Dragoline Skrevet 23. juni 2012 #1 Del Skrevet 23. juni 2012 I farta.... Flere som har problemer med at mannen skal blande seg opp i alt.? Hvordan maten skal lages, hvordan planter skal plantes, hvordan ting skal vaskes. hvordan hekken skal plantes. Hvordan det skal males, hvordan ....ja... alt. egentlig. føler aldri jeg får gjort noenting uten han skal blande seg inn. jeg blir sur fordi jeg er ikke slik at ting på død og liv må gjøres perfekt bare det blir gjort....føler meg veldig liten når han gjør slik. Til og med om jeg står og skal åpne en boks med rødbeter, så skal han hjelpe, bare jeg sliter 2 sekunder. jeg får ikke prøvet og feilet selv når han gjør slik... Vi ha 3 barn og jeg er 30 år og har ikke hatt så mye energi til å gå fullt inn for ting, bare det å få det gjort. Men vil gjerne gjøre det på min måte fordi om det blir feil. Det greier ikke han å forstå. For han vi jo bare hjelpe og blir fornærmet når jeg sier noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 23. juni 2012 #2 Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Hm, min er litt mer perfeksjonist enn meg, det skal sies. Jeg er litt sånn "jaja bare det blir gjort" men han vil at det skal gjøres "ordentlig". Men på den annen side er han litt sløv og lat så han blander seg ikke så ofte med mindre det er noe spesielt som han bryr seg om som jeg skal gjøre.. Har ikke så mange gode råd annet enn å snakke med ham om det.. Skjønner at det kan være frustrerende når noen blander seg oppi hvordan man gjør ting hele tiden. Hvis han virkelig ikke hører får du si at han har 2 valg: 1. La deg få gjøre ting på din måte, iallfall mesteparten av tiden 2. Gjøre alt selv mens du sitter på rumpa og ser på TV eller noe ^^ Kanskje han skjønner da at han må roe ned masingen, for jeg antar han ikke egentlig har lyst til å gjøre alt selv:) Endret 23. juni 2012 av SoftKitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå