Gå til innhold

Har du opplevd synkronisert mens?

Fremhevede innlegg

Gjest _La Femme
Skrevet

Når jeg tenker meg om er sannsynligheten for å få mensen samtidig ganske stor. Det er tross alt bare 4 uker i måneden, og alle får mensen èn gang i måneden. Noen får også mensen 2-3 dager senere i neste måned, osv. Så sannsynligheten for at man har mensen samtidig som venninna eller søstra er jo ganske stor (uten at det trenger å være noe mer enn bare tilfeldig) :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mamma hadde mens samtidig da jeg bodde hjemme. Da jeg gikk på vgs. hadde jeg og fem andre venninner mens samtidig. Det gikk gradvis, men etter omtrent ett år hadde alle kommet inn i min syklus. De hadde ikke mens samtidig som sine mødre. Jeg tolker det som at jeg var sterkeste hunn i flokken ;)

Anonym poster: 10400aeeb5d1696aa2e0421ce05ff357

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synkroniserte meg med søstern til min første kjæreste, og har nå synkronisert meg med den ene jeg bor med.

Har ikke spurt, men legger da merkre til at det ligger bind fra andre merker enn det jeg bruker i søpla.

Anonym poster: bd8b3e80d82071c993f8e32594586b1d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på p-piller og pleier å ta tre brett mellom hver pillefri uke.

Min datter fikk akkurat mensen.

Bør jeg gå over til å ha pillefri uke og mensen etter hvert brett, i tilfelle hun blir påvirket av meg?

Anonym poster: c3a538d7bf9b84fc4cc1e78209a31508

Skrevet

Jeg har opplevd det mange ganger med jenter jeg har vært mye med. Har aldri spurt min mor om når hun har mensen, så med henne vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...