Gjest Lion Skrevet 24. juni 2012 #1 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg var akkurat på treningssenteret og der var det to jenter som bøyde seg ned i nærheten av meg og ble stående med rumpa i været i et lite øyeblikk. Vil de det jeg tror de vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. juni 2012 #2 Del Skrevet 24. juni 2012 På et treningssenter? Jeg har mine tvil. Kalles å tøye ut 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg var akkurat på treningssenteret og der var det to jenter som bøyde seg ned i nærheten av meg og ble stående med rumpa i været i et lite øyeblikk. Vil de det jeg tror de vil? Anonym poster: a37be0b83ef8a75854e18e568c5b4c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #4 Del Skrevet 24. juni 2012 Jepp,de vil det du tror de vil...uttøyning og strekke ut etter trening. Det er veldig viktig det. Akkurat det du tenkte på gitt Anonym poster: 1438a52132255703282a354aad360c62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lion Skrevet 24. juni 2012 #5 Del Skrevet 24. juni 2012 På et treningssenter? Jeg har mine tvil. Kalles å tøye ut De tøyde ikke ut, de hentet noen vektskiver som var i nærheten av meg (som ingen av dem forøvrig brukte) og i stedet for å plukke vektskiven rett opp så ble de stående bøyd fremover i et lite øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 24. juni 2012 #6 Del Skrevet 24. juni 2012 Enkelte personer gjør hva som helst for å få oppmerksomhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 24. juni 2012 #7 Del Skrevet 24. juni 2012 De vil nok at du skal sette hesten i stallen da ja. You lucky BASTARD! Alternativt så tøyer de ut etter en treningsøkt, siden dere var på ett treningssenter liksom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 24. juni 2012 #8 Del Skrevet 24. juni 2012 Ja, det vil de! Jeg tar meg alltid en svett økt på treningssenteret og tøyer ut tettest mulig inntil en mann - hver gang jeg vil ha analsex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibanez Skrevet 24. juni 2012 #9 Del Skrevet 24. juni 2012 De vil nok at du skal sette hesten i stallen da ja. Aldri hørt før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. juni 2012 #10 Del Skrevet 24. juni 2012 Det er tøying og benpress som får folk til å slenge kåte blikk Jeg tror jenter bruker andre metoder hvis de er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 24. juni 2012 #11 Del Skrevet 24. juni 2012 DETTE er grunnen til at jeg hater treningssentre! Får følelsen av å være et kjøttstykke som blir vurdert, sleske smil når man tøyer enkelte muskelgrupper, +++ Vil helst være i fred når jeg trener, føler meg usexy, svett og fæl :gjeiper: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 24. juni 2012 #12 Del Skrevet 24. juni 2012 Tror du bare er litt vel sexfiksert for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #13 Del Skrevet 24. juni 2012 De tøyde ikke ut, de hentet noen vektskiver som var i nærheten av meg (som ingen av dem forøvrig brukte) og i stedet for å plukke vektskiven rett opp så ble de stående bøyd fremover i et lite øyeblikk. Det kan jo være de studerte vektskiven, eller hadde noe på skoen. Eller tøyde ut. Anonym poster: 2cfecdeecdb149872ae79a2dc1406082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reaper Skrevet 24. juni 2012 #14 Del Skrevet 24. juni 2012 Alle mulige bortforklaringer for å beskytte den syndige atferden hos sine medsøstre ja. No surprise there. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2012 #15 Del Skrevet 24. juni 2012 Hvordan kan vi vite det? Jeg gjør dette av to grunner: 1: Vise meg frem. 2: Kan like gjerne strekke ut når jeg bøyer meg. Om det var en fremmed som fikk utsikten hadde det vært alternativ 2. Det er slik jeg beveger meg, passer på å strekke musklene når jeg har anledning, for å unngå å fryse til (gammel skade). Det fungerer mye bedre å ha det som et generelt kroppsrål og vane, enn "nå skal jeg strekke ut i 10 minutter". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #16 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg psyker meg av og til opp når jeg skal plukke opp en vekt, for å gjøre meg klar til øvelsen. Men tenker jeg skal slutte med det nå. Anonym poster: f561f73031c3ddd391c8a8927893b202 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aa Skrevet 24. juni 2012 #17 Del Skrevet 24. juni 2012 Hvilket senter var du på egentlig? Hehe. Jeg trente styrke i dag og bøyde meg ned for å legge frem vekter til knebøy. Jeg går alltid med noe nedenfor baken, men ikke i dag, jeg bryr meg ikke litt om at det kan virke ubehagelig for en av gutta som står i nærheten og jeg har ikke behov for å få oppmerkspmet for kroppen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. juni 2012 #18 Del Skrevet 24. juni 2012 Alle mulige bortforklaringer for å beskytte den syndige atferden hos sine medsøstre ja. No surprise there. Vi er små engler, vet du Aldri om vi kommer til å finne på noe sånt for noe annet enn å tøye ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 25. juni 2012 #19 Del Skrevet 25. juni 2012 De begynner å gå hjulbent når jeg ankommer treningssenteret 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå