Gå til innhold

i går kveld var typen min utro.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det du snakker om? Han var med på å rive veggene fordi det var det de hadde planlagt. Han skulle stå for den økonomiske byrden av å fikse opp leiligheten. TS planlegger å gjøre dette, for så å kaste han ut når han har betalt. Det er jo ikke slik at fyren rev veggene for å være jævlig, det er endel av et oppussingsprosjekt.

Anonym poster: a136cfeb3bea1b30f9e1bb091bf96254

Nå gjør du deg bare dum, håper jeg... Felles oppussing innebærer vanligvis en enighet om at man er kjærester og ikke ligger med andre. Der, så lærte du noe i dag også :filer:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelig trist å høre TS. Jeg hadde nok ikke klart å vært like rolig.

Hvorfor i all verden gjør han noe slikt når dere står midt i en etableringsfase sammen, med leilighet og hund...? Han høres ikke helt god ut.

De fleste prøver i det minste å skjule utroskapen sin, men slik han gjorde det var det jo "right in your face".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har med andre ord planer om å svindle han økonomisk!!!???? Fyfaen, selv om han var utro, er jo du bare ute etter pengene hans. HVORFOR I H skal han betale for materialer til din leilighet?

VI eier en leilighet SAMMEN, Men det var JEG som betalte for den jævla leiligheten. HAN får mye penger på skatten og får at HAN skulle EIE 50% av leiligheten var AVTALEN at HAN skulle BETALE for ALT ANNET så ikke kom her og kall meg svindler når JEG har brukt over 1 MILL for at VI BEGGE TO skulle ha DENNE MULIGHETEN. Og siden HAN allerede STÅR på papiret og VI har skrevet under på kontrakt, og VI BEGGE betaler ned gjelden,så vill det akkurat være og GI BORT 700.000 noe JEG virkelig ikke har råd til!

Anonym poster: 299374c2fecaba77d3764e0f5895418c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjør du deg bare dum, håper jeg... Felles oppussing innebærer vanligvis en enighet om at man er kjærester og ikke ligger med andre. Der, så lærte du noe i dag også :filer:

Men ikke glem det at det ikke er ulovlig å være utro, men det er ulovlig å svindle!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI eier en leilighet SAMMEN, Men det var JEG som betalte for den jævla leiligheten. HAN får mye penger på skatten og får at HAN skulle EIE 50% av leiligheten var AVTALEN at HAN skulle BETALE for ALT ANNET så ikke kom her og kall meg svindler når JEG har brukt over 1 MILL for at VI BEGGE TO skulle ha DENNE MULIGHETEN. Og siden HAN allerede STÅR på papiret og VI har skrevet under på kontrakt, og VI BEGGE betaler ned gjelden,så vill det akkurat være og GI BORT 700.000 noe JEG virkelig ikke har råd til!

Men hvordan kan du kaste han ut av en leilighet han selv eier?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Faen for en jævel. Du burde få han til å fikse opp leiligheten å tjene tilbake pengene dine før du kaster han ut :gjeiper:

Når dere ikke er sammen lengre så gir han jo faen i det.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MEner du å si at han før dette har vært "snill bisk" og aldri har gjort noe galt? Altså at du ikke på noen måte kunne "se det komme"? For det tror jeg egentlig ikke. Også med tanke på at han så åpenlyst ikke orket å skjule det, heller. Dette burde du tenkt på før dere flyttet sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, stakkars deg! :klemmer:

Unnskyld at jeg prøvde å snakke ab-idioten her til rette, det var ikke meningen å kuppe tråden din med sånt tull. Dette er virkelig ille, og jeg håper du greier å holde ut til du slipper å gå masse i tap på dette her!

Alle gode ønsker til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilde

Lite tips: reker eller fisk inni gardinstengene før du lukker døra og kan løpe fri og glad derifra!;)

Anonym poster: 5607279393d083866f0d1542e498e7a6

Haha, herlig innlegg. :-):-):-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Syns det var en ganske likegyldig holdning du hadde helt fra første stund. Greit nok hvis det var for å finne ut hvor langt han hadde tenkt å gå. Men visste ha at du hørte det og gjorde det likevel?

Jeg hadde jo selvsagt aldri latt det gå så langt som at han fikk gå til henne. Det som ble sagt på telefon var vel mer enn nok for meg.

Skjønner at desse skattepengene er veldig viktig for deg, og det er helt lov å "planlegge" når bruddet passer best (siden han er en sånn drittsekk) men hvis ting blir kjøpt for hans skattepenger, så får du vel ikke beholde det likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Syns det var en ganske likegyldig holdning du hadde helt fra første stund. Greit nok hvis det var for å finne ut hvor langt han hadde tenkt å gå. Men visste ha at du hørte det og gjorde det likevel?

Jeg hadde jo selvsagt aldri latt det gå så langt som at han fikk gå til henne. Det som ble sagt på telefon var vel mer enn nok for meg.

Skjønner at desse skattepengene er veldig viktig for deg, og det er helt lov å "planlegge" når bruddet passer best (siden han er en sånn drittsekk) men hvis ting blir kjøpt for hans skattepenger, så får du vel ikke beholde det likevel?

Jeg hadde ikke lest hele tråden. Ser det nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om idioten i tråden her som antagelig er utro type slik som x'n din!

Utrolig leit å høre om situasjonen din. Du får bare karre til deg det du klarer, eller håpe at han er såpass real at dere deler rettmessig siden du har betalt. Tenk at du får det bedre alene, og da er det knaksje fint å ha en hund som selskap og å bruke tid med :) Siden møter du en ordentlig kar du får et bra liv med :) Bare vær glad du oppdaget dette først som sist! Sender deg en klem :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva er det du snakker om? Han var med på å rive veggene fordi det var det de hadde planlagt. Han skulle stå for den økonomiske byrden av å fikse opp leiligheten. TS planlegger å gjøre dette, for så å kaste han ut når han har betalt. Det er jo ikke slik at fyren rev veggene for å være jævlig, det er endel av et oppussingsprosjekt.

Ja, men det er jo jækla kjipt gjort å helt bevisst og åpenlyst gå inn for å ødelegge forholdet dagen etter at du har revet ned veggene liksom. Det er ikke noe særlig gøy å bli forlatt med all gjeld og regninger alene, og på toppen av alt står alt på hodet så man kan hverken selge eller bo der. Og er man dame da, med lite snekkerferdigheter, så blir det dyrt å få fagfolk til å ordne opp. Dyrt nok bare å skaffe materialer.

Og selv om det er hun som kaster ut han, så har han på en måte forlatt henne når han gjorde det han gjorde. Ingen kan forvente at noen skal tilgi noe sånt, gjort så kaldt og likegyldig som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Jeg har ikke lest alle kommentarene.

Det virker jo nesten som om han ville at det skulle bli slutt da i og med at han ikke var diskret i det hele tatt? Hadde han ville drive med to stk ville han vel vært litt mer hemlighetsfull og gått ut for å snakke osv.

Stay strong! Jeg synes det er bra at du går ifra han og ikke tilgir han for det han har gjort. Han er en skikkelig idiot med miniatyr baller. (hvis han har noen selvfølgelig.)

Vil gi deg en stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du har med andre ord planer om å svindle han økonomisk!!!???? Fyfaen, selv om han var utro, er jo du bare ute etter pengene hans. HVORFOR I H skal han betale for materialer til din leilighet?

Er jo vettugt av henne. Han utnyttet henne, hvorfor kan ikke hun utnytte han, eller er det sånn at hun skal eie moralske skrupler over en som ikke eier moralske skrupler selv?

Kjør på ts, håpor du får svindlet til deg mest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan du kaste han ut av en leilighet han selv eier?

hvis du eier mest, kan du jo måle opp hva du eier, og så kan ha bo på den delen han eier, kottet eller noe

Anonym poster: 905e01db7335d80b111df0cbeb6376f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idioter - DET ER KUN HUN SOM EIER LEILIGHETEN!

Anonym poster: 8b82ef50cc87b9f59c26d79fc538a2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Idioter - DET ER KUN HUN SOM EIER LEILIGHETEN!

Anonym poster: 8b82ef50cc87b9f59c26d79fc538a2f4

Hvem er idioten her? Hun sier jo at han eier 50 %.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Herregud! Spar tråden for "du er så dum" Du/dere er idiot" og andre unødvendige kommentarer! Det har absolutt ikke noe med noe som helst å gjøre!

Ts,Jeg fatter ikke hvordan du klarer å ta dette så rolig. Hadde det vært meg, så hadde jeg vel snudd hele huset opp og ned. :fnise:

Men for å si det slik, hadde jeg vært i din situasjon, så kan det godt hende at jeg hadde gjort det samme som deg.

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...