Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

Det er noe med fullmåne! :jepp:

Gratulerer så mye Mala! :hjerte: Håper det står bra til med dere alle tre. NYT tiden!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk. Stor klem til deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for Malagutten!! :bolledeig:

Håper du får nyte tiden fremmover med ny sjef i hus :) Gleder meg til å lese om hvordan fødsel og livet med gutten er! (når du får tid til å sette deg ned såklart) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, blir rørt og utrolig glad for at dere tar dere tid jenter, tusen takk for alle gratulasjoner :hjerte:

Foreløpig går det veldig bra, men lille klumpen har litt vondt i magen stakkar. Han er (selvfølgelig) verdens nydeligste og vi storkoser oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

God bedring til prinsen! Tipper dere blir tatt godt vare på, Mala.

TENK, nå er vi plutselig blitt mødre, Mala! Tenk så fort det gikk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å mase, Mala :flau: Men jeg ser sånn frem til å få en liten status-rapport :nigo:

Håper dere koser dere masse iallfall, og at magevondten er borte :klemmer:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere :)

Her går dagene virkelig i ett og jeg kan ikke skjønne at klumpen allerede er 1 uke i dag.

Magevondten er borte, men han sliter med å finne roen om natten og han sovner som regel ordentlig først i 3-4 tiden.. men formen min har ikke vært på topp, mye svimmel, hodepine og en kvalme fra en annen verden har gjort til at både matlyst og søvn har uteblitt og etter en tur på legevakten natt til i går fant de ut at crp'n var forhøyet og at jeg har en infeksjon av noe slag, var derfor tilbake på dagtid i går for å måle på nytt og fant ut at crp hadde gått mye tilbake og at kroppen er på vei til det normale igjen.

Heldigvis har jeg nok mat til gutten, det renner av meg, bokstavelig talt ;)

Har hatt masse hjelp fra mamma etter vi kom hjem på torsdag og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skulle gjort uten hennes hjelp!

Skriver mer om fødsel og mammalivet når jeg får tid :)

:klemmer: til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegard sovnet også først i tretida på natta de første ukene. Trøsten er at det gikk seg til av seg selv når han var fem-seks uker, så nå sovner han rundt åtte :) hold ut, så blir det bedre!

Kjipt å være syk da! Krysser fingre for at det går snart over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden går fort og de vokser fort :grine: Her går kameraet varmt :fnise:

Synd å høre at du har vært så dårlig, Mala! Usj, det holder liksom med fødselen synes jeg.. Men men, i det store og det hele så er det bare en liten periode..

Masse god bedring til deg :blomst:

Mormormamser er det beste som er i starten :jepp: De er på en måte selvskrevne på det punktet :)

Kos deg med klumpen din, Mala :hjerte: Del gjerne et bilde etterhvert hvis du vil, det er så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin han er, Mala! Også masse nydelig bustehår :hjerte: Gratulerer igjen med en nydelig prins :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, så utrolig fin! :hjerte: Blir babysyk igjen jeg altså.. Rart å tenke på at W har vært så liten!

Håper formen din blir fort bedre Mala. Stor klem fra meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig fin gutt, Mala! Det der gjorde du bra :jepp: Syns smokken ser kjent ut også jeg, har lik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et bilde av klumpen vår, tar det bort etter en liten stund :)

Æsj, jeg rakk ikke å se :(

Er sikkert nydelig likevel :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at infeksjonen din er på vei tilbake, viktig at mamman er i god form og har det bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...