Gå til innhold

Hvor mange her er jomfruer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 18 og jomfru. prøver å ikke tenke så mye på det.

Syns det er synd å skamme seg over at man ikke har hatt sex fordi fordi man har nådd x antall år.

Hva med dere, og hva er deres tanker om "eldre urørte" ?

Anonym poster: 34f889a2d71e5896c22aec94fe87bd13

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest nysgjerrigperen
Skrevet

Heheheh, da jeg var seksten tenkte jeg at det kom til å gå laaang tid før jeg mistet jomfrudommen min. Det gjorde det ikke. Mistet den til og med før jeg fylte 17! Skryte skryte!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 22 og fortsatt jomfru§ har ikke noe imot det og bryr meg heller.

hvorfor skamme seg bare fordi man ikke enda har hatt sex?

Anonym poster: 373291677580092a06c90e18947c0806

• Liker 10
Gjest klyyyyy
Skrevet

Heheheh, da jeg var seksten tenkte jeg at det kom til å gå laaang tid før jeg mistet jomfrudommen min. Det gjorde det ikke. Mistet den til og med før jeg fylte 17! Skryte skryte!

Heldig du :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ELDRE URØRTE??? :skratte:

Du er jo teknisk sett fremdeles tenåring :)

Mistet ikke jomfrudomma før jeg ble 22,tapte ingenting på å vente:)

Anonym poster: ddc7e4ba346acaa43712ee5f1dc18f85

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes at det er fint å være jomfru helt til man har funnet en fin og god kjæreste å ha sex med for første gang, uten at man haster seg inn i sexlivet selvfølgelig. Det er viktig å bli godt kjent med partneren så kjærligheten er der og du føler deg trygg, og du er 100% sikker på at det er riktig og du vil det. Fordi du føler at tiden er inne og ikke fordi du er i en viss alder. Jeg personlig hadde sex for første gang som 23 åring, det er ingenting å skamme seg for, jeg tenker heller at det er flere som skulle ønske at de hadde ventet til det føltes riktig.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, men virker jo veldig som om de aller fleste har sex når de er 13-16?

Tingen er at jeg ikke er noe festetype heller. Drar så å si ALDRI på fester så der minsker risikoen for å miste møydommen min. Jeg er så snill og god, så kan være at gutta syns det blir for kjedelig med en så "uskyldig" jente.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at det er fint å være jomfru helt til man har funnet en fin og god kjæreste å ha sex med for første gang, uten at man haster seg inn i sexlivet selvfølgelig. Det er viktig å bli godt kjent med partneren så kjærligheten er der og du føler deg trygg, og du er 100% sikker på at det er riktig og du vil det. Fordi du føler at tiden er inne og ikke fordi du er i en viss alder. Jeg personlig hadde sex for første gang som 23 åring, det er ingenting å skamme seg for, jeg tenker heller at det er flere som skulle ønske at de hadde ventet til det føltes riktig.

Takk, det var et fint svar :) Da har jeg ingen grunn til å stresse!

Men driver selvfølgelig og dagdrømmer stadig vekk om drømmegutten!

Prøver å ikke bruke så mye tid på dette heller, hehe

Skrevet

Jeg tror du vil angre hardt om du drar på en fest og bare har sex. Sex er noe som er sterkt knyttet til sjelen og det kan gi sterke sjele arr. Tror du føler selv hva som er det riktige for deg. :klemmer:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sex er veldig individuelt. Og veldig overdrevet også, synes jeg. ;)

Jeg mistet møydommen da jeg var 19. Men en god venninne av meg mistet den ikke før hun ble 24. Hun var utrolig vakker med en kjempeflott personlighet. Guttene siklet etter henne konstant. Hun hadde helt sikkert fått seg noe om hun ville, men hun var ganske kresen på hvilke gutter hun likte.

Anonym poster: 8843da78689e2043198eb7129caa5205

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mistet jomfrudommen som 15-åring, med en kjæreste som jeg var veldig trygg på, og kjente utrolig godt. Angrer ikke, så det er nok viktig å finne den riktige personen å dele noe såpass intimt med.

Anonym poster: c610a614800e0e0d0d5d98f2d3b83522

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ufrivillig jomfru på snart tretti. Livet mitt er ett helvete.

Anonym poster: 372a168c423d4f2b3249d43ff0cde4ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er synd å skamme seg over at man ikke har hatt sex fordi fordi man har nådd x antall år.

Ikke noe å skamme seg over :) Jeg var jomfru til jeg var 22.

Anonym poster: a1004451698bf6575a1d78c1cf0324ad

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, men virker jo veldig som om de aller fleste har sex når de er 13-16?

Tingen er at jeg ikke er noe festetype heller. Drar så å si ALDRI på fester så der minsker risikoen for å miste møydommen min. Jeg er så snill og god, så kan være at gutta syns det blir for kjedelig med en så "uskyldig" jente.

Det er sånne jenter jeg liker best. Jenter som drar på fest for å knulle styrer jeg unna. Selv liker jeg fester, men drar ikke på fest for å få meg et tilfeldig ligg.

Anonym poster: a1004451698bf6575a1d78c1cf0324ad

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Vær stolt over at du ikke har hatt sex med en gutt du egentlig ikke liker på en fest fordi du er flau over å være jomfru og må få det overstått. Jeg vet det er mye press blant unge i dag, så jeg har respekt for de som venter til de selv er klar og har lyst, enten det er tidlig eller "sent".

:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 26 og jomfru. Hvorfor være flau for å være det? Viser jo bare at man ikke er billig..hvertfall for en jente ettersom de kan få seg noe ganske lett om de bare vil det (forutsatt at de ikke ser ut som Ringeren i Notre Dame)

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

19 år og fremdeles ubesudlet. Skal klare 111 til.

Skrevet

Hva med dere, og hva er deres tanker om "eldre urørte" ?

Er du mann eller kvinne? Er vesens forskjell på det. Menn som bikker 20 uten å ha pult går en dyster fremtid i møte. Kvinner kan fint blikke 25 uten å trenge å bekymre seg noe særlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også 18 og jomfru, ser ikke på det som noe problem :danse:

Jeg er heller ikke den som drar ut og fester og drikker, så slik skal jeg ikke havne til sengs med noen.

Venter heller på den rette, i stedet for å ligge med noen bare for å gjøre det. Det ville bare vært helt feil for meg, må være følelser inne i bildet :fnise:

Anonym poster: 4e7fc3500746603f8f884e101f4ddb2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...