Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2012 #1 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg jobber sammen med en kjekk og hyggelig mann. Til tider jobber vi veldig tett. Både han og jeg har familie med barn og samboer. I en lengere tid har jeg vært betatt av han. Vi har hatt en leken og lett tone, og har snakket om løst og fast. Jeg har holdt det skjult for han at jeg er betatt, og har håpet i det lengste at det ikke skulle være gjensidig. For jeg vet det går over hvis man ikke lar følelsene ta kontroll, og det gjør det lettere å komme over det dersom den andre ikke har det på samme måte. Vi har fra jeg begynte i jobben begge trivdes i hverandres selskap. Og delt små historier fra hjemmene våres. Da i størst grad de fine tingene, både om barn of samboer. En og annen gang har det også lekket ut litt frustrasjon over våre bedre halvdeler. Hvor han alltid har tatt min samboer i forsvar og jeg hans. For noen dager tilbake var vi på firmareise, hvor det var noe alkohol inne i bilde. Ut på kvelden opplevde jeg mitt verste mareritt da vi kontakt i snakk om følelser, og han fortalte at han var betatt av meg. Og jeg fortalte at jeg var betatt av han. Vi gikk hver til vårt, uten at det skjedde noe mer. Og med enighet om at vi ikke skulle gjøre noe mer med det, og at vi begge har det best med det vi har hjemme og at det ikke på noen måte er verdt å ødelegge det. Vi ble også enige om å fortsette som gode kollegaer og ingenting annet. Men etter denne episoden har alt forandret seg. Vi snakker knapt nok med hevrandre, og de ordene vi deler er kun de aller nødvendigste - knapt nok det. Jeg ønsker på ingen måte at det skal bli noe mellom oss. Men savner en god kollega. Så omsider kommer spørsmålet mitt; er vennskapsforholdet vi hadde å se på som tapt? Hva kan evt gjøres for å rette opp i det? Jeg tror og håper på det sterkeste at han er like bestemt som meg på at det ikke skal gjøres noe med følelsene og at det er mulig å forsette som før. Den eneste forskjellen nå er at vi begge vet at den andre også er betatt. Noe ihvertfall jeg ønsker at skal få dø ut i stillehet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 23. juni 2012 #2 Del Skrevet 23. juni 2012 Det har vell blitt litt akward? Men er jo ikke noe annet å gjøre enn å starte som normalt, så løsner det etterhvert, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå