Gå til innhold

Hvor mange her er jomfruer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i aldersgruppen 16-20 og er jomfru. Jeg fester og har det gøy, men ligger ikke med hvem som helst for å si det sånn. Ingen som tror jeg er jomfru heller. Venter til jeg finner noen jeg er trygg på.

Anonym poster: d650ed4b99459fd56bd72b71c65b7ded

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt på snart 21 og er jomfru. Jeg lever livet :)

Anonym poster: 8e2afa2eeb61826f5ed07f4ae1f2745d

• Liker 2
Skrevet

Er du mann eller kvinne? Er vesens forskjell på det. Menn som bikker 20 uten å ha pult går en dyster fremtid i møte. Kvinner kan fint blikke 25 uten å trenge å bekymre seg noe særlig.

Hvorfor går menn som bikker 20 jomfru en dyster fremtid i møte? Har du empirisk belegg for den uttalelsen?

• Liker 1
Gjest Høymann
Skrevet

Jeg er 22 og jomfru.

Prioritert mye viktigere ting enn å gjøre noe med det.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor går menn som bikker 20 jomfru en dyster fremtid i møte? Har du empirisk belegg for den uttalelsen?

Tror du du finner kvinner utenfor hyperkristne miljøer som vil ha en mann som ikke er såpass frempå at han ikke har pult innen han er 20?

AnonymBruker
Skrevet

Tror du du finner kvinner utenfor hyperkristne miljøer som vil ha en mann som ikke er såpass frempå at han ikke har pult innen han er 20?

Ja.

Anonym poster: 778b9f2b097b6ededbf3c569514fb32f

• Liker 1
Skrevet

Ja.

Anonym poster: 778b9f2b097b6ededbf3c569514fb32f

Da er du like troende som de hyperkristne.

• Liker 1
Gjest kittycat
Skrevet

Hadde sex for første gang da jeg var 15. Men tenker liksom at hvis det ikke var for han ville jeg fortsatt vært jomfru. Tenk på det, viktigst å gjøre det med en man føler for :)<3

Skrevet

Jeg er jomfru! :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sex første gang da jeg akkurat var fylt 19. Flere av venninnene mine hadde allerede hatt sex, men også flere som ikke hadde det på det tidspunktet. Nå har jeg en venninne som i dag er 25 pg som fortsatt er jomfru. Og hun er veldig pen! Men ganske sjenert. Det er nok sjenertheten hennes som er grunnen til det, og så er hun som meg også veldig ordentlig. Jeg har sagt til henne at hun ikke har noe å vinne på å ligge med noen bare for å gjøre det. Når en jente har sex første gang er det aldri bra uansett, og det er best å hsa en hun føler seg trygg på. Vil si det samme til deg!

Gjest fjosa
Skrevet

Jeg hadde ikke sex før jeg var 20 år. Hadde noen kortere forhold, men turte rett og slett ikke ha samleie.

Gikk veldig greit da jeg først hoppet uti det :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var godt å høre så mange som fortsatt er jomfru :)

Anonym poster: 34f889a2d71e5896c22aec94fe87bd13

• Liker 1
Skrevet

Viss du oppretter en tråd her på forumet og spør kvinner om dette så tror jeg du vil få deg en gigantisk overraskelse. Er nok ikke alle jenter som er så bimbo at de verdsetter typer som har vert rundt og bare er ute etter sex. Kanskje tar jeg feil men mine argumenter er like anekdotiske som dine og dermed likegyldige. Med mindre du oppretter en tråd her på forumet om dette temaet hvor kvinner gir uttrykk for en skepsis for jomfruer over 20 og henviser meg til den eller empiriske funn rundt dette temaet kjøper jeg det ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en gutt som nesten ikke har rørt noen/jomfru :-)

Anonym poster: 34f889a2d71e5896c22aec94fe87bd13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bekymre seg for det? Jeg ser ikke logikken...

Anonym poster: e90ec7d4334a588bc937ebdda4310117

Anonym poster: e90ec7d4334a588bc937ebdda4310117

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe å være flau over :) De aller fleste kan jo få seg noe om de vil, og av å vente får man i alle fall bevist ovenfor seg selv at man ikke er billig. Jeg nærmer meg 20 og er også jomfru. Det er av fri vilje, og det er nok ikke så mange som tror at jeg er det heller. Jeg drikker en del i helgene, og jeg har rotet med en del jeg angrer på. For et par uker siden sto jeg f.eks sammen med noen gutter i byen etter at utestedene hadde stengt. Så kom ei annen jente bort, som tydeligvis kjente disse, og spurte hvem de var sammen med, mens hun kikket på meg. Jeg visste hvem hun var siden vi har noen felles bekjente, så jeg svarte for meg selv at hun sikkert visste hvem jeg også var. Og det gjorde hun jo tydeligvis da, for plutselig sier hun navnet mitt, etterfulgt av "det er jo du som har blitt så løs i det siste!!" Takk for den liksom, du skulle bare visst.. Så hun har visst hørt litt av hvert om meg, men jeg gadd rett og slett ikke å bry meg, for jeg vet jo selv at jeg ikke er løs i det hele tatt. Jeg føler at når jeg først har ventet så lenge, så kan jeg vente på en person som føles riktig å gjøre det med også. Jeg håper ikke at jeg mister jomfrudommen min i beruset tilstand, for da er sannsynligheten så stor for at jeg angrer etterpå. Synes det er mange som mister jomfrudommen alt for tidig, så synes bare du skal være stolt over at du ikke er en slik person som ligger med hvem som helst.

Anonym poster: a2335db700be04d9dc783beef0f48865

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er fortsatt jomfru!

Det er faktisk mye bedre å vente litt med sex, enn å bare hoppe i det. Selv var jeg edru og med ei jeg var 100% trygg på. Angrer ikke på at jeg ventet til den situasjonen dukket opp :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fortsatt jomfru!

Det er faktisk mye bedre å vente litt med sex, enn å bare hoppe i det. Selv var jeg edru og med ei jeg var 100% trygg på. Angrer ikke på at jeg ventet til den situasjonen dukket opp :)

????

er ikke du en "pensjonert sexblogger"??? du har jo sagt det selv...

Anonym poster: 53976344fcd47bfa0e77eb91052fce6d

Skrevet

Det er helt vanlig å være jomfru når man er 18.

Selv hadde jeg sex for første gang da jeg var 14 år og 4 mnd, med en på 21, som var utro med dama si, som senere skulle bli min kollega. Ikke noe drømmesituasjon nei! Kunne gjerne ventet til jeg iallefall var fylt 15. Var så lett påvirkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...