AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #21 Del Skrevet 24. juni 2012 Tja, noen eksempler på at kvinner kan være like vakker eller bli enda bedre med alderen: Ung Jennifer Aniston Jennifer Aniston nå Ung Demi Moore Demi Moore nå Og disse vakre damene er over 40: Salma Hayek Nigella Lawson Halle Berry Milla Jovovic Og hva med denne dama på 73 år? Mimi Kirk Til slutt et godt eksempel på at ikke alle kjekke karer eldes med verdighet...: Mickey Rourke i sin glanstid Mickey har mistet glansen Det finnes både kvinner og menn i kategorien "eldes bra", og det finnes også begge kjønn i den mindre bra kategorien. Anonym poster: 14cf382ced3e77e40efcd15fdc3748c8 For ikke å snakke om Naomi Campbell (som er godt over førti år) Heidi klum som er snart førti Tyra Banks som også er snart 40 år Anonym poster: 80bb5e7ac41ae066c193144640f49953 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. juni 2012 #22 Del Skrevet 25. juni 2012 Filmstjerner representerer ikke vanlige folk. Det er få kvinner på 40 som har en kropp som Heidi Klum. Det er fordi vanlig dødelige mennesker ikke har egen frisør, hudpleier, stylist, kokk, personlig trener og tilgang på de beste plast kirurgene i verden. Jeg kunne også hatt en slik kropp hvis jeg hadde vært mangemillionær. De lever av utseendet sitt ergo MÅ de ta seg bra ut... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2012 #23 Del Skrevet 25. juni 2012 Sharon Stone (54 år) Julia Roberts (44 år) + flere tusen andre kvinner som ser kjempebra ut i den alderen ++. Jeg syns at kvinner ofte ser bedre ut enn menn, de tar vare på seg selv og er feminine. Anonym poster: 80bb5e7ac41ae066c193144640f49953 Det er sjelden særlig feminitet igjen hos kvinner i vesten når de blir eldre. Det er som om den feminine sjarmen bare tørker ut. Latinaer og asiater er langt flinkere til å holde på feminiteten sin etter hvert som de blir eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. juni 2012 #24 Del Skrevet 25. juni 2012 Det er sjelden særlig feminitet igjen hos kvinner i vesten når de blir eldre. Det er som om den feminine sjarmen bare tørker ut. Latinaer og asiater er langt flinkere til å holde på feminiteten sin etter hvert som de blir eldre. Ja jaggu! Julia Roberts og Sharon Stone så virkelig helt inntørka ut her. Nesten som rosiner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest villrev Skrevet 25. juni 2012 #25 Del Skrevet 25. juni 2012 Det er sjelden særlig feminitet igjen hos kvinner i vesten når de blir eldre. Det er som om den feminine sjarmen bare tørker ut. Latinaer og asiater er langt flinkere til å holde på feminiteten sin etter hvert som de blir eldre. Ser ikke problemet, finn deg en feminin latina eller asiat da hvis det er det du liker best? Eller skulle du helst hatt en feminin norsk jente? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 25. juni 2012 #26 Del Skrevet 25. juni 2012 Denne tråden minner meg om noe Ricky Gervais sa en gang han ledet Golden Globe - utdelingen: "Just looking at all the faces here reminds me of some of the great work that was done this year . . . by cosmetic surgeons." 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #27 Del Skrevet 25. juni 2012 Men kvinnene trenger sminke for å se pene ut, det gjør ikke menn. Anonym poster: 49c6b6e693012e0d7b9886957c475e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 25. juni 2012 #28 Del Skrevet 25. juni 2012 Denne tråden minner meg om noe Ricky Gervais sa en gang han ledet Golden Globe - utdelingen: "Just looking at all the faces here reminds me of some of the great work that was done this year . . . by cosmetic surgeons." Bra sagt! Og da mente han nok ikke bare kvinnene blant publikumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 25. juni 2012 #29 Del Skrevet 25. juni 2012 Bra sagt! Og da mente han nok ikke bare kvinnene blant publikumet. Det var nok ikke kjønnsspesifikt, nei. Ricky Gervais under Golden Globe er i det hele tatt noe å få med seg. Den delte stemningen i salen er til å ta og føle på: http://www.youtube.com/watch?v=bwH0HfbYHlM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EasyRider Skrevet 25. juni 2012 #30 Del Skrevet 25. juni 2012 Kvinner lever lengre enn menn av flere årsaker. Noen faktorer kan (!) være: 1. De har ikke så risikoutsatte jobber 2. De kjører mindre bil 3. De plager livet av mannen og gir han kreft 4. De forer mannen slik at han blir tjukk får hjerteproblemer og dør 5. De bruker mannen til å gjøre alt hjemme mens de selv sitter på kafe og psyker hverandre opp til å plage mannen enda mer når de kommer hjem. 6. De jobber mindre enn menn og går lengre på skole 7. De hopper fra mann til mann etter å ha plaget livet av den forrige 8. De slipper stort sett å ofre livet i Afghanistan (noen kvinner er der med i lite utsatte roller) 9. De slipper allmenn verneplikt 10. De får helsesjekker menn ikke får (Tom Cruse hadde brystkreft og mange menn dør av det men ingen sjekker dette hos menn mens mammografi hos kvinner er obligatorisk men det er mange andre plager hos menn som blir oversett, spesielt kreft) Det er sikkert flere årsaker men jeg tror nok menn som vil leve lenge må være særboere slik at de får trent, spist riktig unngår stress, får sove og får kontroll på eget liv. Det har jeg valgt etter et svært krevende ekteskap med en lat plageånd. 7 år senere ser jeg ikke noe behov for å "drepe meg selv" i et nytt ekteskap. Jeg skal leve lenge, se bra ut og nyte livet. Og da kan jeg ikke være gift. Det representerer det omvendte. Det som er kult er t det er så mange kvinner som gjerne vil ha en seriøs relasjon med meg. Men jeg har mitt eget liv og en særboer for varme når jeg trenger det. Det vil jeg ta godt vare på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 25. juni 2012 #31 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg har også hatt inntrykk at veldig mange menn går rundt og er skråsikre på at menn holder seg bedre. Min mann har forresten sagt rett ut at han mener det. Men dersom TS er en mann som noen antyder i tråden og som jeg også synes er veldig sannsynlig så er jo ikke dette "faktaet" kommet fra en "uhildet" person. Selvfølgelig er det behagelig for menn å ha denne troen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 25. juni 2012 #32 Del Skrevet 25. juni 2012 Hmh? Hva skjedde med "det er det indre som teller"? Er ikke det du driver på med nå en aldri så liten en selvmotsigelse? Anonym poster: 5db8fef91e0549e4a9c8cb38c6b3aaf6 Det indre som teller. Hmmm. Jeg må si at jeg fascineres av min kjæres indre. En svært erotisk tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 25. juni 2012 #33 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg har også hatt inntrykk at veldig mange menn går rundt og er skråsikre på at menn holder seg bedre. Du skulle bare visst hvor gode menn var til å holde seg der de omgås supervakre blondiner med bryster og rumper og alt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 25. juni 2012 #34 Del Skrevet 25. juni 2012 Du skulle bare visst hvor gode menn var til å holde seg der de omgås supervakre blondiner med bryster og rumper og alt mulig Den eneste som synes Hugh Hefner holder seg bedre enn andre gamle gubber på samme alder er ham selv, for eksempel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #35 Del Skrevet 25. juni 2012 hahaha Stakkars Jude Law.. Anonym poster: e192f9eb387511f6b829804bd387ad96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 25. juni 2012 #36 Del Skrevet 25. juni 2012 hvorfor er det slik at folk her inne har et intenst behov for å rakke ned på kjønnene og ulike aldersgrupper? Kan dere ikke bare innse at alderen innhenter alle og det er faktisk noen som liker det du kanskje ikke liker. Unner strålende folk å stråle i stedet for at man skal gjøre sitt beste for å få folk som har passert 29 til å føle seg som dass. Uansett hvor mange bilder folk legger ut av kjendiser som tar seg godt ut vil det alltid være noen som kaller dem inntørkete og fæle. Er det slik dere ser deres foreldre? Jeg hadde ingen problemer med å fylle 30, men det er tydeligvis mange som prøver å fortelle meg at jeg er utdatert og lite verdt som kvinne til tross for at jeg aldri har hatt bedre selvtillitt, aldri vært bedre trent, aldri vært bedre kledd, aldri vært bedre i sengen eller flinkere i jobben og attpåtil så har jeg faktisk draget. Har ikke noe særlig draget på gutter på tyve bortsett fra noen underlige unntak, men hvorfor i all verden skulle jeg ønske å ha draget på 20-åringer, jeg er jo ikke interessert i dem heller... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. juni 2012 #37 Del Skrevet 25. juni 2012 Kvinner lever lengre enn menn av flere årsaker. Noen faktorer kan (!) være: 1. De har ikke så risikoutsatte jobber 2. De kjører mindre bil 3. De plager livet av mannen og gir han kreft 4. De forer mannen slik at han blir tjukk får hjerteproblemer og dør 5. De bruker mannen til å gjøre alt hjemme mens de selv sitter på kafe og psyker hverandre opp til å plage mannen enda mer når de kommer hjem. 6. De jobber mindre enn menn og går lengre på skole 7. De hopper fra mann til mann etter å ha plaget livet av den forrige 8. De slipper stort sett å ofre livet i Afghanistan (noen kvinner er der med i lite utsatte roller) 9. De slipper allmenn verneplikt 10. De får helsesjekker menn ikke får (Tom Cruse hadde brystkreft og mange menn dør av det men ingen sjekker dette hos menn mens mammografi hos kvinner er obligatorisk men det er mange andre plager hos menn som blir oversett, spesielt kreft) Det er sikkert flere årsaker men jeg tror nok menn som vil leve lenge må være særboere slik at de får trent, spist riktig unngår stress, får sove og får kontroll på eget liv. Det har jeg valgt etter et svært krevende ekteskap med en lat plageånd. 7 år senere ser jeg ikke noe behov for å "drepe meg selv" i et nytt ekteskap. Jeg skal leve lenge, se bra ut og nyte livet. Og da kan jeg ikke være gift. Det representerer det omvendte. Det som er kult er t det er så mange kvinner som gjerne vil ha en seriøs relasjon med meg. Men jeg har mitt eget liv og en særboer for varme når jeg trenger det. Det vil jeg ta godt vare på. Hurra, hurra! Dette er det sakligste jeg har lest på lange tider . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå