Gå til innhold

"kjenner igjen bilnummeret ditt og vet hva du holder på med"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var inne på en butikk tidligere i dag da det kom inn en dame. Når hun gikk forbi meg lagde hun en merkelig "klikkelyd". Jeg var usikker på om dette var til meg, men valgte å ignorere det. Da jeg puttet varene i bilen kom damen forbi igjen. Hun lagde den samme klikkelyden og kom med denne setningen "jeg kjenner igjen bilnummeret ditt og vet hva du holder på med". Jeg rakk ikke å svare noe da damen kjørte i full fart avgårde.

Aldri sett henne før, men syntes det var litt ubehagelig. Har prøvd å ignorere det og tenker at hun kanskje forveksleet meg med noen andre eller ikke er psykisk stabil.

Men.. ekkelt. Hva om hun faktisk er psykisk syk og notert ned bilnummeret mitt?

Anonym poster: 9bc52465eea3a7820e7cccb8a02b3c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags klikkelyd? Med munnen?

Anonym poster: ae043382747806652ae510b5a3fe5506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om hun har notert seg bilnummeret ditt?

Hun har helt sikkert tatt feil av deg og noen andre, eller er bare helt skrullete.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke giddi å bry meg mer om det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hørtes vel ikke helt god ut nei. Hadde ikke føltes så godt for meg heller nei, for en vet jo aldri hva slags rare folk som går rundt.

Men så sant du ikke har et forhold til en gift mann eller du har kjørt på eller rygget på noe uten å gi beskjed eller noe annet du har behov for å holde for deg selv så får du nesten bare prøve å legge episoden bak deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva du holder på med? Holder du på med noe du ikke burde da?

Anonym poster: ae76e336ec38e63629df888e05e91d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykisk ustabil tenker jeg. Her om dagen gikk jeg forbi en person som akkurat i det han går forbi meg, former hendene til et skytevåpen, sier "pang!", later som han skyter meg, sier ingenting annet og går videre. Psykisk ustabil tenkte jeg da

Anonym poster: 74568fbde1f9cc7b86fc33c2206a979c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som om det er noen tikkende bomber der ute, ja. Håper de får den hjelpen de trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Klikkelyd med munnen ja..

Nei, er sikkert ingenting å bry seg om, men ble litt paranoid et øyeblikk. Går det an å søke om bilnummeret for å finne eier? menmen, er vel ikke noe å bekymre seg for, men det gjorde meg litt urolig.

Og nei, jeg holder ikke på med noe jeg ikke burde. Har opplevd å få skrapet opp bilen et par ganger i parkeringshus der noen ikke har sagt ifra, men aldri gjort det selv. Det hadde jeg ikke hatt samvittighet til.

Anonym poster: c63bf4c25cc819ddfb2b9c06cdaeb595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Klikkelyd med munnen ja..

Nei, er sikkert ingenting å bry seg om, men ble litt paranoid et øyeblikk. Går det an å søke om bilnummeret for å finne eier? menmen, er vel ikke noe å bekymre seg for, men det gjorde meg litt urolig.

Og nei, jeg holder ikke på med noe jeg ikke burde. Har opplevd å få skrapet opp bilen et par ganger i parkeringshus der noen ikke har sagt ifra, men aldri gjort det selv. Det hadde jeg ikke hatt samvittighet til.

Ja, man kan sjekke hvem som er eier av en bil. Send REGNR AB12345 til 2282. (AB12345 er bare et eksempel, du setter inn riktig regnr)

Anonym poster: ae76e336ec38e63629df888e05e91d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på en butikk tidligere i dag da det kom inn en dame. Når hun gikk forbi meg lagde hun en merkelig "klikkelyd". Jeg var usikker på om dette var til meg, men valgte å ignorere det. Da jeg puttet varene i bilen kom damen forbi igjen. Hun lagde den samme klikkelyden og kom med denne setningen "jeg kjenner igjen bilnummeret ditt og vet hva du holder på med". Jeg rakk ikke å svare noe da damen kjørte i full fart avgårde.

Aldri sett henne før, men syntes det var litt ubehagelig. Har prøvd å ignorere det og tenker at hun kanskje forveksleet meg med noen andre eller ikke er psykisk stabil.

Men.. ekkelt. Hva om hun faktisk er psykisk syk og notert ned bilnummeret mitt?

Anonym poster: 9bc52465eea3a7820e7cccb8a02b3c80

Skummelt. Jobber du i Acta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg er litt gæærn selv men jeg ville ledd av det resten av dagen...herlighet så komisk! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt. Jobber du i Acta?

TS

Nei, vet knapt hva Acta er :gjeiper:

Har roet meg litt ned nå og tenker at jeg sansynligvis, og forhåpentligvis aldri ser dama igjen. Nå tenker jeg at det er mer skummelt at dama i det hele tatt kjører bil, hvis det skulle være slik at hun er psykisk ustabil... Hun kjørte så fort av gårde at jeg ikke rakk å notere ned hennes bilnummer. Hun trenger sikkert hjelp stakkars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS

Har roet meg litt ned nå og tenker at jeg sansynligvis, og forhåpentligvis aldri ser dama igjen. Nå tenker jeg at det er mer skummelt at dama i det hele tatt kjører bil, hvis det skulle være slik at hun er psykisk ustabil... Hun kjørte så fort av gårde at jeg ikke rakk å notere ned hennes bilnummer. Hun trenger sikkert hjelp stakkars

Er mer bekymret for at hun kjører bil mens hun klikker med munnen og ser etter skumle folk......

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Da anser jeg deg som et uskyldig og godt menneske som ikke har noe å frykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mer bekymret for at hun kjører bil mens hun klikker med munnen og ser etter skumle folk......

Kanskje hun rett og slett er litt smågal, og ikke mente noe særlig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt du ble litt skremt jeg. Kjenner meg selv rett så hadde jeg også tenkt over dette. Man forventer jo ikke noe sånt!

men trøst deg med at det hadde vært værre om du faktisk hadde holdt på med noe du ikke skulle. Nei tror du skal ta det med ro jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Skjønner godt du ble litt skremt jeg. Kjenner meg selv rett så hadde jeg også tenkt over dette. Man forventer jo ikke noe sånt!

men trøst deg med at det hadde vært værre om du faktisk hadde holdt på med noe du ikke skulle. Nei tror du skal ta det med ro jeg :)

TS har jo ikke forsikret om at hun ikke har svin på skogen.

Kanskje er hun en hund etter andres menn, for den saks skyld.

Er det noe hun ikke forteller oss, kanskje?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekkelt :klemmer: Du burde si ifra til andre i tilfelle det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...