AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Del Skrevet 22. juni 2012 Hei. Jeg sliter stort med kjæresten min sin fortid. Ja, jeg vet det er FORTID, men alikevell så speiler det hans personlighet. Kjæresten min har alltid vært implusiv, ubesluttsom og noe naiv. Han har en lang historie bak seg med strippeklubb besøk (i utlandet) og en haug med damer som ikke ser ut i dagslys. Jeg er ikke pirkette nå, jeg mener alt av kvinner som er oppegående med to ben. (samme hva alder, farge eller fasong omtrent.) Det er veldig vanskelig for meg når jeg vet at han var (er?) så lite kresen av seg og så "sex gal". Det merkelige med det hele er at kjæresten min ser selv svært bra ut. Jeg føler egentlig nå at "alle" jenter er en trussel for meg og ikke bare de flotte. De som var villige, fikk han med seg hjem. Kan man stole på at en slik mann, ikke lenger er slik? Anonym poster: 28fa4da9f911ccec0a10613c2deaf325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellab Skrevet 22. juni 2012 #2 Del Skrevet 22. juni 2012 Det må du nesten bedømme selv. Hvis han fortsatt "går etter" alle jenter så er det ikke noe å ta vare på. Men hvis han er trofast og det bare er deg som teller skulle deet ikke være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #3 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg er kanskje litt yngre enn deg, men jeg har en kjæreste som har en slik fortid jeg også. Han hatt seg mye (!) rundt, alt fra tilfeldige jenter på fester til gode venninner. Lurt jenter, gjerne flere på en gang og vært utro flere ganger tidligere. Så jeg forstår usikkerheten på hvor mye man kan stole på en slik mann. Jeg har vært mye i tvil, så jeg prøvde lenge å holde tilbake. Det eneste du kan gjøre er å ta en sjanse. Du kan ikke nekte han noe eller tvinge han til noe, men du kan fortelle han hva du trenger i forholdet. Finn ut hva som må til for at du skal bli ordentlig trygg på han, og ikke vær redd for å prate med han Anonym poster: 38ed3ec419e360e6e13d951111f070e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #4 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg har aldri merket at han flørter men noen andre kvinner. Ei går han heller ikke noe ut særlig lenger. Jeg bare tenker litt fremover. Den dagen jeg har barn med han, og kanskje ikke lenger er så spennende. Er sjangsen større da at en slik mann som han vil kunne sprekke? Det virker jo realitisk at kresne menn er mindre utro? TS Anonym poster: 28fa4da9f911ccec0a10613c2deaf325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 22. juni 2012 #5 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg har det akkuratt samme problemet med min kjæreste. Jeg finner ut alt om hvem han har skrevet meldinger og slikt til! Og det er kvinner som rett og slett er drit støgge!!! Og min kjæreste er en kjekk kar, og må tilføye at jeg ser bra ut i forhold til de han "vil ha" og skriver meldinger til osv! Skjønner det ikke.. Jeg mener han tenner på jenter som er mindre pen, tror det gjør han opphisset at han kan velge og vrake i støgge jenter!! Rart, men sant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå