Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er et par som ønsker å dra til en rolig øy med vakker natur, sol & bad, severdigheter, god mat. Har vurdert Skiathos, noen som har vært der? :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg også på her. Har aldri vært i Hellas før og ønsker tips til romantiske steder med samboeren min :)

AnonymBruker
Skrevet

klitoris :Hehe:

Anonym poster: 6d8c39a53268505d2b4fbb4b990b1e07

• Liker 1
Skrevet

Har vært på mange av de greske øyene, også Skiathos. Men den øya jeg sterkt anbefaler er Skopelos, naboøya til Skiathos. Lei en bil og reis på oppdagelsesferd rundt på øya, der finnes mange små ubefolkete strender og selve Skiatos by, er helt unik og pittorisk. :rodmer:

Skrevet

Skal til Skiathos selv nettopp fordi mange anbefalte den som en rolig øy som passer bra både for kjærestepar og familier!

Skrevet

Noen som har vært på Karpathos da? Og kan fortelle noe om den øya?

AnonymBruker
Skrevet

kan anbefale fiscardo og parga, veldig romantiske plasser :)

Anonym poster: 927c52857468c3bb0d057d42a5cc26a9

Skrevet

Takk for alle tips! :) har googla litt og syns Skiathos, Skopelos og Parga ser ut som fantastiske steder! :hjerter: Selv vil jeg anbefale Korfu og Kefalonia, begge veldig grønne og koselige øyer med mye å oppleve!

• Liker 1
Skrevet

Skal du ha romantikk ville jeg anbefalle oia på santorini.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker Kreta :) Stor øy med mange forskjellige steder å dra. Man kan leie bil og kjøre rundt.

Skrevet

Ta en titt på kefalonia. Det er en av de fineste øyene jeg har vært på i Hellas! Øya er ikke så stor, har mye og by på og er rett og slett bare helt fantastisk! Dere kan for eksempel bli med på båt utflukter (se havskilpadder og naboøyene), leie bil, eller besøke de gamle fjellene på øya. Det finnes noe for enhver smak på Kefalonia, det kan jeg iallefall garantere :)

Skrevet

Ja, jeg tror alle de greske øyer har sin sjarm - når jeg leser innleggene over her. Og når alt kommer til alt, tror jeg dere kan reise til hvilken som helst av de nevnte øyene/stedene.

Det viktigste er nok ikke HVOR man reiser, men HVEM man velger å reise sammen med. :yvonne:

God tur hva enn dere velger å dra TS!

Skrevet

Noen som har erfaringer med antiparos?

Skrevet

Kefalonia er en fantastisk liten øy! Vi bodde i Katelios som er en knøttliten landsby med strand og koselige tavernaer. Kan virkelig anbefale å leie bil, masse å se. Fiscardo på nordspissen med masse fine båter og mulig kjendiskikking, dryppsteinsgrotten, den underjordiske innsjøen (husker ikke navnet, Melissani eller no), stranden der Kaptein Corellis mandolin ble spilt inn er fantastisk, og mye mye mer :)

Skrevet

Jeg likte Thassos godt :)

Skrevet

De fleste greske øyer er fantastiske, spørsmålet er hva dere er ute etter? Personlig syns jeg det er noe magisk med Santorini, både Oia og Thira. Det kommer an på om dere vil ha så lite turisme som mulig, mye tilbud, være mer isolert, sightseeing, strender, nattklubber, shopping, osv.

Jeg har vært mye i Hellas, og jeg vender alltid tilbake til Santorini og Naxos. Jeg vender aldri tilbake til Kreta, men folk er forskjellige.

• Liker 1
Skrevet

Skiathos er kjempeherlig og romantisk! Spesiell og koselig by! Og en utrolig herlig strand som heter Kokonaris eller noe sånt :P Anbefales!!

Skrevet

Santorini er helt fantastisk! Anbefales på det sterkeste.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...