Gå til innhold

Er det mye utroskap ute og går?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort nettverk, både i Norge og Usa, og det er ikke mye utroskap og går i blant mine venner, bekjente, og familiemedlemmer.

Men det har nok mye med hva slags type mennesker man omgås med ;)

Anonym poster: fa4dee3a8dac4043c4daaa8d4763abf5

Eller hva vennene dine velger å fortelle deg. ;)

Anonym poster: 926d91cf61e3dbc2d3b5bd2ef84460de

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

den er da vitterlig like utbredt blant menn.

Men jeg er jo ikke homo (ikke at det er noe galt ved det), så om det er utbredt blant norske menn også, er jo noe jeg ikke bryr meg noe særlig om. Kan kun snakke for meg selv, og syns det er ikke ok å være utro. Men begge mine norske kjærester var utro mot meg, angret selvsagt etterpå, snakket om høyt alkoholoinntak bla bla, sparket dem på huet og ræva ut.

Fant meg ei jente fra østlige breddegrader etterhvert, hun har et helt annet forhold til seksualitet og utroskap. Og nei hun er hverken fra Thailand, og jeg en gammal gris på 55.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant meg ei jente fra østlige breddegrader etterhvert, hun har et helt annet forhold til seksualitet og utroskap. Og nei hun er hverken fra Thailand, og jeg en gammal gris på 55.

hvordan er hennes forhold til seksualitet og utroskap?

Anonym poster: 6a6ad515232f79e6d46ce8aa92089275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hvertfall aldri forplikte meg til ei noen gang igjen. Tror ikke det finnes trofaste kvinner.

Anonym poster: 01ea11d64fabe662ac812ebf2fbe233b

Joda!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hvordan er hennes forhold til seksualitet og utroskap?

Anonym poster: 6a6ad515232f79e6d46ce8aa92089275

Hun syns at man ikke skal ha sex med mindre man er i et langvarig kjæreste/samboer/ekteskapsforhold hvor man føler seg trygg på kjæresten. ONS og er ikke noe for henne. Og dette er verdier jeg deler med henne. For mine tidligere norske jenter, så betydde det ikke så mye hvem de lå med, bare de fikk ligge med noen. Kan ikke fatte at jeg kastet bort 7 år av mitt liv på den type jenter.

Burde jo ha forstått at det etterhvert ville bli utroskap og dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hun syns at man ikke skal ha sex med mindre man er i et langvarig kjæreste/samboer/ekteskapsforhold hvor man føler seg trygg på kjæresten. ONS og er ikke noe for henne. Og dette er verdier jeg deler med henne. For mine tidligere norske jenter, så betydde det ikke så mye hvem de lå med, bare de fikk ligge med noen. Kan ikke fatte at jeg kastet bort 7 år av mitt liv på den type jenter.

Burde jo ha forstått at det etterhvert ville bli utroskap og dritt.

mente å skrive ONS og pulevenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke si alle kvinner er utro. Er over 30 og har aldri vært utro.

Menn er da oftere utro enn kvinner uansett, men jentene kommer hakk i hæl.

Hvorfor er dere utro?

Anonym poster: 2e1e5512f7d6898d2b01ef7843c4e323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke si alle kvinner er utro. Er over 30 og har aldri vært utro.

Menn er da oftere utro enn kvinner uansett, men jentene kommer hakk i hæl.

Hvorfor er dere utro?

Anonym poster: 2e1e5512f7d6898d2b01ef7843c4e323

Fordi Norge er et "seksuelt frigjort" land, eller hva faen man mener. Alle knuller alle over en lav sko, selvsagt tar mange med seg disse holdningene inn i forhold også. Selv om de påstår noe annet.

Er jo bare å lese rundt og forstå hvor utbredt utroskap er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dømme fra inntrykk jeg har fått i gjennom medier, så ja. Å dømme fra erfaring innad i min egen omgangskrets, så nei.

Utroskap finnes nok litt overalt, dessverre. Om det så finnes i min omgangskrets, noe det med stor sannsynelighet gjør, så vil de fleste vegre seg fra å fortelle meg det. Jeg er ikke personen som lar slike avskyelige hemmeligheter gå ubemerket, og dersom vedkommende etter mye mas og oppmuntring fra meg ikke gir seg med handlingen og forteller sin partner om situasjonen, så ser jeg ingen annen vei enn å ta saken i egne hender. Om man ønsker å fortsette i samme baner og nekter forandring, er ikke jeg riktig person å åpne seg opp for hva gjelder utroskap.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags omgangskrets har du da? Var da voldsomt med 70-80 %.

Anonym poster: dd53362c8d58da4710938ca175e4cd23

Ja, jøss.. Jeg vet ikke om noen blant min omgangskrets!

Anonym poster: 6f36004837757466f3e4cc11d9f5353d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, jøss.. Jeg vet ikke om noen blant min omgangskrets!

Tull og tøys, utroskap er helt normalt. Utroskap er grunnen til at de fleste forhold ryker. Kan dere ikke være ærlige som anonyme på nettet i det minste. Kvinnfolk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett venner som tar ekteskapet veldig seriøst og som har innsett at fristelsen alltid er der, men at man ikke trenger å la seg lede inn i den. Så har jeg bekjente som jeg vet er utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hvertfall aldri forplikte meg til ei noen gang igjen. Tror ikke det finnes trofaste kvinner.

Anonym poster: 01ea11d64fabe662ac812ebf2fbe233b

Jeg er trofast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennene mine er nettopp det fordi vi deler mye av den samme moralen og respekten for andre menneskere, ergo er de eneste jeg vet om som er utro enten bekjente eller i et åpent forhold.

Anonym poster: 68aa04aae55bef21cd76cbb9128ee8fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys, utroskap er helt normalt. Utroskap er grunnen til at de fleste forhold ryker. Kan dere ikke være ærlige som anonyme på nettet i det minste. Kvinnfolk.

Det er godt mulig, men jeg vet faktisk ikke om noen i min omgangskrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv kvinne på 23, aldri vært utro... Har blitt bedratt... Kjenner folk fra mange ulike miljøer, kjenner til noen elskere, noen bedratte og noen syndere... Vil anta at jeg det ca 5-10%, hva mørketallene er, vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke hvor mye utroskap det er i min krets, men jeg har vært på noen tilsetninger den siste tiden som har vært utenfor min vanlige krets og med folk i alle aldre.

Det som overrasket meg mest var hvor langt folk gikk i sin flørting åpenlyst, ja til og med foran sin kone. Den eldste jeg så som var over kanten var 62 og den yngste var 20. Hadde jeg vært damen deres hadde jeg nok dagen derpå tatt en alvorsprat med min mann.

Det var ikke snakk om direkte utroskap, men noe som allikevel var langt over kanten på hva som er greit.

Utroskap har jeg og sett en del av, men jeg vet ikke om dette er så vanlig som flørting som går litt over 'stokk og stein' som jeg synes det er mye av.

Vet ikke helt, men det er jo tydelig at det er enkelte mennsker som har lavere terskel for utroskap og flørting over grensen enn andre, og dette bare kommer enda bedre frem med litt alkohol innabords.

Her på KG virker det jo som alt er utro, men jeg tror (håper...) det ikke er så ille.

Personlig har jeg aldri vært utro eller flørtet over kanten. Derimot har tre vært utro mot meg.

Anonym poster: 69056106a4e8985c48775d30abe7f0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trofast, men blitt fristet ved flere anledninger. Fristet, i den grad at jeg har kjent meg litt ekstra "yr" rundt denne spesielle personen, og tenkt litt på hvordan det hadde vært og utforsket dette.

Tror egentlig det er normalt å føle det slik fra tid til annen, selv i fast forhold over masse år. Men at holdningene til utroskap og trofastheten er blitt svekket bare man kjenner det bruser litt ekstra av andre, det er der jeg tror problemet ligger. Jeg er nok ikke alene om å tro slikt etter flere andre svar i tråden på holdninger.

Flere folk tror visst det er noe galt i forholdet man er i, bare fordi de kjenner en liten forelskelse eller litt mystisk kåtskap for andre dukker opp. Og at det å analysere forholdet som det må være noe riv ruskende galt med i etterkant av dette fører til en del brudd, evt å gi etter for fristelsen.

Anonym poster: 5fe0f61f110d23869949b0f5fef68328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun en som jeg vet i min "krets" som var utro. Men man vet aldri hva som skjer bak lukkede dører.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...