Gjest Anonym Skrevet 22. juni 2012 #1 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg har sett en type nå en god stund, men jeg klarer ikke å bli helt klok på han. Jeg føler ikke at jeg kan stole på han bl.a. Pga endel styr, sjekka jeg mobilen hans ( ja, vet at man ikke skal gjøre det, men når han aldri sier noe som helst, og at jeg har rett på å få et svar, må jeg finne ut av ting på egen hånd ) Jeg brukr aldri å sjekke mobilen hans, men jeg følte at en periode jeg var borte, at han skjuler noe. Ei helg jeg var bortreist, så jeg nå i ettertid at det stod ei mld fra en ca kl 00:20 : "On?" Jeg sjekker tlfnr, og det er et guttenavn. Han har flere tlfnr på han med forskjellige "kallenavn". Han har ellers mange andre kallenavn på tlf, pluss f.eks med nr bak, bare en bokstav ( det tlfnr sjekka jeg, var et jentenavn ), et tlfnr er lagret med navnet : beste ( sjekka nr, var et guttenavn ) Det var og flere nr han hadde ringt, som er hemmelig, dvs det står ingen oppført på det nr når jeg søker div tlf opplysninger. Jeg har ikke spurt om alle, men nevnte at jeg reagerte på at en gutt skrev så sent : "on?" til han. Han sier at det bare er en kamerat, og ler av de andre jeg har reagert på, sier jeg er overmistenksom. Ja, jeg er mistenksom, men det er og fordi jeg fant ut at han hadde løyet til meg tidligere om noe annet ( ikke utroskap, men noe jeg ikke vil legge ut om her ). Jeg følte lenge at noe ikke stemte, han nektet hver gang jeg spurte, så viste det seg at jeg hadde rett til slutt. Etter dette, har jeg blitt mye mer på vakt og det er vel ikke så rart? Jeg føler innimellom at han kan se andre bak min rygg. Han var lenge singel før han traff meg, og kanskje han ikke klarer å legge bort "singellivet", dvs kontakt med andre han hadde før han traff meg? Jeg føler spesielt at han kan ha sex med andre. Jeg har ikke noe eksakt bevis, men har en flelse av det. Da jeg så hele telefonlista hans, med mange jentenavn og forskjellige kallenavn og koder , bokstaver, tall o.l, ble jeg ennå mer skeptisk. Kan han være bifil? Kan han og se andre damer? Please ikke kom med at jeg snoker.......Det var en grunn til at jeg sjekka tlf hans, og fordi han tidligere har løyet til meg, vil jeg finne ut av om han fortsetter å lyve og at dette da ikke er noe å satse på videre for min del ( selv om jeg har fått sterke følelser, umulig å være it et forhold med en man ikke kan ha tillit til...) Hva tenker andre at dette er? Er jeg overmistenksom og "hysterisk" som han kaller meg, eller hadde andre reagert på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellab Skrevet 22. juni 2012 #2 Del Skrevet 22. juni 2012 Hvis du virkelig er så redd for at han er utro burde du sette deg ned med han og ta en ordentlig prat å be han forklare hvem disse på telefonen hans er. Da merker du nok lett om han lyver for deg. Og hvis du fortsatt er mistenksom og ikke klarer å være med han uten å være redd tror jeg ikke det er så lurt å være med han. Du må kunne føle deg trygg i et forhold! Og det gjør vel ikke noe om han er bifil, så lenge han holder seg til deg! Den meldingen fra kompisen hans kan jo bare være om å gå ut på byen eller hva som helst. Håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå