dansk1 Skrevet 30. juni 2012 #21 Skrevet 30. juni 2012 Jeg anbefaler Skiathos! En flott øy, med flott atmosfære og flotte strender :-)
Casall Skrevet 30. juni 2012 #22 Skrevet 30. juni 2012 Skiathos er kjempeherlig og romantisk! Spesiell og koselig by! Og en utrolig herlig strand som heter Kokonaris eller noe sånt Anbefales!! Koukounaries tror jeg den heter. Og den er fantastisk flott!
Mynona Skrevet 30. juni 2012 #23 Skrevet 30. juni 2012 Ta en titt på kefalonia. Det er en av de fineste øyene jeg har vært på i Hellas! Øya er ikke så stor, har mye og by på og er rett og slett bare helt fantastisk! Dere kan for eksempel bli med på båt utflukter (se havskilpadder og naboøyene), leie bil, eller besøke de gamle fjellene på øya. Det finnes noe for enhver smak på Kefalonia, det kan jeg iallefall garantere Kefalonia er en fantastisk liten øy! Vi bodde i Katelios som er en knøttliten landsby med strand og koselige tavernaer. Kan virkelig anbefale å leie bil, masse å se. Fiscardo på nordspissen med masse fine båter og mulig kjendiskikking, dryppsteinsgrotten, den underjordiske innsjøen (husker ikke navnet, Melissani eller no), stranden der Kaptein Corellis mandolin ble spilt inn er fantastisk, og mye mye mer Åhh, nå ble jeg glad Jeg reiser dit om et par uker.
My84 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #24 Skrevet 9. juli 2012 Nå har jeg bestilt tur til Skiathos, gleder meg! Har vært på Kefalonia tidligere, og det var helt fantastisk! Håper dette blir like bra!
Gjest Bobler Skrevet 9. juli 2012 #25 Skrevet 9. juli 2012 Kom nylig hjem fra Rhodos, ikke noe jeg vil anbefale. Fantastisk gamleby, men ikke noe spesielt utover det. Hadde en kjempeflott tur, men det var pga hotellet var fantastisk. Maten var som så og det var lite med ordentlige resturanter.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #26 Skrevet 9. juli 2012 Hvor på Rhodos var du da? Sitter her å vurderer å bestille tur dit,men er litt usikker da det er så mange forskjellige meninger om øya Anonym poster: 722fb082c3f19bd321799bff2f64523b
Gjest Bobler Skrevet 9. juli 2012 #27 Skrevet 9. juli 2012 Hvor på Rhodos var du da? Sitter her å vurderer å bestille tur dit,men er litt usikker da det er så mange forskjellige meninger om øya Anonym poster: 722fb082c3f19bd321799bff2f64523b Var ved Ixia, men var i Rhodos sentrum to ganger.
Gjest Lara89 Skrevet 9. juli 2012 #28 Skrevet 9. juli 2012 Kefalonia uten tvil! Fantastisk øy! Jeg var der for non år siden, og den øya er utrolig nydelig! Var med på rundtur med buss. Tok 10 timer og var rundt hele øya. Jeg bodde i Skala, men skal jeg dit igjen vil jeg bo i Fiskardo. Gøy å få med seg vannhullet hvor det ser ut som det er 1 m til bunnen men det er over 40 m. Sykt klart vann. Og dryppstengrotten er og verd et besøk.
Tuppelina Skrevet 13. juli 2012 #29 Skrevet 13. juli 2012 Jeg reiser til Naxos om noen uker, og lurer på om det er noen som har erfaringer med den øya? Hva bør sees, hva kan gjøres, er det flott osv? Håper på svar! 1
Mynona Skrevet 14. juli 2012 #30 Skrevet 14. juli 2012 Ååå, nå gleder jeg meg til kefalonia på mandag!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå