AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg har null og niks og nada selvtillit til å gifte meg. Helt umulig for meg å gjennomføre noe sånt! Man skal jo ha en viss selvtillit for å bære en vakker kjole. Man kan jo ikke gå opp midtgangen med bøyd hode og "unnskyld for at jeg er til"-holdning. Bruden skal jo være midtpunktet, og det hadde jeg aldri klart. Jeg hadde aldri klart å gå med hevet hode og rak rygg og båret kjolen med stolthet. Være stolt over meg og min kommende mann, være stolt over at dette er MIN dag. VÅR dag! Å prate i en forsamling skal jeg iallfall ikke komme innpå! Å bli tatt bilde av ... hvor finner man selvtilliten til å stå å se pen ut? Hvordan skal man klare å overse sjalu og misunnelige blikk? Nei, jeg kommer nok aldri til å gifte meg, det er helt sikkert ... Anonym poster: 68c553a56a7fd98bcbb7d6f7e5076ca6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary-Cherry Skrevet 23. juni 2012 #2 Del Skrevet 23. juni 2012 hva slags gjester skal du ha i bryllupet ditt som skal gi deg sjalu blikk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 23. juni 2012 #3 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg har null og niks og nada selvtillit til å gifte meg. Helt umulig for meg å gjennomføre noe sånt! Man skal jo ha en viss selvtillit for å bære en vakker kjole. Man kan jo ikke gå opp midtgangen med bøyd hode og "unnskyld for at jeg er til"-holdning. Bruden skal jo være midtpunktet, og det hadde jeg aldri klart. Jeg hadde aldri klart å gå med hevet hode og rak rygg og båret kjolen med stolthet. Være stolt over meg og min kommende mann, være stolt over at dette er MIN dag. VÅR dag! Å prate i en forsamling skal jeg iallfall ikke komme innpå! Å bli tatt bilde av ... hvor finner man selvtilliten til å stå å se pen ut? Hvordan skal man klare å overse sjalu og misunnelige blikk? Nei, jeg kommer nok aldri til å gifte meg, det er helt sikkert ... Anonym poster: 68c553a56a7fd98bcbb7d6f7e5076ca6 Du vet det finnes andre måter å gifte seg på? Dere to kan helt alene gå sammen til et rådhus og gifte deremhelt alene. Det å gifte seg er jo hva man gjør det til selv, ikke alle ønsker brudekjole og en stor fest 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #4 Del Skrevet 23. juni 2012 hva slags gjester skal du ha i bryllupet ditt som skal gi deg sjalu blikk? Tja, jeg vet ikke om det er snakk om sjalusi eller misunnelse, men jeg har et søskenbarn som blir dritsur om jeg nevner ordet gutt. Hun liker ikke tanken på at jeg skal få meg kjæreste. Så har jeg en et par tanter som alltid er så sure mot meg. Ser surt på meg. Føler ingen unner meg noenting. Anonym poster: 68c553a56a7fd98bcbb7d6f7e5076ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #5 Del Skrevet 23. juni 2012 Har du kjæreste, Ts? Anonym poster: 2d54def637bd66ba0ef145fec1b628ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #6 Del Skrevet 23. juni 2012 Du vet det finnes andre måter å gifte seg på? Dere to kan helt alene gå sammen til et rådhus og gifte deremhelt alene. Det å gifte seg er jo hva man gjør det til selv, ikke alle ønsker brudekjole og en stor fest Skal jeg gifte meg, hadde det vært gøy med hvit kjole og litt oppmerksomhet da, men jeg har absolutt ingen selvtillit til det. Men sannsynligvis kommer jeg aldri til å møte noen, så da slipper jeg kanskje å bekymre meg for det. Anonym poster: 68c553a56a7fd98bcbb7d6f7e5076ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #7 Del Skrevet 23. juni 2012 Har du kjæreste, Ts? Anonym poster: 2d54def637bd66ba0ef145fec1b628ba Nei, det har jeg ikke. Anonym poster: 68c553a56a7fd98bcbb7d6f7e5076ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #8 Del Skrevet 23. juni 2012 Skal jeg gifte meg, hadde det vært gøy med hvit kjole og litt oppmerksomhet da, men jeg har absolutt ingen selvtillit til det. Men sannsynligvis kommer jeg aldri til å møte noen, så da slipper jeg kanskje å bekymre meg for det. Anonym poster: 68c553a56a7fd98bcbb7d6f7e5076ca6 Du får sikkert mer selvtillit av å ha en mann som vil gifte seg med deg Anonym poster: b3c0ffd1fc9a0b47404326ebfa191721 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #9 Del Skrevet 23. juni 2012 Du får sikkert mer selvtillit av å ha en mann som vil gifte seg med deg Anonym poster: b3c0ffd1fc9a0b47404326ebfa191721 Jo, kanskje det blir annerledes når jeg møter noen som vil ha meg. Anonym poster: 68c553a56a7fd98bcbb7d6f7e5076ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #10 Del Skrevet 23. juni 2012 Vel, når du ikke engang har funnet han/hun du vil gifte deg med så er det vel ikke dette som bør være din største bekymring her i livet? Uansett, selvtillit er noe som må skapes uavhengig av en partner. Du kan ikke basere selvtilliten din på en kjæreste, for de fleste har faktisk flere forhold her i livet, hvor mange av dem tar slutt - og hvis selvtilliten din er avhengig av partneren din, så vil den og ryke. PS - ikke opprett haugevis av tråder om samme tema, regner med at du er samme ts som har opprettet de andre dårlig selvtilitts trådene, det holder med EN. Anonym poster: cec04d6fed9d01a5f563c06b0ad54142 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary-Cherry Skrevet 23. juni 2012 #11 Del Skrevet 23. juni 2012 Tja, jeg vet ikke om det er snakk om sjalusi eller misunnelse, men jeg har et søskenbarn som blir dritsur om jeg nevner ordet gutt. Hun liker ikke tanken på at jeg skal få meg kjæreste. Så har jeg en et par tanter som alltid er så sure mot meg. Ser surt på meg. Føler ingen unner meg noenting. Anonym poster: 68c553a56a7fd98bcbb7d6f7e5076ca6 da ville jeg hatt bryllup uten disse menneskene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 23. juni 2012 #12 Del Skrevet 23. juni 2012 Man må jo ikke gifte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2012 #13 Del Skrevet 23. juni 2012 jeg hadde veldig lav selvtillit da jeg var yngre. Trodde aldri jeg kom til å finne meg en mann som ville gifte seg med meg. Men plutselig stod han der. Han har alltid vært klippen min. Han vet at jeg sliter med angst. Hjalp meg å komme meg igjennom bryllup. Barnefødsler og skolegang som jeg tok opp igjen i voksen alder. Det er verdt det. Jeg er mye flinkere til å ta tak i mine egne problemer og gjøre noe med det nå i dag. Leser en del bøker om selvutvikling. Tenker ikke på hva andre tenker om meg. Jeg har det mye bedre med meg selv i dag og trives i rollen spm både konå og mamma :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #14 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg vil gjerne gifte meg, men jeg tror jeg også ville valgt sorensskriveren framfor kirken. Ikke fordi jeg har noe imot kirken eller har så himla dårlig selvtillit, men jeg liker ikke oppmerksomheten. Tenk om jeg står opp på feil bein? Tenk dagen i utgangspunktet blir fæl fordi jeg ikke har sovet på flere dager pga nervøsitet? Anonym poster: 569c792e8341b61a626ec58f77d8fe6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 23. juni 2012 #15 Del Skrevet 23. juni 2012 Du kan ta på deg joggeklær, droppe bukett (det er ingen tvang), ta med kun mannen + vitner til rådhuset for å gifte dere der Du MÅ ikke gifte deg i en kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå