Lucid Skrevet 8. juli 2012 #81 Del Skrevet 8. juli 2012 Foretrekker vaskeball over vaskebrett Vil heller ha en som er god å kose med, fremfor en som er hard og klumpete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vankel Skrevet 8. juli 2012 #82 Del Skrevet 8. juli 2012 For meg er det ikke viktig i det hele tatt. Mer å ta i, mer å være glad i - er det ikke det man sier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlie88 Skrevet 8. juli 2012 #83 Del Skrevet 8. juli 2012 Kanskje ikke rart overvekt er så aktuelt når damene her ikke kan fordra veltrenthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Lita_ Skrevet 8. juli 2012 #84 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Foretrekker heller en myk one-pack ovenfor en six-pack, så det så. Endret 8. juli 2012 av _Lita_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honnikorn Skrevet 8. juli 2012 #85 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg hadde tatt et vaskebrett over en vaskeball anytime. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 8. juli 2012 #86 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Edit: Jeg var trett... Endret 9. juli 2012 av lillelily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. juli 2012 #87 Del Skrevet 8. juli 2012 Kanskje ikke rart overvekt er så aktuelt når damene her ikke kan fordra veltrenthet. Hvem har sagt at man fordrar veltrenthet? Det er én ting. En annen ting er at man fint kan være sunn og i form uten å ha sixpack. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babyfirefly91 Skrevet 9. juli 2012 #88 Del Skrevet 9. juli 2012 heller en veltrent rygg, enn en veltrent mage... en rygg med muskler = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 9. juli 2012 #89 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg tror damer er mest opptatt av overarmer og skudlrer når det kommer til muskler. Noe sier meg at damer tenner på å ta på sterke mannsarmer mens han ligger oppå henen og de har seg en runde sengevals. Eneste magemusklene kan muligens være til hjelp for da er selve støtingen. Men den avhenger nok mest av annen musklatur. Så her, i denne tråden, erklærer BM2 at han tror på damene! Ja! Armer Veldig riktig selv bryr jeg meg ikke om 6pack i det HELE tatt, synes det er mye bedre og finere uten. Men armene bør ikke være "svære" de heller - alt med måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 9. juli 2012 #90 Del Skrevet 9. juli 2012 Kanskje ikke rart overvekt er så aktuelt når damene her ikke kan fordra veltrenthet. Arbeidsmuskler, ja takk. Pulvermuskler, nei takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyssa Skrevet 9. juli 2012 #91 Del Skrevet 9. juli 2012 Ikke viktig i det hele tatt. Mulig jeg er rar, men synes ikke sixpack er noe særlig turn-on engang. Enig med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #92 Del Skrevet 9. juli 2012 Ikke viktig. Det er viktig at han trener og tar vare på kroppen sin, men å ha så lav fettprosent at 6-packen synes er ikke nødvendig. Jeg synes det er sexy, men en mann må ikke ha alle kvalitetene jeg synes er sexy for å være "god nok" for meg. Anonym poster: c3839e238ce5cd31b843ff8adc8f4152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 9. juli 2012 #93 Del Skrevet 9. juli 2012 Utrolig lite viktig. En trent, flat mage uten six-pack vil alltid være å foretrekke i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. juli 2012 #94 Del Skrevet 9. juli 2012 Kanskje ikke rart overvekt er så aktuelt når damene her ikke kan fordra veltrenthet. Veltrenthet = sixpack? For meg er det ikke viktig. Aldri vært spesielt begeistra for disse typiske "kjekkingene" med sixpack og bulende muskler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 9. juli 2012 #95 Del Skrevet 9. juli 2012 Og de fleste jentene i gutteblader er fulle av silikon? Hvor mange gutter ønsker det??? Veldig få Synes ikke det er helt sammenlignbart. Jeg liker heller ikke silikonpupper, men det har ingenting med at jeg ikke synes de ser fine ut. Det er prinsippet silikon jeg ikke liker. Jeg synes ofte et par silikonpupper ser bedre ut enn et par "vanlige" pupper, men motstanden mot silikonpupper som konsept er så stor at de "vanlige" går vinnende ut. Med damer og sixpack er det jo ikke noe "kunstig" innvolvert, så der dreier det seg jo tydeligvis utelukkende om at de fleste rett og slett ikke synes det ser noe særlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tine Skrevet 9. juli 2012 #96 Del Skrevet 9. juli 2012 Menn som er bare muskler er harde og ubehagelige å kose med. Trent, men med måte er det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 9. juli 2012 #97 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvis det er et resultat av at mannen er sprek og aktiv: ja takk. Det er jo ikke stygt. Men overhodet ikke et must, bare et lite pluss:-) Hvis det er et resultat av helsestudio, kostholdsfiksering og kroppsfokus: NEI takk. Kroppsfikserte menn er litt turn off for meg, må jeg innrømme. Hipp hurra for mannen, med eller uten six pack!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlie88 Skrevet 10. juli 2012 #98 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg synes det er digg på gutter iaf. Men så har jeg sixpack selv og vet at det ikke er så vanskelig å oppnå, spesielt ikke for gutter. Ingen gutter trenger å ha mer enn 10% kroppsfett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giant Robot Skrevet 10. juli 2012 #99 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg er ikke kvinne, men sist gang jeg møtte en jente som sa at hun ville ha en kjæreste med six.pack så gikk jeg på ungdomsskolen. Nå som jeg er voksen har jeg aldri møtt en kvinne som har sagt dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 10. juli 2012 #100 Del Skrevet 10. juli 2012 Absolutt ikke viktig! Akkurat det bryr jeg meg fint lite om Fine øyne derimot - daaaamn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå