Gå til innhold

she is back...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Okay, for en liten stund siden beynnte jeg å henge med en gutt. Vi er gode venner, men i det siste har det utvikla seg litt mer. Vi har kyssa og det virker som om vi halvveis holder på. Han har fortalt meg om en tidligere jente som han holdt på med, men pga at ho var en dritt og kyssa og holdt på med flere samtidig blei han lei og de mista nesten helt kontakten. Jeg vet godt hvem hun er fordi vi går på samme skole... Uansett, ho har funnet ut at vi henger mye sammen og er gode venner. Og nå virker det som om hun prøver å ødelegge for meg. Han gutten og jenta han holdt på med har mange felles bekjente. Forrige helg var de på samme fest, og på bildene fr festen er ho i nærheten av han hele tiden. Ho tar på han, sitter ved siden av han og er generellt veldig nær han. Jeg føler på en måte hun prøver å ødelegge for meg. Han sier at han ikke han noen som helst interesse for ho lengre, og han synes egentlig bare ho er teit og tragisk. Likevel blirjeg litt bekymret. Han var ho forelska i jenta, og forelskeler er vanskelig å glemme.

Hva er det ho prøver på? vil ho "stjele" han fra meg? Hva tror dere? skal jeg spørre han om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Går ikke an å stjele mennesker. Hun hadde ikke "holdt på slik" med mindre fyren din gir henne noen signaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, ja stjele og stjele, dere skjønte hva jeg mente:P så du mener han er med på det? At han vil ha ho selvom ho va en dritt mot han?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sammen ? Er du singel? Er han singel?

Hvis han oppfatter seg selv som fri og frank kan det hende at det skjer noe på en fest, uten at han nødvendigvis vil ha noe mer fra hun andre. Du får snakke med han, er forholdet til han du evt må fikse på. Ignorer hun andre, finn heller ut om han er noe å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, vi er ikke sammen, men vi holder på. Så begge er single, men vil ikke finne på noe med andre.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

nei, vi er ikke sammen, men holder på. Så begge er single, men vil ikke finne på noe med andre.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...