Gå til innhold

typen lagt planer uten meg


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Har et svingende forhold med en type. Det er mye temperament for å si det mildt! Men vi kan og ha det fantastisk sammen, føler vi begge har sterke følelser for hverandre. I det siste har det vært endel krangling. Idag fikk jeg plutselig vite at han skal reise med en kompis ( i nærheten av der han kommer fra ) , på St.Hansaften.

Han har ikke spurt om jeg har planer, om jeg vil være med eller noe...Er dette et dårlig tegn eller helt vanlig? Vi bor ikke sammen, men har sett hverandre ca ett år.

Sorry, jeg har ikke så god erfaring med forhold, har lenge vært singel ( han og ), før jeg traff han...

Selv kjente jeg at jeg ble skuffa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt rart å ikke snakke sammen, men mangel på kommunikasjon er jo som regel og et tegn på at forholdet går til helvete.

Anonym poster: 660ea155119c6e3ba2b85d68b562ef4e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at han ikke bryr seg om å ta hensyn til deg. Dårlig tegn, for å si det mildt.

Anonym poster: 4e64f5f279b4963340aa7bd2e49c35b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spurt han om dere skal finne på noe sammen, da?

Du kan jo spørre om du kan være med dit han skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de ikke fant på at de skulle dra før i går eller i dag?

Som jeg sier til datteren min "Gi han rom! La han få lufte seg litt uten at han skal få dårlig samvittighet" Hun er også mye sammen med venner uten at han maser.

Anonym poster: 704bc0e771eb257e5f76d4557703aa6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er st.hansaften en kjærestedag? Hvorfor måtte han spørre deg på denne dagen? Kanskje han ville være med kompisen sin i helga rett og slett..

Anonym poster: 80adf27cec58a005074f9f28e306a997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved å lese de to første linjene av hva du har skrevet, så ser det ut til at dere har større utfordringer i forholdet deres enn at typen din vil være med en kompis i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...