Gå til innhold

Jenter, hvor viktig er 6pack?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Helt riktig :) Brede skuldre og kraftige overarmer er et stort pluss! 6pack derimot er lite viktig.

Men har de sixpack, har de gjerne resten og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ikke høre på de jentene her. De er bare for sky til å fortelle hva de virkelig føler i frykt for at andre skal mobbe og slå ned på de. De mener ikke noe vondt da. :)

Men 6-pack er viktig for de fleste jenter. Det er jo det de vil se på i mens de ligger der under han. Det og muskuløse armer. Jenter liker også at andre jenter ser på typen deres og er sjalu. ;)

Anonym poster: 2e2ffcfeea3ff0b7c0405a88ec632354

:skratte:

Sorry, men.. Nå fikk jeg følelsen av at du fikk bittelitt dårlig selvtilitt der du sitter med sixpacken din ;) Er det noe jeg aldri har brydd meg om så er det om gutten har sixpack eller ikke. Såklart er det sexy, men har aldri hatt behov for at en jeg skal være sammen med har det. Faktisk foretrekker jeg at der er bittelitt kosemage. Visst ikke ville jeg følt meg feit! :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. Jeg forsto ikke her. Så det at jeg har flat mage, betyr at jeg må like menn med 6-pack, og ikke menn som er litt kraftigere all over?

Ja, meg over deg.

Anonym poster: 6e799158fa84fd94c32f930d0d7b7a61

Nei genius, det jeg mente var at han kan tenke hvor viktig det er for han at kvinner har flat mage, og utifra meninger mellom seg og sine venner kan man da se om alle synes det er viktig at kvinnene har sånn og sånn kropp, og da vil man finne ulikheter, og dermed så kunne man konkludere med at: så ikke alle menn foretrekker det samme? hvorfor skulle kvinner gjøre det?

Enkelt.

Men isteden skal det alltid komme "hvor viktig er det for menn/kvinner at..." og det er usikkerhet som lyser, da må man heller ta fått i seg selv og være glad i seg selv enn å hele tiden sammenligne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Blir andre jenter sjalu om kjæresten tilfeldigvis har six pack? o.O Det var nytt for meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har de sixpack, har de gjerne resten og..

Menn kan fint være råsterke i overkroppen uten å ha six-pack. Noe sier meg at kvinner foretrekker råsterke menn uten six-pack når alt kommer til alt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Menn kan fint være råsterke i overkroppen uten å ha six-pack. Noe sier meg at kvinner foretrekker råsterke menn uten six-pack når alt kommer til alt.

Jaaa men jeg mener om en mann er opptatt av å trene på seg sixpack så trener han jo resten av kroppen og. Er sjelden man ser en mann med sixpack og uten muskuløse armer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa men jeg mener om en mann er opptatt av å trene på seg sixpack så trener han jo resten av kroppen og. Er sjelden man ser en mann med sixpack og uten muskuløse armer.

Du har rett i det du sier. Men du går glipp av poenget (mitt).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du har rett i det du sier. Men du går glipp av poenget (mitt).

Jeg skjønner poenget ditt. Du misforstår derimot mitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner poenget ditt. Du misforstår derimot mitt.

Nei, jeg missforstår deg ikke. Det er som du sier naturlig at en six-pack mann også er trent i resten av kroppen. Derimot så er mitt poeng at kvinner flest velger han som er råsterk i skuldre og armer uten six-pack.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei, jeg missforstår deg ikke. Det er som du sier naturlig at en six-pack mann også er trent i resten av kroppen. Derimot så er mitt poeng at kvinner flest velger han som er råsterk i skuldre og armer uten six-pack.

Ja jeg skjønte jo det, men poenget mitt var at det høres ut som jentene som ikke liker sixpack mener at menn med sixpack har bare dette, men ikke råsterke skuldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det på denne måten da, om mannen har six-pack er det et pluss, om han ikke har så veier det verken negativt eller positivt. For min del da altså :)

Blir vel det samme for noen gutter som synes det er best med store pupper, men så lenge det er pupper der så er det bra liksom.

Anonym poster: decf228cd7796175264d44d4d97a8ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker sixpack litt, men det går helt fint uten også. Kanskje en mellomting er midt i blinken? Så skal det sies at jeg er svært påpasselig med egen vekt og utseende også, da... hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke viktig for meg, men er bare et heldig pluss hvis fyren har det. Men jeg dropper ikke en gutt hvis han ikke har sixpack, det er utrolig overfladisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke viktig. Sunn og trent er bra, men jeg vet hvor mye arbeid som ofte ligger bak en 6pack. Så syns ikke det er verdt det. Tar heller en 6pack øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mange over meg, tar heller en 6-pack øl :)

Liker gutta best med en liten kosemage jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønte jo det, men poenget mitt var at det høres ut som jentene som ikke liker sixpack mener at menn med sixpack har bare dette, men ikke råsterke skuldre.

Sixpack handler først og fremst om fettprosent, ikke magemuskler. Det finnes veldig sterke og trente menn uten sixpack og det finnes menn med sixpack som ikke har trent noe særlig styrke eller ikke fokusert noe særlig på armene, samt de som har lav naturlig fettprosent og der magemusklene syntes uten videre.

Anonym poster: 81471f32b9923a1b03c4a9f268ec0f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...