Gjest Mummitrollet Skrevet 24. juni 2012 #1 Del Skrevet 24. juni 2012 Hei! Har vært sammen med kjæresten i litt over et år nå. Og helt fra starten av har han alltid vært veldig opptatt av pc og tv. Vi har bodd sammen nesten helt fra starten av. Det var ikke planlagt, men det bare ble sånn. Det er alltid et eller annet på pcen eller tven som er veldig viktig å få med seg. Tven står ofte bare og går, så jeg føler at det blir sånn at jeg forstyrrer ham når jeg prater til ham. Er det ikke pcen eller tven er det mobile. Har prøvd å snakke med ham om det men det ser ikke ut til å funke. Selvfølgelig er det greit å gjøre hver sine ting, men føler det blir altfor mye av nettopp det.. Noen som har det likedan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Del Skrevet 24. juni 2012 Gjør dere aldri noe sammen? Anonym poster: b267bd0d52a81be03762347283fb1aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 24. juni 2012 #3 Del Skrevet 24. juni 2012 Han virker litt enkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2012 #4 Del Skrevet 24. juni 2012 Ts her. Vi gjør jo ting sammen også, men mest på mitt intiativ. Jeg mistenker at han er deprimert. Er det selv så jeg syntes jeg kjenner igjen noen av symptomene. Han har adhd og da kommer jo ofte depresjon som en tilleggsdiagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2012 #5 Del Skrevet 24. juni 2012 Ts her. Jeg må legge til at han sliter litt med å snakke og formulere seg. Foreksempel kan han glemme et ord her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå