Bolla! Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #821 Skrevet 23. februar 2013 Tusen takk for at dere stikker innom jenter, setter sånn pris på det
Frøken Vims Skrevet 23. februar 2013 #822 Skrevet 23. februar 2013 Kjenner du forresten noen tegn på at ting skjer, eller er alt som "normalt"?
Bolla! Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #823 Skrevet 23. februar 2013 Kjenner du forresten noen tegn på at ting skjer, eller er alt som "normalt"? Syns det er litt vanskelig jeg, kjenner jo at det jobbes fælt nedi der, men vet egentlig ikke hva jeg skal kjenne etter heller. Har masse nedpress, mensmurringer og hyppige kynnere. Magen har vært hard i nesten hele dag og det er litt ubehagelig, føler på en måte at jeg ikke får pusta skikkelig. Prøver å være positiv, men det er vanskelig nå altså, nå er jeg LEI, og det syns jeg skal være lov også
Frøken Vims Skrevet 23. februar 2013 #824 Skrevet 23. februar 2013 Syns det er litt vanskelig jeg, kjenner jo at det jobbes fælt nedi der, men vet egentlig ikke hva jeg skal kjenne etter heller. Har masse nedpress, mensmurringer og hyppige kynnere. Magen har vært hard i nesten hele dag og det er litt ubehagelig, føler på en måte at jeg ikke får pusta skikkelig. Prøver å være positiv, men det er vanskelig nå altså, nå er jeg LEI, og det syns jeg skal være lov også Det er lov å være lei Krysser fingrene for at fødselen setter i gang veldig snart! Du har jo bare 45 min på deg hvis jeg skal ha tippet riktig dag også
Bolla! Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #825 Skrevet 23. februar 2013 Det er lov å være lei Krysser fingrene for at fødselen setter i gang veldig snart! Du har jo bare 45 min på deg hvis jeg skal ha tippet riktig dag også Tror ikke han har det så travelt altså Men jeg håper det kan skje noe snart!
Tina_O Skrevet 23. februar 2013 #826 Skrevet 23. februar 2013 Syns det er litt vanskelig jeg, kjenner jo at det jobbes fælt nedi der, men vet egentlig ikke hva jeg skal kjenne etter heller. Har masse nedpress, mensmurringer og hyppige kynnere. Magen har vært hard i nesten hele dag og det er litt ubehagelig, føler på en måte at jeg ikke får pusta skikkelig. Hadde mamma på besøk i dag. Hun har født fem barn(!). Spurte henne hva som var hennes sikre tegn på at fødselen straks var i gang: magen ble hard siste to dagene:-) så hvis det stemmer for deg også, så bør dt jo skje noe straks. I morgen?! ;-)
Bolla! Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #827 Skrevet 23. februar 2013 Hadde mamma på besøk i dag. Hun har født fem barn(!). Spurte henne hva som var hennes sikre tegn på at fødselen straks var i gang: magen ble hard siste to dagene:-) så hvis det stemmer for deg også, så bør dt jo skje noe straks. I morgen?! ;-) Det hadde vært helt greit! Er lov å håpe
Bolla! Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #828 Skrevet 24. februar 2013 Skikkelige stikkinger og smerter i symfysen i dag, vanskelig å stå helt oppreist. Småkvalm etter mat og veldig trøtt, finne sofaen igjen tror jeg
miaw Skrevet 24. februar 2013 #830 Skrevet 24. februar 2013 Nå har jeg lest hele dagboka di! Ville bare si at jeg ønsker deg masse lykke til med fødselen og tiden som kommer Spennende dagbok!
Bolla! Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #831 Skrevet 24. februar 2013 Nå har jeg lest hele dagboka di! Ville bare si at jeg ønsker deg masse lykke til med fødselen og tiden som kommer Spennende dagbok! Wow, den kan da umulig være så interessant og spennende at noen gidder å lese hele Tusen takk for lykkeønskninger
Bolla! Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #833 Skrevet 25. februar 2013 Bare innom en tur mellom riene jeg Vannet gikk halv 3, ringte føden og fikk beskjed om å bare avvente litt i og med at vi har i underkant av 30min kjøring til sykehuset og pga at jeg er førstegangs og. Spennende dette her! 3
Adhara Skrevet 25. februar 2013 #834 Skrevet 25. februar 2013 Lykke til med fødselen! Hilsen snikleser 1
Gjest Daenerys Skrevet 25. februar 2013 #836 Skrevet 25. februar 2013 Lykke til!! Snart er lille endelig her <3
Bolla! Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #837 Skrevet 25. februar 2013 Takk jenter På vei til sykehuset nå.
CathrineMic Skrevet 25. februar 2013 #838 Skrevet 25. februar 2013 Hurraaa.. Gleder meg til oppdateringer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå