Gå til innhold

Har et forhold til en forlovet arbeid kollega.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt lost her. Har de siste måndene hatt er forhold til en av mine arbeid kollegaer.

Han er forlovet og skal gifte seg til sommeren.

Vi har i grunnen holdt litt på sånn av og på, men jeg har hele tiden slitt med skyld følese ovenfor henne. Vet ikke om heg burde si det til henne, det er ikke sånn at jeg vil ha denne mannen som min kjæreste eller noe sånt. Men kan jeg virkelig la henne gifte seg med denne mannen?

Han har andre jenter oxo ikke bare meg, å jeg sliter veldig med om dette burde siees til henne. Men problemet er jo at meg og han jobber sammen og han er oxo en god venn av meg, så vil ikke risikere å miste vennskapet, men jeg føler heller ikke at jeg kan la henne gifte seg med en mann som behandler henne slik.

Anonym poster: 30eb98b993bb23d205737dd5b99ca519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær så snill å si det til henne!!!! Tenk så forferdelig, hun mister sjansen til å virkelig bli elsket hvis du gifter seg med han! Men hun må ha bevis på at du snakker sant, ellers blir det en umulig situasjon for henne..........

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lukter. Du er nok bittelitt sjalu på deres forhold og prøver å skjule dette ved å si at du har slitt med dårlig samvittighet overfor henne. Øyensynlig ikke dårlig nok, når man leser handlingene dine. I tillegg så er det viktig for deg å beholde vennskapet hans. Han som du ikke unner denne kvinnen. I tillegg er han utro med andre kvinner også.

Har du egentlig lest ditt eget innlegg? Hva synes du om deg selvP Det du bør være helt inneforstått med, er at du og han ikke har noe vennskap, ikke i ordets rette betydning. Heller ikke fra din side. Jeg slutter aldri å forundre meg over hvordan noen oppfatter ting. Dette er ikke noe vennskap, heller en useriøs måte å omgåes en kollega på. Eier du ikke selvrespekt?

Du burde avslutte omgangen med kollegaen din, begynne å ta jobben din seriøst og håpe på at dine andre kolleger ikke vet om dette, for da vil de ikke respektere deg noensinne. Folk har sine oppfatninger om deg på jobb, selv om de ikke sier noe.

La ham få avgjøre om han ønsker å fortsette denne umodne og uærlige oppførselen. Det kommer til å oppdages, men du trenger ikke være den som sier det, eller være en av de som er tilgjengelig for ham. Vennskapet ditt betyr ingenting for ham. Tror du virkelig at du har noen betydning, når han ikke engang oppfører seg som om hans fremtidige kone har noen betydning? Utrolig at det går an å være så blåøyd.

Anonym poster: 579791196c8ec704c1a4a720d22254c9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg føler heller ikke at jeg kan la henne gifte seg med en mann som behandler henne slik.

Her var det mye omsorg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første omgang burde du naturlig nok holdt deg for god til å drive med slikt med en mann som du vet er opptatt, uansett hvor påtrengende og frivillig han legger seg for deg. Nå når skaden allerede er gjort, bør du avslutte ditt forhold til han umiddelbart, og legge saken åpen for de som er involvert.

Du kan bli mislikt og han kan dessverre bli tilgitt, men spør du hva som er det riktige å gjøre, så er det deffinitivt å gi henne den sanne informasjon om hvem hun har å gjøre med, og så la henne ta eget valg om hvorvid hun kan fortsette med vedkommende eller avskyr tanken av han umiddelbart. Har du attpåtil 'bevis' i form av tekstmeldinger og liknende, kan det være greit å legge det frem og.

