Gå til innhold

Smekk på rumpa

Gjest Mann

Anbefalte innlegg

Hva er vitsen med å ha å tettsittende klær vis de ikke vil ha oppmerksomhet? Skal vise seg fram for menn ja og vil ha dem til å sikle på seg men ikke f om de skal ha en liten klapp bak selv. burde vært minste pris for å få gå rundt og skulle ha oppmermksomhet fra alle og en hver som en liten unge. Null respekt. Se for dere menn i trange bukser eller minikjørt en dag dere hadde, f ikke respektert dem.

Anonym poster: 57054939d5efe4d402cd0a10beb65fe1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De klærne jeg har på meg, tettsittende eller ei, har jeg på meg fordi jeg SELV vil se bra ut (og føle meg bra), ikke for at menn skal sikle etter meg.

Flott om noen synes det ser bra ut, men er ikke folk mer voksne enn idiotene jeg gikk sammen med på ungdomskolen, så skal de bare holde seg unna. Smekking på rumpa er bare nedvergende og ekkelt, og vitner til null respekt.

Blir noe helt annet om kjæresten min gjør det :lur:

Anonym poster: 89ec7280724133bf32407bb16d4568a5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne skal også gå med trange bukser UTEN å få en smekk på rumpa. Det at jeg bruker trange klær gir ikke dere retten til å ta på min ræv.

Ok, men da forbeholder jeg meg retten til å behandle henne dårlig (som en hore) også. Fristerinner som ikke tåler noe som helst, men som kler seg utfordrende, hva faen er greia? Hva VIL hun egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Hva er vitsen med å ha å tettsittende klær vis de ikke vil ha oppmerksomhet? Skal vise seg fram for menn ja og vil ha dem til å sikle på seg men ikke f om de skal ha en liten klapp bak selv. burde vært minste pris for å få gå rundt og skulle ha oppmermksomhet fra alle og en hver som en liten unge. Null respekt. Se for dere menn i trange bukser eller minikjørt en dag dere hadde, f ikke respektert dem.

jesus... :klaske:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg, kan jo ikke gå rundt i et kort skjørt, og bøye deg over slik, for så å forvente at du ikke får deg en liten klast på den deilige lille rumpa di. :)

Er man på jobb, så er det ikke fritt fram for mannfolk å klaske på rumpa uansett antrekk.

Det kan de gjøre på fritida, men er man på jobb, så forventes det at man er profesjonelle. Om ei dame går med trange bukser, så kan man ikke gjøre sånt. Trodde alle visste og forsto det?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Ok, men da forbeholder jeg meg retten til å behandle henne dårlig (som en hore) også. Fristerinner som ikke tåler noe som helst, men som kler seg utfordrende, hva faen er greia? Hva VIL hun egentlig?

Så alle som går med trange bukser er horer? hvor bor du egentlig? :klo:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se for dere menn i trange bukser eller minikjørt en dag dere hadde, f ikke respektert dem.

Okei, ser for meg en mann iført et miniskjørt..

Skulle jeg bli fristet til å klappe de på rumpa nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nupp?

Anonym poster: 52aa748dbfe0bfc4fbd47f7eee4728b1

?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis aldri skjedd.

Hva mener du med klenging? har vi menn ikke engang lov til å kanskje stå ved siden av dere kvinnfolk på jobbfester heller? Om jeg legger armen rundt ei kvinnelig kollega, betyr det at jeg klenger?

ja

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle som går med trange bukser er horer? hvor bor du egentlig? :klo:

Snakker ikke om alle som går rundt, men dem som man er tvunget til å omgås med. Klart det blir slitsomt i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, kanskje ikke sekretærer, men kvinner som jobber på kundemottak eller kundesenter og lignende. Jobber ikke direkte under disse mennene, men er kanskje ikke på samme nivå nei.

Hvilket nivå er det snakk om? Mongo-encelled oppførsel eller normal folkeskikk?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hva er passende antrekk for damer da, synes du? Skal vi gå i burka?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette er psykisk utmattende for menn. Man får ofte ikke konsentrert seg om arbeidet sitt, da man blir kåt av rumpene rundt seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

... plutselig står du uten jobb med dårlige referanser og seksuell trakkassering på rulleblad.

men den smørbrødlista tviler jeg på at arbeidsgivere vil ansette deg.

Klarer du virkelig ikke å tenke konsekvenser av den ensidige tankegangen din??

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette er psykisk utmattende for menn. Man får ofte ikke konsentrert seg om arbeidet sitt, da man blir kåt av rumpene rundt seg.

:skratte: :skratte: :skratte::filer::lete:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere menn skjerpe dere. Vi bor faktisk i Norge, går du ut i gata ser du halvparten går med shorts eller åltrange bukser og topper og for mye hud. Betyr det at alle disse kvinnene fortjener å bli kalt for horer eller at de er oppmerksomhetssyke??? Nei, vi vil føle oss fine, kanskje for det motsatte kjønn også, greit at dere synes det er sexy, at dere ser, men å ta på å oppføre seg som en mongo er faen meg ikke akseptabelt.

Anonym poster: d0be4384185295f616c203d3ad01c0c7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper all slik oppførsel blir meldt direkte til HMS-ansvarlig, og at vedkommende får seg en kraftig skrape fra sin linjeleder. Dette er særdeles uprofesjonell og vemmelig oppførsel.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er passende antrekk for damer da, synes du? Skal vi gå i burka?

Noe litt løsere. Har også sett mange som har et langt plagg som dekker over ræva. Dette gjelder spesielt om dama har former, da er det distraherende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe litt løsere. Har også sett mange som har et langt plagg som dekker over ræva. Dette gjelder spesielt om dama har former, da er det distraherende.

Du får uansett bare skjerpe deg. Folk kan gå kledd som de vil. Tviler forøvrig på at noen går veldig utfordrende kledd på jobb.

Damer har ikke ansvar for å la være å distrahere deg. Der er du dessverre selv ansvarlig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...