Gå til innhold

Jeg er såå ensom og trist!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei meg fordi jeg er så ensom hele tiden.

Har mennesker rundt meg, det har jeg, men jeg er alene hele tiden for det.

Kan sitte å glo på dataen en hel kveld, og gjerne utover natten.

Har ingenting å finne på, for alle har så normale liv, så det er sjelden vi har tid å møtes.

Jeg bare sitter å er til.

Trist som F...

Anonym poster: 49efdaa6918a1733bfce7e6185a7cc1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan ikke treffe noen nye mennesker via nettet da?

Nei, jeg har sosial angst, så det tør jeg ikke ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me too

then wi are too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor ille er den sosiale angsten din da?

Sånn at jeg går i behandling, og lever av AAP ... psykiateren er min beste venn akkruat nå :gjeiper:

Jeg er nok så ille at jeg må manne meg opp til å gå på butikken, og da svimler det for meg.

Og at jeg er helt stille og nervøs i sosiale sammenhenger.

Hva med deg, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

then wi are too

Kanskje du kan treffe noen på et engelskkurs?

Anonym poster: 66f2d21b8f2e034607bcc9ebbfda12d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Sånn at jeg går i behandling, og lever av AAP ... psykiateren er min beste venn akkruat nå :gjeiper:

Jeg er nok så ille at jeg må manne meg opp til å gå på butikken, og da svimler det for meg.

Og at jeg er helt stille og nervøs i sosiale sammenhenger.

Hva med deg, da?

hmm da er det vel bare psykiateren som kan hjelpe deg. Jeg har ikke sosial angst (hvertfall ikke diagnostisert), men sliter med sosiale ting. Sliter litt med å gå på butikken og sånt. Men det jeg sliter mest er med å bli kjent med nye folk, og jeg har mistet kontakten med de jeg kjente før som bor her jeg bor nå, så jeg er ensom for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Kanskje du kan flytte deg til språk-forumet heller?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm da er det vel bare psykiateren som kan hjelpe deg. Jeg har ikke sosial angst (hvertfall ikke diagnostisert), men sliter med sosiale ting. Sliter litt med å gå på butikken og sånt. Men det jeg sliter mest er med å bli kjent med nye folk, og jeg har mistet kontakten med de jeg kjente før som bor her jeg bor nå, så jeg er ensom for tiden.

Ja, jeg sliter nok med det samme som deg. Jeg klarer jo å gå til ting og ordne opp, men noen dager er værre enn andre.

Det værste er når man får folk tett innpå seg, og man må bli personlig. Det takler jeg ikke. Iallfall ikke om det blir så voldsomt.

Om jeg prater med en person som vet hva jeg sliter med, så går det bedre.

Bor du i by eller bygd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Jeg er ikke så dårlig i engelsk som det ser ut som, altså. Skulle bare få det til å rime litt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Ja, jeg sliter nok med det samme som deg. Jeg klarer jo å gå til ting og ordne opp, men noen dager er værre enn andre.

Det værste er når man får folk tett innpå seg, og man må bli personlig. Det takler jeg ikke. Iallfall ikke om det blir så voldsomt.

Om jeg prater med en person som vet hva jeg sliter med, så går det bedre.

Bor du i by eller bygd?

Når jeg først blir kjent med folk går ting ganske greit, selv om jeg fortsatt er litt stille og rar til tider. Men jeg tror de som kjenner meg synes jeg er en ålreit person å være med :) Blir ikke så personlig med de da. Men nå har jeg jo flyttet fra dem. :/ så må finne nye folk å henge med. kanskje til høsten når jeg begynner med noe nytt.

Jeg bor i by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg først blir kjent med folk går ting ganske greit, selv om jeg fortsatt er litt stille og rar til tider. Men jeg tror de som kjenner meg synes jeg er en ålreit person å være med :) Blir ikke så personlig med de da. Men nå har jeg jo flyttet fra dem. :/ så må finne nye folk å henge med. kanskje til høsten når jeg begynner med noe nytt.

Jeg bor i by.

Ja, det blir bra å begynne på nytt til høsten, på et nytt sted og å treffe nye mennensker,

men dessverre er det ille når man sliter med det sosiale , huff ...

Jeg bor i Oslo, og man skulle tro at her skjedde det mye, men når man ikke har så mange å henge med, så sitter man bare inne døgnet rundt.

Hadde vi ikke hatt sosial angst, ville ting blitt annerledes, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Ja, det blir bra å begynne på nytt til høsten, på et nytt sted og å treffe nye mennensker,

men dessverre er det ille når man sliter med det sosiale , huff ...

Jeg bor i Oslo, og man skulle tro at her skjedde det mye, men når man ikke har så mange å henge med, så sitter man bare inne døgnet rundt.

Hadde vi ikke hatt sosial angst, ville ting blitt annerledes, ja!

Ja.. det gjelder å være ganske åpen og blid når man møter nye mennesker. Prøve å snakke en del og ikke være så stille. :) Men det er ikke alltid så lett. Jeg føler at hvis jeg ødelegger førsteinntrykket så er det vanskelig å rette det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Jeg er ikke så dårlig i engelsk som det ser ut som, altså. Skulle bare få det til å rime litt :gjeiper:

Jeg beklager om jeg var ufin. :klem:

Samtidig var det alvorlig ment hvis engelskkunnskapene dine var sånn som jeg fikk inntrykk av. Kurs av et eller annet slag er jo en møtearena.

Uansett ønsker jeg deg lykke til med å finne venner der du skal flytte til.

Kanskje du kan finne dem her på KG hvis du lager en tråd om nye venner i xxx fra høsten av?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor gamle er dere?

Anonym poster: c856de7e1403a2d7d01108b89669d5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...