Husk nå at du ikke må gjøre dette som 'hevn' på ham(tross at både du og han strengt tatt fortjener noe sådann så meget), men prøv nå i alle fall å få det til å handle om hva som er rett for den uskyldige parten: nemlig hans kommende kone.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok si at jeg må si meg enig med noe av dette som er blitt skrevet her. Du var meget klar over at han var i ett forhold før dere snek dere bak ryggen hennes på den måten. Vil vel tro at siden han holder på med flere bak hennes rygg,vil henne finne ut at hans utroskap før eler siden. Trist at dette skal gå ut over en som ikke aner det,iallefall bli rundlurt gang på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for det du gjør og har gjort,bare og fortelle henne det. At du mister han som venn,ja det spiller ingen rolle. Men jeg vill ha gitt han beskje om det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener voksne mennesker bør få ta en avgjørelse basert på fakta.

Hun fortjener å vite hva slags mann hun gifter seg med.

Noe sier meg at bryllupet i så tilfelle blir avlyst, og sommern hennes blir helt jævelig, men hun redder seg selv fra en livstid med løgn.

Si det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er litt lost her. Har de siste måndene hatt er forhold til en av mine arbeid kollegaer.

Han er forlovet og skal gifte seg til sommeren.

Vi har i grunnen holdt litt på sånn av og på, men jeg har hele tiden slitt med skyld følese ovenfor henne. Vet ikke om heg burde si det til henne, det er ikke sånn at jeg vil ha denne mannen som min kjæreste eller noe sånt. Men kan jeg virkelig la henne gifte seg med denne mannen?

Han har andre jenter oxo ikke bare meg, å jeg sliter veldig med om dette burde siees til henne. Men problemet er jo at meg og han jobber sammen og han er oxo en god venn av meg, så vil ikke risikere å miste vennskapet, men jeg føler heller ikke at jeg kan la henne gifte seg med en mann som behandler henne slik.

Velkommen til Norge, landet hvor alle knuller alle over en lav sko, moralske skrupler eier vi ikke, det viktigste er å få tilfredsstilt vår seksuelle drifter. Ikke så veldig ulik dyr.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke ha noe forhold til han, men likevel vil du bidra til at han er utro. Jeg kunne iallefall prøvd å forstå deg hvis dette var din store kjærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B*tch!

Anonym poster: c8df27eaf15c83806f1d5addcc34874c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en gang et forhold til en mann som var i et forhold. Jeg trodde jeg var oppover ørene forelsket og ville leve med denne mannen. Ikke det at det unnskylder noe som helst, jeg skulle ha holdt meg unna. Men følelser kan få en til å gjøre dumme ting. Forholdet ble avsluttet fra vår begge side, og jeg innså fort at det vi hadde dreide seg mest om å fylle et tomrom fremfor at det var ekte følelser der (som man lett kan tro).

Du puler vennen din som du ikke har følelser for, det ser jeg ikke helt vitsen med? Jeg mener, hvis det kun dreier seg om sex kunne du vel hoppet på hvem som helst andre?

jeg syns ikke det er din sak å fortelle henne dette. Ta gjerne en prat med HAN og fortell at han bør ta en prat med forloveden sin om det som har skjedd, be han skjerpe seg, avslutte forholdet hvis han ikke kan være trofast. men det er ikke din sak å fortelle henne noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

kutt ut å være hans lille puledokke og søk ny jobb. Sørg deretter for at det her aldri skjer igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for meg helt ubegripelig at folk planlegger å gifte seg, og samtidig er utro!? Hva skjer egentlig i hodet på folk da?

Tilsvarende ubegripelig er det å ha et vedvarende forhold til en som skal gifte seg - en man attpåtil ikke engang ønsker seg som kjæreste.

Slike ting som dette ødelegger min tro på kjærligheten.

Anonym poster: 83227c71852e39cd023b6a03b32d0781

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang prøvd å sette deg inn i sitvasjonen som den stakkars jenta dere bedrar er i? Det er faktisk henne det er synd på oppi alt sammen.

Å der sitter du på din høye hest å synes synd på deg selv. Det var du som var så dum å satte deg inn i den sitvasjonen, du kan pent si nei.

Du har rett og slett ikke lov til å synes synd på deg selv. Hvordan tror du du hadde følt deg hvis det var du som var henne?

Kommer aldri til å forstå meg på disse elskerinnen som skal ha alle andre til å synes synd på seg selv. Skamme deg burde du.

Å om du sliter så mye med dette, hvorfor i alledager forsetter du da? Har du ikke slev kontroll? Så deilig kan han da pokker ikke være. Ta deg en titt i speilet du, å slutt og se så uskyldig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jøsses!

Hvorfor i allverden driver du å roter med han når du ikke engang kunne tenke deg å ha han?

Aner du virkelig ikke hvor mye du ødelegger for henne ved å drive å rote med han, også gjør du det bare for moro skyld, du er ikke engang interessert.

Men så edel og snill som du er, så må du bare fortelle henne hvilken dust hun skal gifte seg med.

Greit nok, det er hans forhold, hans ansvar, men man er da ikke pliktig til å oppføre seg som et rævhol selv om man er singel. It takes two to tango, vet du.Og det er sånne som deg som gjør at desse dustene klarer å være utro.

Som vanlig er det vel usikkerhet og dårlig selvbilde som driver dere. Dere trenger bekreftelse fra motsatt kjønn, og hvis han i tillegg er opptatt, så tror dere at dere virkelig har gjort jobben godt. Vel, det er feil. Klarer du å finne en kjekk mann som er singel og faktisk vil ha deg, så har du kanskje noe å være stolt over. Denne vil ikke ha deg, han vil ha dama si, men som du vet får mannfolk panikk med tanke på å bare oppleve en dame resten av livet.

Møkkakjerring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her var det mye sure oppstøt!

Jeg er enig med dere over MEN; hun her er singel og kan faktisk gjøre hva hun vil.

Hadde jeg hatt en kjæreste som var utro, hadde jeg da prøvd å bare klandret ham, og ikke elskerinnen.

Holdt selv på å gå i samme fellen, men fant ut at gresset faktisk ikke er grønnere på andre siden,

og at jeg ville holde meg for god for å ha noe sånt på meg.

Men det vil ikke si at jeg ikke synes det er idiotisk å gjøre noe slikt med en mann som er såpass

involvert og bundet til en annen. Jeg synes du skal få han til å si det selv.

Om hun skal få vite dette, bør hun få høre det fra han selv.

Å høre den brutale sannheten fra forloverens elskerinne, er noe jeg ikke unner noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jøss, her var det mye sure oppstøt!

Jeg er enig med dere over MEN; hun her er singel og kan faktisk gjøre hva hun vil.

Hadde jeg hatt en kjæreste som var utro, hadde jeg da prøvd å bare klandret ham, og ikke elskerinnen.

Holdt selv på å gå i samme fellen, men fant ut at gresset faktisk ikke er grønnere på andre siden,

og at jeg ville holde meg for god for å ha noe sånt på meg.

Men det vil ikke si at jeg ikke synes det er idiotisk å gjøre noe slikt med en mann som er såpass

involvert og bundet til en annen. Jeg synes du skal få han til å si det selv.

Om hun skal få vite dette, bør hun få høre det fra han selv.

Å høre den brutale sannheten fra forloverens elskerinne, er noe jeg ikke unner noen.

Ja ja, men er man virkelig fritatt for folkeskikk og hensyn til andre bare fordi man er singel?

Altså; de fleste av oss unngår jo å såre andre eller ødelegge andres liv, selv om vi kan. Hva er greia med at er du singel så kan du gjøre akkurat som du vil, det være seg å knuse andres ekteskap eller hva man måtte ha lyst til.

Selvsagt har mannen et ansvar, men man er ikke nødt til å oppføre seg som et rasshøl bare fordi man kan! Og spesielt ikke når man ikke engang har følelser for det, da er det jo bare på moro. Og da er man virkelig dum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...