Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

Takk Luremegpå og Rhiannon :nigo:

Fine kula :rodmer:

Blir spennende hos jordmor i morgen da. :) Be henne sjekke litt ekstra om hodet er festet, det som trigget i gang fødsel her i gården. :jepp:

Mala er snart mamma!

Takk :)

Skal til ei jordmor jeg ikke har vært hos tidligere i morgen, pga vinterferie, så jeg skal få henne til å sjekke litt ekstra da kanskje ;) Har ikke noe i mot å føde snarest, så her tror jeg vi må ty til litt :sengekos: for å se om det kan hjelpe :lur:

Ja, tenk det! Snart er jeg Mamma :hjerte::grine:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:babygutt: Tippeliste, fødsel:

29. januar - Malabror

30. januar - Malapappa

3. februar - Frøken Vims

7. februar. - Malafarfar

8. februar - Nuttapia

10. februar - Luremegpå

12. februar - Malasamboer

14. februar - CathrineMic

18. februar - Angel-A

19. februar - Daenerys

20. februar - My84

(23. februar Frøken Vims)

27. februar - Tina_O

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks termin Mala! Spennende :jepp:

Tenk, nå har du snart prinsen din hos deg :rodmer:

Har symptomene tatt seg opp eller er det det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks termin Mala! Spennende :jepp:

Tenk, nå har du snart prinsen din hos deg :rodmer:

Har symptomene tatt seg opp eller er det det samme?

Ja, nå kan det virkelig skje når som helst :jepp:

Kan nesten ikke vente lenger nå, får trøste meg med at det er maks 13 dager igjen :)

Både og egentlig. Symptomene er de samme, men de er sterkere på ettermiddag, kveld og natt. Skikkelig øm korsrygg, mensmurringer som til tider er ganske så smertefulle, nedpress kommer og går egentlig og vondt i symfysen.

Bruker å være oppe på do 2-3 ganger hver natt, men i natt våknet jeg av at jeg måtte på do først halv 6. Det var luksus :D

I dag tidlig begynte jeg å vaske badet, og når jeg stod å skrubba doen og innser at den egentlig var ren før jeg startet så måtte jeg le litt av meg selv. Var det noen som sa redebygging!?!? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var fint hos jordmor, blodtrykket var litt høyt, men ikke noe å tenke på i følge jm, men fikk satt opp ny time på mandag bare for sikkerthets skyld.

Fått en god del vann i kroppen i det siste, har gått opp 3 kg på drøye 2 uker og ligger på en total på 14,2 kg. Kunne ikke gitt mer faen egentlig :P

Alt er fint med babyen og han har det perfekt inni der i følge jm ;)

Tenk at termindatoen er her i morgen da, kan ikke fatte at tiden har gått så fort jeg, er jo ikke lenge siden jeg satt med positiv test i midten av juni liksom!

Nå syns jeg dere kan heie litt på klumpen her altså, så kanskje han bestemmer seg for å komme i løpet av helgen. DET hadde vært noe :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var termindatoen her :strix:

Maks 11 dager igjen, veldig godt å tenke på!

Det er tydelig at kroppen jobber veldig i allefall, nedpress, mye kynnere og menssmerter både i går og i natt. Han er nok ikke en av de få som kommer på termin, men jeg håper at det fører til noe snart, ønsker å føde i februar jeg, så får vi se om rakkeren er enig ;)

Han har vært veldig aktiv i magen i går og så langt i dag i forhold til tidligere denne uka. Herlig å kjenne på og jeg merker jeg faktisk er litt vemodig med tanke på at det snart er over, men det går fort over når jeg tenker på at han kommer ut til oss :)

Formen er det egentlig ikke noe å si på, har masse energi og føler meg veldig bra faktisk. Jm sa i går at helgen min skulle være rolig og at jeg ikke måtte overanstrenge meg fordi om jeg skulle kjenne meg full av energi, for det kom bare til å straffe seg mente hun. Så jeg tror jeg skal se om jeg finner en serie jeg kan kose meg med :)

God helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at du har kommet til termindagen :strix:

Tenk, nå skjer det når som helst, og selv om du skulle gå så lenge at du blir satt i gang så er det jo bare noen usle dager igjen!

Skjønner hva du mener med at det er litt vemodig at det snart er over. Men jeg tenker at det er bare fordi vi ikke enda forstår omfanget av det vi snart skal få oppleve :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at du har kommet til termindagen :strix:

Tenk, nå skjer det når som helst, og selv om du skulle gå så lenge at du blir satt i gang så er det jo bare noen usle dager igjen!

Skjønner hva du mener med at det er litt vemodig at det snart er over. Men jeg tenker at det er bare fordi vi ikke enda forstår omfanget av det vi snart skal få oppleve :hjerte:

Det er faktisk ikke lenge igjen, det er jo under to uker og det er i grunn ingenting, men jeg tror nok at dagene etter termin går mye tregere enn alle andre dager fordi man går og venter og venter.

Du har nok helt rett, vi vet jo ikke hva som venter oss. Vil tro vi fort glemmer vemodet når vi har babyene våre på utsiden :jepp::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho - termin! Hmmm... Kanskje jeg får rett med datoen jeg tippa?? Håper egentlig for din skyld at det skjer noe før, da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå må det snart være på tide å komme ut å hilse på! :Nikke:

Er fornøyd om han kommer før mars jeg, men heller før enn senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser så mye popcorn. Sitter nesten og oppdaterer siden hvert femte minutt i håp om at noe skjer snart! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser så mye popcorn. Sitter nesten og oppdaterer siden hvert femte minutt i håp om at noe skjer snart! :D

Da tror jeg du bare må lage mere popcorn :fnise:

For her skjer det ingen verdens ting foreløpig gitt... Han har det alt for godt der inne..

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker masse på deg, Mala! Håper du slipper å gå så mye lenger :hjerte:

Nutta :klemmer:

Det håper jeg også, men det virker ikke som han har tenkt seg ut riktig enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...