rastløs_89 Skrevet 24. juni 2012 #21 Del Skrevet 24. juni 2012 Ja, dessverre alt for moden. Livet mitt har vært en eneste lang kamp og pine, og derfor så har jeg langt mer livserfaring på flere områder enn mine fleste jevnaldringer. Skulle ønske at jeg ikke hadde opplevd så mye grusomt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 24. juni 2012 #22 Del Skrevet 24. juni 2012 Tja, det spørs vel hva du legger i det spørsmålet. Jeg føler meg ikke 36 for å si det slik. Dessverre så må man jo noen ganger være voksen å gjøre voksenting. Men det er jo mye mere morsomt å finne barnet i seg, var på tusenfryd igår, det var supergøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. juni 2012 #23 Del Skrevet 24. juni 2012 En blanding av begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 24. juni 2012 #24 Del Skrevet 24. juni 2012 Synes det er et vanskelig spm å svare på selv, derfor har jeg ikke svart i pollen. Sikkert enklere for andre som kjenner meg/bekjente å svare på. Men om jeg likevel skulle prøve å gi et ærlig svar så ville det bestått av litt surt og blandet og ja takk begge deler. Inni meg tror jeg nok det bor en liten gammel bestemor med hvitt hår og en fancy stokk som er klok og viss med en del livserfaringer som trekker modningsnivået oppe. Så eksisterer det og et lite barn/en rebelsk og fnisete tenåring som liker å leke og er barnslig som få, og disse bor i meg i den fysiske alderen som jeg har og jeg er like glad i både barnet i meg som den modne vise bestemoren og begge får slippe fri til hver sin tid. For 2 år siden sa en dame som jeg var i begynnelsen av mitt vennskaps forhold til meg at ”du ser ut som du er 18, jeg vet du er 25 og du prater av og til som en 50 åring” Jeg har venner som er 6 år yngre, og venner som er 20 år eldre og trives like godt begge leirene. Jeg har erfaringer som mange ikke har, en tøff barndom osv som gjorde meg tidlig voksen. Å vaske klær, lage middag å handle mat og ta vare på syke foreldre som 9 åring gjør noe med deg. Men i dag som voksen føler jeg meg akkurat passe moden, noen ganger mer og andre ganger mindre. Dog håper jeg aldri at jeg blir for gammel til å være barnslig eller for barnslig til å være voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #25 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg er 40 og moden for alderen, hvis umoden betyr "ikke fullt utviklet eller barnslig". Jeg var mer moden for alderen før, og jeg tror at det jevner seg ut dess eldre man blir. Hvis man er "normalt utviklet" er det sjelden man snakker om 50-åringer som er modne for alderen. Men det hender at man møter umodne 50-åringer. Så mest sannsynlig er jeg på det nivået jeg skal være. Anonym poster: 932c4f464ef82468bbe2db13b97f0eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå