Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2012 #41 Del Skrevet 22. juni 2012 Etter den forklaringen med hvem som eier hva og hvem som skrev under hvor, så tenker jeg at TS sitter til halsen i gjeld og dritt uansett. Advokatmat. Han har vært utro... hvorfor skulle han holde sin del av avtaler forøvrig..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 22. juni 2012 #42 Del Skrevet 22. juni 2012 Men om dere eier 50/50 så skylder han deg uansett penger om han må dra.. da må han betale deg i kontanter det han skylder deg.. Her tror jeg egentlig jeg ville undersøkt rettigheter med tanke på økonomien med en advokat/økonom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #43 Del Skrevet 23. juni 2012 Hvordan går det, ts? Anonym poster: ddf64520a49d5601143383a6e59b6f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2012 #44 Del Skrevet 23. juni 2012 Men om dere eier 50/50 så skylder han deg uansett penger om han må dra.. da må han betale deg i kontanter det han skylder deg.. Her tror jeg egentlig jeg ville undersøkt rettigheter med tanke på økonomien med en advokat/økonom Kontanter faktisk hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 23. juni 2012 #45 Del Skrevet 23. juni 2012 Kontanter faktisk hehe. Mente sikkert istedet for materiale... Skjønner egentlig ikke helt greia! Har du satt 50 % av leiligheten på han uten at han har betalt noe enda??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 23. juni 2012 #46 Del Skrevet 23. juni 2012 Det hele startet i går kveld etter at jeg hadde lagt meg, jeg hørte plutselig at han snakket med noen på telefonen, han hadde på seg flørte stemmen og sa masse greier om at skulle ønske han var singel og mye annet piss. Jeg hører dette og blir fly forbanna, men later som ingenting, bare setter med rolig ned i sofaen. Han forsetter i samme stil men blir litt roligere og sier " nei,ja vet ikke hva jeg skal si , er ikke alene. " Da klikker det for meg og i fare for å slå ned idioten går jeg en laaang tur. Når jeg kommer hjem 1 time senere er ikke idioten hjemme og jeg ringer han, da skulle han møte en gammel skole kompis. Jeg er ikke dum så skjønner jo med en gang at han skal til den kjærringa. Da blir jeg bare mer og mer forbanna! Etter han hadde vært der i 2-3 timer, ringer han meg med verdens mest skyldige stemme og spør om han kan komme hjem og sier unnskyld , alt tullet om at han elsker meg!! Jeg sier natta og legger på. Halv 4 på natten kom han hjem. Han prøver og vekke meg, jeg var våken men gadd ikke å svare. til morgen i dag så jeg på telefonen hans, at de hadde virkelig hatt det koselig i går og gledet seg til neste gang Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv, er så sur,forbanna,såra,lei meg,trist,likegyldig! Jeg har ikke fått ut et ord til han enda, jeg har mye og si, veldig mye! Men jeg klarer ikke se på han enda mindre snakke med han.. Etter skattepengene har kommet og vi har kjøpt de tingene vi skulle kjøpe er det takk og farvel. OG frem til da skal jeg ikke si et pip til han! Takk for meg [i]Anonym poster: a6b06ac14236d789ccf49ba3e5071a8f Ts, her. Jeg skulle ønske jeg kunne drite i hele han og skattepengene hans og kaste han ut med hode heva, men vi kjøpte leilighet for 4 mnd siden, eller jeg gjorde. Og da var avtalen at han skulle kjøpe byggmaterialer og kjøleskap og sånne ting. Dessverre så begynte vi på torsdag og rive ned og jeg har ikke penger til og fikse dette selv og jeg har ingen planer om å bo i en leilighet som mangler vegger og bad i lang tid fremover pga at han skulle ha f**** hos ei annen! Og i dag skal(skulle) Vi (jeg) hente en omplasserings hund , jeg hater dette! Jeg har sagt i fra om at jeg har sett meldingene, jeg slang telefonene i fjeset hans til morgen i dag. Han sier ikke en dritt, i sta så våknet jeg av at han stirra meg inn i øynene. Jeg sliter veldig med sinnet, så om jeg først starter så slutter jeg ikke før jeg ser han også har det vondt. Så jeg prøver og holde kjeft så mye det er mulig. Og etterpå stikker jeg til foreldrene mine og blir der. Møkkamann! Anonym poster: 299374c2fecaba77d3764e0f5895418c VI eier en leilighet SAMMEN, Men det var JEG som betalte for den jævla leiligheten. HAN får mye penger på skatten og får at HAN skulle EIE 50% av leiligheten var AVTALEN at HAN skulle BETALE for ALT ANNET så ikke kom her og kall meg svindler når JEG har brukt over 1 MILL for at VI BEGGE TO skulle ha DENNE MULIGHETEN. Og siden HAN allerede STÅR på papiret og VI har skrevet under på kontrakt, og VI BEGGE betaler ned gjelden,så vill det akkurat være og GI BORT 700.000 noe JEG virkelig ikke har råd til! Anonym poster: 299374c2fecaba77d3764e0f5895418c Enten er det feil med systemet til KG, eller så er oppfølgende svar fra "TS" fra en helt annen bruker enn trådstarter. Anywho. Til siste innlegg: Når ikke all opplysninger oppgis, så er det ofte at man gjør antagelser. Når du for eksempel skriver at du kjøpte en leilighet, så er det normalt å anta at du eier den. Jeg gjorde det før du kom med dette svaret, og mener selv at å tyne personer for penger på en leilighet de ikke eier er dårlig gjort. Håper forøvrig det er kontraktfestet at han skal betale alt annet (antar du mener alt som ikke er lån). Hvis ikke sitter du veldig fint i det hvis han bare stikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 23. juni 2012 #47 Del Skrevet 23. juni 2012 Enten er det feil med systemet til KG, eller så er oppfølgende svar fra "TS" fra en helt annen bruker enn trådstarter. Anywho. Kanskje TS har svart fra en annen pc (laptop, f.eks.) eller mobilen. Vet ikke om "hashen" genereres på IP-adressen eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #48 Del Skrevet 24. juni 2012 Avtalen var at jeg skulle betale hans del og ta opp lån på min del. Og han skulle betale en vis sum + og betale alt av oppussing og møbler/hvitvarer tilsvarende det jeg betalte "for" han + mnd nedbetaling ( til banken ). Jeg vet det var dumt, men aldså jeg trodde jeg hadde funnet drømme mannen , nå har jeg lært og dette kommer nok til og bli en dyr lærdom for meg Alt er veldig usikkert enda, eneste er at jeg kommer til og slite meg i hjel om han ikke holder sin avtale. Men det beste hadde jo vært om jeg likevel hadde klart det. Kontrakten ble skrevet under og laget hos advokat, så jeg skal kontakte han og spørre hva vi skal gjøre. Evt må jeg leie ut i minst 2 år. Jeg vet rett og slett ikke. Forholdet vårt er over, men vi bor forsatt sammen. ellers hmm, jeg overlever!! Tusen takk for støtte Anonym poster: 299374c2fecaba77d3764e0f5895418c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 24. juni 2012 #49 Del Skrevet 24. juni 2012 Du har med andre ord planer om å svindle han økonomisk!!!???? Fyfaen, selv om han var utro, er jo du bare ute etter pengene hans. HVORFOR I H skal han betale for materialer til din leilighet? Anonym poster: a136cfeb3bea1b30f9e1bb091bf96254 Hahahaha Ja, det var nok planen hennes i utgangspunktet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå