Gå til innhold

Hva er den beste hevnen en kan ta

Puse1974

Anbefalte innlegg

når en har noen i livet som vil dra en ned..

Jeg tenker at den beste hevnen en da kan ta er å ha det bra i livet og lykkes med det en bedriver..

noen synspunkt rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leopard

Jeg tenker at man skal leve det livet man ønsker for seg selv, og ignorere all kontakt med vedkommende. Slike mennesker fortjener ikke ens oppmerksomhet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder de som prøver å skade meg på en armlengdes avstand. Jeg hevner ikke men prøver å bruke tiden på mine egne mål. Hvis de ikke gir seg kutter jeg kontakt for alltid.

Før klarte jeg ikke å kutte kontakt men nå har jeg trent meg opp og terskelen er lav. Før var jeg venner med alle men nå velger jeg kun de beste som gir gjensidig glede og nytte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere ovenfor: bryte kontakten med destruktive mennesker og jobb med å bygge deg selv opp og lykkes med det en foretar seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo en bonus å være suksessfull i noe som den man vil hevne seg på er veldig opptatt av, da. :lur:

Anonym poster: 2844d58c952773097b1f80c6e7b2ed46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tror ikke han er opptatt av det jeg er opptatt av men jeg vet at alt som jeg får til er strek i regningen hos han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tror ikke han er opptatt av det jeg er opptatt av men jeg vet at alt som jeg får til er strek i regningen hos han.

Jeg synes du virker usunt opptatt av denne fyren. Har du ikke snart fått nok signaler om at han ikke er interessert nå?

Anonym poster: 7d13f78cb5f3700d922c90fc6c7a1628

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du virker usunt opptatt av denne fyren. Har du ikke snart fått nok signaler om at han ikke er interessert nå?

haha, det er ikke et forhold det er snakk om. Jeg vil som sagt ikke ha kontakt men han prøver å elge seg inn i livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, det er ikke et forhold det er snakk om. Jeg vil som sagt ikke ha kontakt men han prøver å elge seg inn i livet mitt.

Og hvorfor skal du hevne deg på ham da?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han ønsker som sagt at jeg skal ha det dårlig og at livet mitt skal raseres. Da er den beste "hevnen" en kan ta å få det bra og lykkes med ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han ønsker som sagt at jeg skal ha det dårlig og at livet mitt skal raseres. Da er den beste "hevnen" en kan ta å få det bra og lykkes med ting.

Noe så tåpelig. Hvis du lar hans ønsker styre hva du gjør med livet ditt blir det ikke rare hevnen. Hvorfor ikke bare drite i om han ønsker det ene eller det andre?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe så tåpelig. Hvis du lar hans ønsker styre hva du gjør med livet ditt blir det ikke rare hevnen. Hvorfor ikke bare drite i om han ønsker det ene eller det andre?

det er egentlig det jeg gjør men blir ikke helt kvitt han. Jeg lever ikke livet mitt på andres premisser og det er nettopp det han synes er fælt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er egentlig det jeg gjør men blir ikke helt kvitt han. Jeg lever ikke livet mitt på andres premisser og det er nettopp det han synes er fælt..

Og enda må du "hevne" deg? ja ja...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megselv

Er enig med deg, suksess er den beste hevnen :)

Enig med dere begge - det gjenstår bare et lite problem: vedkommende det "hevnes" mot må vite om suksessen, ellers er "hevnen" nytteløst, så spørsmålet som da gjenstår er: hvordan la vedkommende vite om suksessen, uten å virke brifende og hevngjerring (verdighet må være en del av "hevnen også)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

han følger med på alt jeg gjør så det er ikke noe problem.

Da får du melde deg på noen konkurranser du kan vinne eller noe sånt, da. Da blir han sikkert sur og så blir du fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hevnet meg på en med å bestille en hel mengde damebind til hans adresse og sendte også pakke med bæsj til han.

Anonym poster: 3fac8c90d0f2b3887ad77ed39b2e95ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du melde deg på noen konkurranser du kan vinne eller noe sånt, da. Da blir han sikkert sur og så blir du fornøyd.

forbanna tull og useriøse svar. Jeg lever mitt liv og gir fanden i ubrukelige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...