Gå til innhold

Har jeg ikke rett til å avlyse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste gangene jeg skulle møtt han fyren så har jeg avlyst. Jeg skulle møte han i dag. Han hadde kjøpt inn 40 prince mild og 6 øl som jeg ba om, men jeg får ikke møtt han. Grunnen er at jeg har en så kraftig migrene, og jeg må bare ligge inne på rommet. Jeg vet ikke hva jeg skal si til han for at jeg skal høres troverdig ut. Han sa til meg på onsdag at jeg måttte si ifra ordentlig på torsdag siden eller så hadde han mye annet ¨gjøre i og med at han skal reise bort på lørdag.. Hva bør jeg gjøre og hva bør jeg si til han for at han ikke skal kutte kontakt eller bli sinna?? Har han egentlig rett til å bli sint?

Jeg tviler også litt på han, fordi jeg igår ba jg han ringe meg i 7 tiden idag (tidspunktet jeg skal møte han) men da sa han at mobilen hans er ødelagt og at han får en ny imorgen osv. Også det var liksom ogs¨grunnen til at han ikke hadde mitt nr. Han er en luring, tror jeg så. :P

Det jeg skal gjøre med hn er at vi skal ha det litt koslig.. men jeg har egentlig ikke lyst, og synes det egentig er noe spesielt rart med han. Han har nemlig ikke snakket til meg på et halvt år, og for ca mnd siden så begynte han å snakke til meg ogsånt..

Hva mener dere?

Anonym poster: 37ba2019163b531c719955db357c7b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har migrene hadde du orket å skrive dette innlegget?

Anonym poster: 1201f1482b5038d1a0d43f2016b2610d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. det er dn eneste grunnen til at jeg er på nå er for å gi han beskjed, men jeg er redd for reaksjonen hans.

Edit: skal møte hna kl 3 ikke 7

Anonym poster: 37ba2019163b531c719955db357c7b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du hatt migrene hadde ikke du klart å se på en PC skjerm, trust me.

Men du sier jo selv at du ikke vil møte han, så hva er problemet egentlig? Finn deg en du gleder deg til å møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har migrene hadde du orket å skrive dette innlegget?

Anonym poster: 1201f1482b5038d1a0d43f2016b2610d

Hadde du hatt migrene hadde ikke du klart å se på en PC skjerm, trust me.

Men du sier jo selv at du ikke vil møte han, så hva er problemet egentlig? Finn deg en du gleder deg til å møte.

Det finnes da medisin mot migrene...

Når jeg har migrene så klarer jeg ikke noe de første timene, men etterhvert som medisinen virker godt, så er ikke det noe problem å sitte foran en pc.

(Jeg er ikke ts)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så skjønner jeg ikke vitsen når du skriver at du syntes det er noe rart med han og ikke vil. Ikke lek med følelsene hans hvis du egentlig ikke er interessert!

For det andre; så ja, han har rett til å bli sur når du gjentatte ganger avlyser hvis han ikke vet at du har migrene. Når du først har avtalt noe så holder du det, og du venter hvertfall ikke til siste liten med å si fra med mindre det er et spontant migreneanfall. Og ved gjentatte ganger så skylder du han å være ærlig om din migrene slik at han ikke går rundt i villrede.

Jeg (som mann) hadde virkelig ikke giddt å tilbringe fritida mi med ei som aldri holder avtaler. Beklager, det høres kanskje krasst, men jeg jobber i perioder dritmye, og den lille fritida jeg har igjen foretrekker jeg å tilbringe med folk som greier og ønsker å overholde avtaler, gidder ikke kaste vekk tida mi.

Anonym poster: fb9c3f9b3cfc9fdfd253389124a4c72c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes da medisin mot migrene...

Når jeg har migrene så klarer jeg ikke noe de første timene, men etterhvert som medisinen virker godt, så er ikke det noe problem å sitte foran en pc.

(Jeg er ikke ts)

Samme her.

Jeg tar Relpax så er jeg veldig døsen i flere timer, men likevel tung i hodet resten av dagen, selv om migrenen er så og si borte. Jeg blir også kvalm men kan likevle se på pc-skjermen.

Er mange besserwissere i migreneverden...

Anonym poster: 0c20690c5ccd0df853294f005cfa106c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så skjønner jeg ikke vitsen når du skriver at du syntes det er noe rart med han og ikke vil. Ikke lek med følelsene hans hvis du egentlig ikke er interessert!

Anonym poster: fb9c3f9b3cfc9fdfd253389124a4c72c

Enig med denne.

Du er jo allikevel ikke så interessert i han, så hvorfor drive å styre med å møte han?

Anonym poster: 78a4d2338eb6ac2c79a712b3bdd7360f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...