Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2012 #1 Del Skrevet 22. juni 2012 Det sies at alle har det, greit nok, men hvorfor er det da plagsomt for enkelte å få vite om partnerens seksuelle fortid? Den forsvinner jo ikke, om man ikke får vite om den. Er det slik de sier, [i]ignorance is bliss? Så lenge folk ikke får vite det, så er det greit, men hvis partneren legger ut om det, så er det plagsomt? Hvorfor er det plagsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hmm Skrevet 22. juni 2012 #2 Del Skrevet 22. juni 2012 Sjalusi og mindreverdighetskomplekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjarne Skrevet 22. juni 2012 #3 Del Skrevet 22. juni 2012 Sjalusi og mindreverdighetskomplekser. Jeg har ganske tjukk kjønnsorgan, så det har hendt at jeg har blitt oppsøkt av forsmådde gutter, som ønsker å se den, så de kan sammenligne den med sin, fordi kjæresten deres visstnok har fortalt om hvor digg det var å ha sex med meg (før de møtte kjæresten altså). Takker selvsagt nei til slike forespørsler. Skulle egentlig ønske at disse jentene bare holdt kjeft om det, er ganske ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hmm Skrevet 22. juni 2012 #4 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg har ganske tjukk kjønnsorgan, så det har hendt at jeg har blitt oppsøkt av forsmådde gutter, som ønsker å se den, så de kan sammenligne den med sin, fordi kjæresten deres visstnok har fortalt om hvor digg det var å ha sex med meg (før de møtte kjæresten altså). Takker selvsagt nei til slike forespørsler. Skulle egentlig ønske at disse jentene bare holdt kjeft om det, er ganske ubehagelig. Hei Bjarne. Jeg synes du er kjip som ikke ville la de stakkars guttene se ditt tykke kjønnsorgan. Da vet jeg iallefall at kommentaren min som du svarte på holdt stikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjarne Skrevet 22. juni 2012 #5 Del Skrevet 22. juni 2012 Hei Bjarne. Jeg synes du er kjip som ikke ville la de stakkars guttene se ditt tykke kjønnsorgan. Da vet jeg iallefall at kommentaren min som du svarte på holdt stikk. Det føles noe homofilt over å vise frem sin penis til andre menn på den måten, og jeg har jo ikke noe med forholdet mellom disse menneskene å gjøre. Om jeg har hatt sex tidligere med kjæresten deres, så får de bare leve med det. Om de syntes at jeg var en god elsker, fint for meg, men hvorfor skal de legge det ut til sine nåværende kjærester, og hvis de skal det, hvorfor navngi meg slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tikk-takk Skrevet 22. juni 2012 #6 Del Skrevet 22. juni 2012 trololololololo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 22. juni 2012 #7 Del Skrevet 22. juni 2012 Hvorfor stiller folk spørsmål om ting de vet med seg selv at de kanskje ikke vil like svaret på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. juni 2012 #8 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg kan av og til føle et stikk sjalusi, for at jeg også vil prøve akkurat det! Altså, det er ikke så mye sjalusi, som inspirasjon for noe vi skal gjøre Da snakker jeg spesifikke seksuelle hendelser, ikke antall partnere/hvilke partnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 23. juni 2012 #9 Del Skrevet 23. juni 2012 Fortid forsvinner ei selv om det allerede har skjedd, og hva du gjorde før er en like stor del av ditt person og ditt liv som hva du gjør nå og hva du kan tenke deg å gjøre senere. Ser man at partneren er helt annerledes på det feltet og den egenskapen er én man ikke ønsker å ha hos partnere, så kan det naturlig nok gå stygt for seg når sannheten kommer frem. Andre kan plages av det, som andre nevner, av for eksempel sjalusi eller press på å være som de før dem har vært. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #10 Del Skrevet 23. juni 2012 Det sies at alle har det, greit nok, men hvorfor er det da plagsomt for enkelte å få vite om partnerens seksuelle fortid? Ingen liker vel tanken på at andre har seg med kjæresten? Jeg spør likevel, fordi jeg vil vite hva sex betyr for kjæresten. Meningsløs sex med tilfeldige personer? Nei, da går jeg videre. Anonym poster: 076269999f19ca429e0e731b1b22e63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå