AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #21 Del Skrevet 24. juni 2012 Mannen min ble suicidal daa jeg dro så jeg ble i forholdet for å skåne barna. De store følelsene er der ikke og jeg begynner å savne den dype kjærligheten siden jeg fikk en smak av hvor godt det kan være å treffe sin like mens vi var fra hverandre.Jeg er fanget og vet verken ut eller inn. Men det går bedre med barna/ungdommene da.. Anonym poster: f6868f28ae1aa0f85649266b74517a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Independent Skrevet 24. juni 2012 #22 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg er oppvokst i et hjem, for å si det litt brutalt, uten kjærlighet. Dette var noe jeg la veldig merke til. Unger er jo forskjellige. Noen merker ikke stemningen så godt som jeg kanskje gjorde. Foreldrene mine gikk fra hverandre da jeg var 13 år, og da jeg var rundt 5 år spurte jeg dem om de skulle gå fra hverandre.. Man merker slikt selv om man bare en en liten kid. Når noen sier at; Vi må jo holde sammen pga ungene, blir jeg lei meg på ungenes vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 24. juni 2012 #23 Del Skrevet 24. juni 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Rainbow81, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå