Gjest Eurodice Skrevet 22. juni 2012 #41 Del Skrevet 22. juni 2012 Noe litt løsere. Har også sett mange som har et langt plagg som dekker over ræva. Dette gjelder spesielt om dama har former, da er det distraherende. Jeg trodde burka var dette heldekkende, fotside plagget. Har du andre forslag? Forresten er du en tosk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marwel Skrevet 22. juni 2012 #42 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg synes mannfolk i trange bukser er sexy, sikkert akkurtat som dere synes kvinnfolk i trange klær er sexy. Men det er et tid og sted for slikt, og det er ikke på arbeid. Kunne ikke falt meg inn å sikle seksuelt på mine mannlige kollegaer. Forøvrig ikke mine mannlige venner heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 22. juni 2012 #43 Del Skrevet 22. juni 2012 Er disse kvinnene sekretærer og slikt? Altså de har ikke det samme faglige eller profesjonelle nivået som mennene? For det er jævelig profesjonelt å klaske en sekretær på ræva.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reaper Skrevet 22. juni 2012 #44 Del Skrevet 22. juni 2012 Nå må dere menn skjerpe dere. Vi bor faktisk i Norge, går du ut i gata ser du halvparten går med shorts eller åltrange bukser og topper og for mye hud. Betyr det at alle disse kvinnene fortjener å bli kalt for horer eller at de er oppmerksomhetssyke??? Nei, vi vil føle oss fine, kanskje for det motsatte kjønn også, greit at dere synes det er sexy, at dere ser, men å ta på å oppføre seg som en mongo er faen meg ikke akseptabelt. Anonym poster: d0be4384185295f616c203d3ad01c0c7 "Føle oss fine". Haha så jævla teit uttrykk. Nei, dere vil føle dere begjært. Forvent konsekvenser da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reaper Skrevet 22. juni 2012 #45 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Jeg trodde burka var dette heldekkende, fotside plagget. Har du andre forslag? Forresten er du en tosk! Snakker ikke om burka, halloooo... Forresten er personangrep alltid gøy Er det nå jeg skal rapportere deg, som alle de andre fintfølende vesnene her inne gjør med sånt? :gjeiper: Endret 22. juni 2012 av Reaper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juni 2012 #46 Del Skrevet 22. juni 2012 "Føle oss fine". Haha så jævla teit uttrykk. Nei, dere vil føle dere begjært. Forvent konsekvenser da. Det mangler bare nå at du skriver "dere ber om det", akkurat som i voldtektsdebatter. Kvinner burde helst ikke bevege seg utendørs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reaper Skrevet 22. juni 2012 #47 Del Skrevet 22. juni 2012 Hehe. Dine ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juni 2012 #48 Del Skrevet 22. juni 2012 Snakker ikke om burka, halloooo... Forresten er personangrep alltid gøy Er det nå jeg skal rapportere deg, som alle de andre fintfølende vesnene her inne gjør med sånt? :gjeiper: Hvis du ikke mener burka, kunne du kanskje være så elskverdig å opplyse om hva slags antrekk du ville synes var passende for kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. juni 2012 #49 Del Skrevet 22. juni 2012 "Føle oss fine". Haha så jævla teit uttrykk. Nei, dere vil føle dere begjært. Forvent konsekvenser da. Har du sett jenter dresse seg opp til en jentekveld, der de vet det bare kommer jenter!? I så fall tror jeg vi kan fastslå at jenter ikke kler seg sexy, utfordrende, i ting de føler seg fine i, for at menn skal begjære oss Ellers er jeg enig i at man stort sett ikke skal ha på seg altfor sexy klær på jobb, men de fleste jeans laget for jenter er ettersittende, og på mange ser det best ut. Mener du at vi skal slutte å gå med jeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #50 Del Skrevet 22. juni 2012 Om jeg legger armen rundt ei kvinnelig kollega, betyr det at jeg klenger? Øh, hva tror du? Du kunne jo prøvd å legge armen rundt en mannlig kollega og spørre ham om det er klengete.. Anonym poster: d51c6adaed61d6b823ec272d02ddc507 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reaper Skrevet 22. juni 2012 #51 Del Skrevet 22. juni 2012 Hvis du ikke mener burka, kunne du kanskje være så elskverdig å opplyse om hva slags antrekk du ville synes var passende for kvinner. Ja, for jeg gidder jo å gå spesifikt inn på det. Dere har jo så mange rare plagg å kle dere med, så please... Antrekkene bør bare ikke være utfordende og trange når man omgås kvinner i en arbeidssituasjon (on topic). Er dette vanskelig å absorbere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reaper Skrevet 22. juni 2012 #52 Del Skrevet 22. juni 2012 Øh, hva tror du? Du kunne jo prøvd å legge armen rundt en mannlig kollega og spørre ham om det er klengete.. Anonym poster: d51c6adaed61d6b823ec272d02ddc507 Selv om han syntes at det var klengete, så ville han sikkert satt pris på det. Vel, det kommer sikkert litt an på dama også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 22. juni 2012 #53 Del Skrevet 22. juni 2012 Ja, for jeg gidder jo å gå spesifikt inn på det. Dere har jo så mange rare plagg å kle dere med, så please... Antrekkene bør bare ikke være utfordende og trange når man omgås kvinner i en arbeidssituasjon (on topic). Er dette vanskelig å absorbere? Jeg stjal denne fra gjest på side nr 2. Hvorfor svarer du ikke på dette innlegget? ... plutselig står du uten jobb med dårlige referanser og seksuell trakkassering på rulleblad. men den smørbrødlista tviler jeg på at arbeidsgivere vil ansette deg. Klarer du virkelig ikke å tenke konsekvenser av den ensidige tankegangen din?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reaper Skrevet 22. juni 2012 #54 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Har du sett jenter dresse seg opp til en jentekveld, der de vet det bare kommer jenter!? Gammel vane. I så fall tror jeg vi kan fastslå at jenter ikke kler seg sexy, utfordrende, i ting de føler seg fine i, for at menn skal begjære oss Hvorfor skulle dere ellers kle dere sexy og utfordrende? Eh? Ellers er jeg enig i at man stort sett ikke skal ha på seg altfor sexy klær på jobb, men de fleste jeans laget for jenter er ettersittende, og på mange ser det best ut. Mener du at vi skal slutte å gå med jeans Det finnes flere nivåer av "tettsittende". Edit: omformulering Endret 22. juni 2012 av Reaper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. juni 2012 #55 Del Skrevet 22. juni 2012 Det er vel greit, både for meg og bestemora mi, å klype menn i brystvortene når de har på seg tynne skjorter? De er så distraherende, de utfordrende horene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reaper Skrevet 22. juni 2012 #56 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg stjal denne fra gjest på side nr 2. Hvorfor svarer du ikke på dette innlegget? Fordi jeg har så mye annet møkk å svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 22. juni 2012 #57 Del Skrevet 22. juni 2012 Ja, for jeg gidder jo å gå spesifikt inn på det. Dere har jo så mange rare plagg å kle dere med, så please... Antrekkene bør bare ikke være utfordende og trange når man omgås kvinner i en arbeidssituasjon (on topic). Er dette vanskelig å absorbere? Kvinner kan gå i hvilke antrekk de vil på en arbeidsplass, så lenge det ikke støter andre. Hvilket vil si at de kun bør unngå sånt som de gateprostituerte går med. Er du en voksen mann, og til og med en tenåring, forventes det at du klarer å beherske deg, og til og med behandler damer som går i trange klær (og til med dyp utringning) høflig. Du bør ha såpass selvkontroll når det gjelder å omgås vanlige kvinner, til at du ikke voldtar de bakfra eller klapser de på rumpa. Er det vanskelig å forstå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reaper Skrevet 22. juni 2012 #58 Del Skrevet 22. juni 2012 Det er vel greit, både for meg og bestemora mi, å klype menn i brystvortene når de har på seg tynne skjorter? De er så distraherende, de utfordrende horene. Dette er en problemstilling som ikke eksisterer, derfor er den irrelevant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juni 2012 #59 Del Skrevet 22. juni 2012 Ja, for jeg gidder jo å gå spesifikt inn på det. Dere har jo så mange rare plagg å kle dere med, så please... Antrekkene bør bare ikke være utfordende og trange når man omgås kvinner i en arbeidssituasjon (on topic). Er dette vanskelig å absorbere? Er det det din generelle erfaring med kvinner på en arbeidsplass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 22. juni 2012 #60 Del Skrevet 22. juni 2012 Fordi jeg har så mye annet møkk å svare på. Så, det vil si at du ikke klarer å forholde deg til de konsekvensene oppførselen din fører til?? Du er useriøs og usmakelig. Men, det er ikke oss oppegående tenkende individer toskeskapene dine går utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå