Gå til innhold

Sjenert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For folk som kjenner meg så virker jeg kanskje ikke sjenert, men jeg er egentlig det. Når jeg møter folk som jeg kjenner, men ikke treffer så ofte og jeg møter bekjente så føler jeg meg litt beklemt. Jeg føler jeg ikke er verdt å prate med og at jeg er kjedelig å prate med. Jeg stotrer litt og føler jeg er veldig lite interresant. Da jeg er sammen med venner og jeg er komfortabel så går jeg for å være ei som lager liv.

Jeg sliter med dårlig selvtillit og det er kanskje derfor det er slik. Jeg blir litt trist av å ha det slik og misunner de som kan småprate lett som bare det samme hvem de prater med.

Anonym poster: 69e743311b00573c237b5cfa349dee63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest villrev

Jeg har det og litt sånn. Kjøpte meg en bok som heter Smalltalk nylig, men har ikke lest i den ennå. kanskje du kan låne den på biblioteket? (lang venteliste her, derfor jeg kjøpte den..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie

Føler det sånn jeg også, spesielt når folk sier jeg er pen, snill, søt osv... Jeg føler meg bare stygg og klarer ikke tro på det når noen sier det og føler meg bare brydd med det egentlig. Og hvis jeg blir alene med noen jeg ikke kjenner så godt så klarer jeg rett og slett ikke starte en samtale, men svarer jo hvis noen snakker til meg. Jeg synes det rett og slett er vanskelig å vite hva jeg skal si for å ikke virke helt på jordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du gi beskjed når du har lest den villrev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det sånn jeg også, spesielt når folk sier jeg er pen, snill, søt osv... Jeg føler meg bare stygg og klarer ikke tro på det når noen sier det og føler meg bare brydd med det egentlig. Og hvis jeg blir alene med noen jeg ikke kjenner så godt så klarer jeg rett og slett ikke starte en samtale, men svarer jo hvis noen snakker til meg. Jeg synes det rett og slett er vanskelig å vite hva jeg skal si for å ikke virke helt på jordet...

:klemmer: Vet så godt hvordan du har det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest villrev

Vil du gi beskjed når du har lest den villrev?

Ja kan gjøre det, men det tar nok litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...