Gå til innhold

Dumt å sende melding? kjæreste i utlandet

Gjest villrev

Anbefalte innlegg

Gjest villrev

er det dumt å sende meldinger til kjæresten min som er i utlandet på guttetur? Føler jeg maser på han hvis jeg gjør det. Vil jo han skal få litt fri fra meg og ha det morro (men ikke helt fri, nei). Men jeg savner han sånn.

Hvor mye kontakt har du med kjæresten din når han er på reise uten deg/guttetur?

Endret av villrev
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min bryr seg ikke om jeg sender han meldinger, eller han svarer men han tar det ikke som mas liksom. er det ikke normalt å kontakte kjæresten sin når man vil? bare send han en meld at du savner han, hva har de gjort? går det bra? var hotellet bra? osv. Han tar vel ikke det som mas?

Når kjæresten min er på tur kontakter jeg han når jeg vil, det er også gjensidig. Han savner nok deg og, så bare send han en meld da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Hmm.. jeg pleier å la han stå for kontakten når han er på slike turer. Så jeg ikke er en masete kjæreste. Men det er kanskje ikke så masete om jeg sender meldinger heller, jeg vet ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være masete når det er kjæresten din? Vi prater på telefonen hver dag når vi er borte fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Hvorfor skulle det være masete når det er kjæresten din? Vi prater på telefonen hver dag når vi er borte fra hverandre.

Okei, det er kanskje det som er vanlig. Tenkte bare det var litt masete, når han er på ferie uten meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sender sms, mms, chatter på FB og snakker i telefonen med hverandre når vi er borte fra hverandre - helt normalt, spør du meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..da ligger han nok å knu..er en annen jente..dessverre

Anonym poster: 6ad49a479ad9e1967019768000ff66df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

det håper jeg ikke :( tenker han bare sover eller ikke sjekker mobilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:ler: Så du dusjer aldri? Sover ikke? Er ikke på kino og slår mobilen på lydløs? Er på konsert og mobilen blir overdøvet? Gå å troll et annet sted ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss89

Jeg tviler sterkt på at han er utro bare fordi han ikke svarer på melding allerede:)

De sover nok eller er ute å tar et par pils( ikke fått med seg sms´en pga høy musikk)

Svarer nok til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Jeg tviler sterkt på at han er utro bare fordi han ikke svarer på melding allerede:)

De sover nok eller er ute å tar et par pils( ikke fått med seg sms´en pga høy musikk)

Svarer nok til i morgen :)

Ja, antageligvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis vi reiser på hver vår ferie, så sender vi melding til hverandre når vi vil. Ringes kanskje en gang, bare for å høre stemmen til den andre. Vil ikke kalle det å mase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg og mannen min er borte fra hverandre, så prates vi ganske sjeldent faktisk.

Bare om vi kjeder oss veldig eller noe, men om man er sammen med andre kompiser eller holder på med noe morsomt så verken ringes vi eller sender sms.

Vi prates jo uansett om det skulle være noe viktig eller når vi ser hverandre igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...