Gå til innhold

Damer som bøyer seg ned og stikker rumpa opp i været i nærheten av meg

Gjest Lion

Anbefalte innlegg

Jeg var akkurat på treningssenteret og der var det to jenter som bøyde seg ned i nærheten av meg og ble stående med rumpa i været i et lite øyeblikk. Vil de det jeg tror de vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På et treningssenter? Jeg har mine tvil. Kalles å tøye ut ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var akkurat på treningssenteret og der var det to jenter som bøyde seg ned i nærheten av meg og ble stående med rumpa i været i et lite øyeblikk. Vil de det jeg tror de vil?

:jepp:

Anonym poster: a37be0b83ef8a75854e18e568c5b4c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,de vil det du tror de vil...uttøyning og strekke ut etter trening. Det er veldig viktig det. Akkurat det du tenkte på gitt :fnise:

Anonym poster: 1438a52132255703282a354aad360c62

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et treningssenter? Jeg har mine tvil. Kalles å tøye ut ;)

De tøyde ikke ut, de hentet noen vektskiver som var i nærheten av meg (som ingen av dem forøvrig brukte) og i stedet for å plukke vektskiven rett opp så ble de stående bøyd fremover i et lite øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De vil nok at du skal sette hesten i stallen da ja. :lur: You lucky BASTARD!

Alternativt så tøyer de ut etter en treningsøkt, siden dere var på ett treningssenter liksom.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Ja, det vil de!

Jeg tar meg alltid en svett økt på treningssenteret

og tøyer ut tettest mulig inntil en mann - hver gang jeg vil ha analsex.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tøying og benpress som får folk til å slenge kåte blikk :ler: Jeg tror jenter bruker andre metoder hvis de er interessert. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE er grunnen til at jeg hater treningssentre! :skratte:

Får følelsen av å være et kjøttstykke som blir vurdert, sleske smil når man tøyer enkelte muskelgrupper, +++

Vil helst være i fred når jeg trener, føler meg usexy, svett og fæl :gjeiper:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tøyde ikke ut, de hentet noen vektskiver som var i nærheten av meg (som ingen av dem forøvrig brukte) og i stedet for å plukke vektskiven rett opp så ble de stående bøyd fremover i et lite øyeblikk.

Det kan jo være de studerte vektskiven, eller hadde noe på skoen. Eller tøyde ut. :fnise:

Anonym poster: 2cfecdeecdb149872ae79a2dc1406082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle mulige bortforklaringer for å beskytte den syndige atferden hos sine medsøstre ja. No surprise there.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan kan vi vite det? Jeg gjør dette av to grunner:

1: Vise meg frem.

2: Kan like gjerne strekke ut når jeg bøyer meg.

Om det var en fremmed som fikk utsikten hadde det vært alternativ 2. Det er slik jeg beveger meg, passer på å strekke musklene når jeg har anledning, for å unngå å fryse til (gammel skade). Det fungerer mye bedre å ha det som et generelt kroppsrål og vane, enn "nå skal jeg strekke ut i 10 minutter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg psyker meg av og til opp når jeg skal plukke opp en vekt, for å gjøre meg klar til øvelsen. Men tenker jeg skal slutte med det nå. :fnise:

Anonym poster: f561f73031c3ddd391c8a8927893b202

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilket senter var du på egentlig? Hehe. Jeg trente styrke i dag og bøyde meg ned for å legge frem vekter til knebøy. Jeg går alltid med noe nedenfor baken, men ikke i dag, jeg bryr meg ikke litt om at det kan virke ubehagelig for en av gutta som står i nærheten og jeg har ikke behov for å få oppmerkspmet for kroppen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mulige bortforklaringer for å beskytte den syndige atferden hos sine medsøstre ja. No surprise there.

:skratte: Vi er små engler, vet du ;) Aldri om vi kommer til å finne på noe sånt for noe annet enn å tøye ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...