Gjest "gjest" Skrevet 24. juni 2012 #41 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg " tåler ikke " å ligge i samme seng med en mann jeg liker og tenner på - uten å bli kåt... Ingen mulighet å sove da, og ikke no gøy å ligge sån kåt i timesvis hele natta uten å få annet enn et suss ... Da foretrekker jeg å ikke ligge over hos han. Dersom vi ikke skal/kan ha sex - vil jeg ikke ligge over hos han. Da kan man heller vente med overnatting, inntil det er ok å ha sex også. Har ingenting med vellykket møte med mann å gjøre...er heller det at det er ubehagelig å ligge " sån " hele natten. Jeg har vært der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 24. juni 2012 #42 Del Skrevet 24. juni 2012 Haha, du er crazy ass :gjeiper: Men jeg tror mange gutter liker å kjenne at dama er våt Anonym poster: d15888ffc0b483bd6aa06ab0e62a6a0a Synes du JEG er Crazy ? Bare forde jeg reagerer som en NORMAL hetrofil kvinne ? Dette er fysiske reaksjoner jeg ikke kan påvirke selv.Rett og slett forde jeg heldigvis er NORMAL ... De som klarer å ligge der knusktørr hele natta i en slik sistuasjon. De er det synd på...De er enten lesbiske eller er asexuelle. Eller tenner overhodet ikke på fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 24. juni 2012 #43 Del Skrevet 24. juni 2012 Det spørsmålet har jeg aldri fått Men hadde noen av vennene mine spurt, hadde jeg bare svart ja/nei, avhengig om det var tilfelle eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #44 Del Skrevet 25. juni 2012 I min venninnegjeng er vi veldig åpne og spør om alt. Jeg har fått dette spm mange ganger og har selv ofte spurt venninner om dette spm. Har aldri reagert på det, eller følt at det er personlig. Har faktisk ikke tenkt på det en gang. Men så er jo vennegjenger veldig forskjellig;) Anonym poster: 6426f35787e8f905749ccffb3b61d7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 25. juni 2012 #45 Del Skrevet 25. juni 2012 Du dater en gutt/jente. Hva svarer du når venner spør om dere har pult? (Skriv også om du er mann eller kvinne) Anonym poster: d15888ffc0b483bd6aa06ab0e62a6a0a Du kan jo fortelle en ekstremt erotisk historie, kanskje fra ett ganske spennende sted. (jeg er mann) Jeg har ikke blitt spurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 25. juni 2012 #46 Del Skrevet 25. juni 2012 Du dater en gutt/jente. Hva svarer du når venner spør om dere har pult? (Skriv også om du er mann eller kvinne) Anonym poster: d15888ffc0b483bd6aa06ab0e62a6a0a Det spørsmålet har jeg ikke fått på et par tiår, og hadde blitt meget overrasket om noen spurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå