Gå til innhold

Jenter, hvor viktig er 6pack?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke viktig i det hele tatt..

Ryggen og armene derimot.. namnam

Anonym poster: 3218dd47b744f1b27432e3cbac5836d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt viktig.

Så klart kan en fin og veltrent mage se bra ut, men en fyr kan se bra ut uten sixpack og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller at han har litt mage enn magemuskler.

Men forelsker jeg meg i en fyr så er det ikke fordi han har "øl mage" eller "sixpack".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Kanskje ikke rart overvekt er så aktuelt når damene her ikke kan fordra veltrenthet.

Er ett paradoks det der. Jeg er selv normalt godt trent og trives godt med egen kropp. Dama sier at for henne betyr det ingenting hvordan jeg ser ut og det er jo greit nok det siden jeg trener mest for min egen del og ikke i forhold til hva hun måtte mene.

Men allikevel så er hun rimelig flink på å kommentere hvor bra kroppene til diverse filmstjerner (Brad Pitt, Daniel Craig, Hugh Jackmann for å nevne noen) ser ut når vi ser filmer der disse spiller. Så min konklusjon er at det faktisk betyr mye mer for kvinner hvordan menn/partnere ser ut enn de er villige til å innrømme.

Men nå har jeg jo blitt såpass "gammel" også at jeg har gitt opp å alltid prøve å forstå hvordan kvinner tenker og det går jo også selvfølgelig begge veier. Er selv mann som sagt og vet at det er ikke alltid vi heller er så gode å bli kloke på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 pack er ikke så viktig egentlig, viktigere at han er generelt godt trent. Store armer og v-rygg er digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...