Bolla! Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #881 Del Skrevet 6. mars 2013 Takk jenter, er rimelig fornøyd og stolt av denne krabaten Navnet var bestemt i det han ble lagt på brystet mitt, men jeg vil ikke legge det ut her, så om noen vil vite det, sender jeg det på pm Må også legge til at vekten viser 10 kg mindre nå enn den dagen han ble født, dvs 4 kg igjen til utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 6. mars 2013 #882 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg vil vite navn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 6. mars 2013 #883 Del Skrevet 6. mars 2013 Fine gutten deres Jeg vil gjerne få vite navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. mars 2013 #884 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg vil også gjerne vite navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 7. mars 2013 #885 Del Skrevet 7. mars 2013 Er det ikke morsomt når vekta bare renner av? Her ble sytten kilo borte nærmest av seg selv, men så stoppet det opp. Så etter påske blir det godtestopp på meg Jeg vil også gjerne vite navn, hvis det ikke er for mye bry. Eller du kunne gjort som frøken strøken og omtalt ham bare med forbokstav - jeg vet ikke hva hennes heter heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 7. mars 2013 #886 Del Skrevet 7. mars 2013 Godt å høre at kiloene bare renner av. Det er nemlig det som er planen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. mars 2013 #887 Del Skrevet 7. mars 2013 Så deilig at kiloene forsvinner, Mala! Jeg vil gjerne vite navnet, men skjønner det blir mange pm! Gjør det når du lyster og orker Koselig å få noen ord fra deg nå og da! Håper du koser deg masse og at formen er vesentlig bedre!! Stor klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 7. mars 2013 #888 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg var å snoka på face, nydelig navn til gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #889 Del Skrevet 11. mars 2013 Da var jeg pålogget fra pc igjen og tror jeg har sendt pm til alle som ville vite navn Tenk at lille M er 2 uker i dag, tiden har gått så veldig fort og jeg skjønner hvorfor folk sier at man må nyte tiden når de er så små. Har prøvd fotsoneterapi for kolikken, har egentlig ingen formening om at det skal funke, men det skader ikke å prøve to behandlinger å se hvordan det går Utenom kolikken, så har vi det veldig bra og ammingen går som en drøm, bortsett fra litt såre brystvorter da Ønsker dere alle en fin uke, og så må jeg beklage at jeg er litt fraværende i dagbøkene deres for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 11. mars 2013 #890 Del Skrevet 11. mars 2013 Huffa, er det ille kolikk eller? Kjipe greier... Du skal ikke stresse med å kommentere hos andre, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #891 Del Skrevet 11. mars 2013 Huffa, er det ille kolikk eller? Kjipe greier... Du skal ikke stresse med å kommentere hos andre, snuppa Han har kolikk ja. Det verste er at han får det på natten mellom midnatt og 4-5 tiden. På en "god" dag varer det mellom 12 og 3. Fælt når han skal ha så vondt og at det er så lite vi kan gjøre.. Veldig godt å vite at det er noe som går over i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 12. mars 2013 #892 Del Skrevet 12. mars 2013 Prøv kiropraktor Emil hadde låsninger i nakken som manuellterapauten mente at var kun muskulært. Ble en HELT annen baby når kiropraktoren fikk bort låsningene. Til oss var det 2 behandlinger og en sjekk etterpå. Jeg angrer masse på at jeg ikke prøvde kiro før han var 3 mnd iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 12. mars 2013 #893 Del Skrevet 12. mars 2013 Uff da, kolikk er ikke noe særlig. God bedring:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 12. mars 2013 #894 Del Skrevet 12. mars 2013 Uff, kolikk er slitsomt Søstern min hadde kolikk, og siden hun var en skikkelig "appåkladd" husker jeg særdeles godt hvordan det var. Det som funket med henne var å sette på støvsugeren eller å kjøre bil, så det ble en del netter med støvsugeren durende i bakgrunnen Synes du skal ta en tur til manuellterapaut eller kiropraktor med tassen jeg også, har hørt om veldig mange som har fått gode resultater av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 12. mars 2013 #895 Del Skrevet 12. mars 2013 Søss hadde kolikk, og støvsugeren bli flittig brukt i fler måneder, helt til den bare falt fra hverandre (fysisk falt fra hverandre..... haha, mamma og pappa ble helt perplekse da de kom inn på rommet og så støvsugeren ligge over hele rommet....!) Da jeg ble født tre år senere tok mamma meg med til kiropraktor. Han klemte på meg og jeg slapp DEN brakfisen og etter det var problemet helt borte. Anbefaler det, mamma var veldig glad for det hvert fall. jeg ønsker forresten å vite navn på PM, om det fortsatt er mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. mars 2013 #896 Del Skrevet 12. mars 2013 Hurra for 2 uker, Mala! De såre brystvortene gir seg snart! Nå smører jeg meg ikke med purelan eller morsmelk lenger, blir kun bittelitt sår hvis han blir for lenge på én pupp. Men det går fort over Så deilig at ammingen går bra! God bedring med kolikken, usjamei, stakkar lilletassen din Hold ut, det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 13. mars 2013 #897 Del Skrevet 13. mars 2013 Gratulerer med 2 uker Mala!!! Gleder meg til litt oppdateringer fra deg, synes det er kjempe spennende å høre hvordan den nye hverdagen blir. Men jeg forstår at KG er ganske nedprioritert nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #898 Del Skrevet 13. mars 2013 Takk for tilbakemeldinger jenter Har vært hos fotsoneterapeut to ganger og etter behandlingen på mandag har han ikke grått seg gjennom natten. Vet ikke om d er fotsone som har funket eller om det bare er tilfeldig, men håper det vedvarer Ellers er formen min blitt dårligere, svimmel og uvel. Ringte legen i dag, men fikk beskjed om å ringe i morgen.. Lei av å være i dårlig form!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #899 Del Skrevet 14. mars 2013 Fikk komme til legen i dag, spent på om de finner ut noe... Slitsomt å være så svimmel og uvel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. mars 2013 #900 Del Skrevet 14. mars 2013 Det er bra du har fått time, Mala. Krysser fingrene for at det går over snart og at legen finner ut hva det er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå