Azalea Skrevet 26. februar 2013 #861 Del Skrevet 26. februar 2013 Det er noe med fullmåne! Gratulerer så mye Mala! Håper det står bra til med dere alle tre. NYT tiden!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk. Stor klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 26. februar 2013 #862 Del Skrevet 26. februar 2013 Velkommen til verden lille prins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 26. februar 2013 #863 Del Skrevet 26. februar 2013 Hurra for Malagutten!! Håper du får nyte tiden fremmover med ny sjef i hus Gleder meg til å lese om hvordan fødsel og livet med gutten er! (når du får tid til å sette deg ned såklart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #864 Del Skrevet 27. februar 2013 Åhh, blir rørt og utrolig glad for at dere tar dere tid jenter, tusen takk for alle gratulasjoner Foreløpig går det veldig bra, men lille klumpen har litt vondt i magen stakkar. Han er (selvfølgelig) verdens nydeligste og vi storkoser oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. februar 2013 #865 Del Skrevet 27. februar 2013 God bedring til prinsen! Tipper dere blir tatt godt vare på, Mala. TENK, nå er vi plutselig blitt mødre, Mala! Tenk så fort det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. mars 2013 #866 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Ikke meningen å mase, Mala Men jeg ser sånn frem til å få en liten status-rapport Håper dere koser dere masse iallfall, og at magevondten er borte Endret 3. mars 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 3. mars 2013 #867 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg vil også høre hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #868 Del Skrevet 4. mars 2013 Hei dere Her går dagene virkelig i ett og jeg kan ikke skjønne at klumpen allerede er 1 uke i dag. Magevondten er borte, men han sliter med å finne roen om natten og han sovner som regel ordentlig først i 3-4 tiden.. men formen min har ikke vært på topp, mye svimmel, hodepine og en kvalme fra en annen verden har gjort til at både matlyst og søvn har uteblitt og etter en tur på legevakten natt til i går fant de ut at crp'n var forhøyet og at jeg har en infeksjon av noe slag, var derfor tilbake på dagtid i går for å måle på nytt og fant ut at crp hadde gått mye tilbake og at kroppen er på vei til det normale igjen. Heldigvis har jeg nok mat til gutten, det renner av meg, bokstavelig talt Har hatt masse hjelp fra mamma etter vi kom hjem på torsdag og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skulle gjort uten hennes hjelp! Skriver mer om fødsel og mammalivet når jeg får tid til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 5. mars 2013 #869 Del Skrevet 5. mars 2013 Vegard sovnet også først i tretida på natta de første ukene. Trøsten er at det gikk seg til av seg selv når han var fem-seks uker, så nå sovner han rundt åtte hold ut, så blir det bedre! Kjipt å være syk da! Krysser fingre for at det går snart over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. mars 2013 #870 Del Skrevet 5. mars 2013 Ja, tiden går fort og de vokser fort Her går kameraet varmt Synd å høre at du har vært så dårlig, Mala! Usj, det holder liksom med fødselen synes jeg.. Men men, i det store og det hele så er det bare en liten periode.. Masse god bedring til deg Mormormamser er det beste som er i starten De er på en måte selvskrevne på det punktet Kos deg med klumpen din, Mala Del gjerne et bilde etterhvert hvis du vil, det er så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #871 Del Skrevet 5. mars 2013 Et bilde av klumpen vår, tar det bort etter en liten stund 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. mars 2013 #872 Del Skrevet 5. mars 2013 Så fin han er, Mala! Også masse nydelig bustehår Gratulerer igjen med en nydelig prins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 5. mars 2013 #873 Del Skrevet 5. mars 2013 Aww, så utrolig fin! Blir babysyk igjen jeg altså.. Rart å tenke på at W har vært så liten! Håper formen din blir fort bedre Mala. Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 5. mars 2013 #874 Del Skrevet 5. mars 2013 Så nydelig han er Mala! Nå gleder jeg meg enda mer til min kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. mars 2013 #875 Del Skrevet 5. mars 2013 Å så nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 5. mars 2013 #876 Del Skrevet 5. mars 2013 Så utrolig fin gutt, Mala! Det der gjorde du bra Syns smokken ser kjent ut også jeg, har lik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 5. mars 2013 #877 Del Skrevet 5. mars 2013 Fin babygutt du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 5. mars 2013 #878 Del Skrevet 5. mars 2013 Så innmari fin han var! Har dere funnet navn på gutten deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 6. mars 2013 #879 Del Skrevet 6. mars 2013 Et bilde av klumpen vår, tar det bort etter en liten stund Æsj, jeg rakk ikke å se Er sikkert nydelig likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 6. mars 2013 #880 Del Skrevet 6. mars 2013 Godt at infeksjonen din er på vei tilbake, viktig at mamman er i god form og har det bra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå