Gå til innhold

Overgrep eller ei?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

du har selv et ansvar for å ikke drikke deg så full at du ikke husker ting

Anonym poster: 36a37a8de55e062ec5df7fb724882eef

Vel, det legitimerer ikke et potensielt lovbrudd, er akkurat samme argumentasjonen enkelte overgripere bruker: "Hun var jo full, da er det jo greit." Det er dog veldig vanskelig å si om dette var et overgrep eller ikke, det er vel ikke usannsynlig at du var villig, men ikke husket noe av det? Hva med å snakke med han om hendelsen?

Endret av meh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ha sex med en person som er bevisstløs eller så beruset at de ikke er i stand til å gjøre rede for seg, er per definisjon voldtekt. Siden du ikke husker å ha hatt sex, er det jo ikke mulig å vite om du faktisk sa ja eller om han utnyttet deg, og derfor er det helt umulig for oss å si noe om hvorvidt dette er et overgrep eller ikke.

Det jeg helt sikkert kan si, er at dette ikke er moralsk greit - å ha sex med en person som er SÅ full at vedkommende ikke husker det dagen etterpå er ufattelig dårlig gjort. Jeg skjønner godt at du synes dette er vanskelig, TS, og dersom du merker at det gir noen form for senvirkninger synes jeg du skal ta kontakt med legen din.

Anonym poster: c37dee1b9c065b02138b876ccac638c2

Hvordan skal han kunne vite hva hun kommer til å huske dagen etter?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være gentleman eller få dyppet kukken i en fitte, når man er kåt? Tror de færreste av oss menn ville ha vært en gentleman i en slik situasjon, med mindre det er snakk om noen man kjenner VELDIG godt og RESPEKTERER fullt ut.

I så fall er de fleste menn drittsekker.

Jeg hat tro på at de fleste men, som er EKTE men vil forsikre seg om at jenta er med på leken når en har sex, og heller venter til jenta har våknet og sier ett rungende ja før de gyver løs.

Ditt innlegg om at de fleste men ville utnyttet situasjonen er å nedgradere det mannlige kjønn.

Anonym poster: 6cbb28ad460eec5d3c67ee0626957aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...