AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #41 Skrevet 28. juni 2012 Hører stadig vekk at menn ønsker runde rumper på damene sine. Selv har jeg en forholdsvis flat rumpe, omtrent som den på bilde under (bare at min er litt bredere) Dette plager meg enormt. Blir så sjalu når jeg ser en jente med rund rumpe/sprettrumpe. Er det slik at dere menn foretrekker jenter med runde rumper? Er det viktig? Nå må dere ikke være redd for å si "JA", for jeg bil bare høre sannheten - jeg har heldigvis såpass til selvtilitt at jeg ikke begynner å grine om noen her på forumet forteller at "JA, vi foretrekker runde rumper". Takk for svar! Anonym poster: 2d73bf867b8159d08e01d10d6f3f12e1 Mener du "afrikanske" rumper? Stramme rumper som det er form og fasong på? Ja, det er absolutt sexy, men ikke must Anonym poster: 23238329d692d0d96a6a4c6c5692d2e6
Påsagløggen Skrevet 28. juni 2012 #42 Skrevet 28. juni 2012 Jeg liker alle rumper! Iblandt, så blir jeg overrasket av meg selv over å like visse rumper.
Yme Skrevet 28. juni 2012 #43 Skrevet 28. juni 2012 Hører stadig vekk at menn ønsker runde rumper på damene sine. Selv har jeg en forholdsvis flat rumpe, omtrent som den på bilde under (bare at min er litt bredere) Dette plager meg enormt. Blir så sjalu når jeg ser en jente med rund rumpe/sprettrumpe. Er det slik at dere menn foretrekker jenter med runde rumper? Er det viktig? Nå må dere ikke være redd for å si "JA", for jeg bil bare høre sannheten - jeg har heldigvis såpass til selvtilitt at jeg ikke begynner å grine om noen her på forumet forteller at "JA, vi foretrekker runde rumper". Takk for svar! Anonym poster: 2d73bf867b8159d08e01d10d6f3f12e1 Rumper er fine greier! Jeg syns at sprettrumper er finest, men en "dårlig" rumpe ødelegger jo ikke en ellers fott dame. Hvis du møter på menn som er så opphengt i rumper, at det er viktigere enn hvordan dama er på innsiden, skal du være glad for at du slipper å omgåes dem. Det finnes ikke noe ved en normal, frisk jentekropp som kan ødelegge så mye at jeg ville valgt hu bort om hu ellers var et fint menneske. 1
Gjest Maruwan Skrevet 28. juni 2012 #44 Skrevet 28. juni 2012 Hører stadig vekk at menn ønsker runde rumper på damene sine. Selv har jeg en forholdsvis flat rumpe, omtrent som den på bilde under (bare at min er litt bredere) Dette plager meg enormt. Blir så sjalu når jeg ser en jente med rund rumpe/sprettrumpe. Er det slik at dere menn foretrekker jenter med runde rumper? Er det viktig? Nå må dere ikke være redd for å si "JA", for jeg bil bare høre sannheten - jeg har heldigvis såpass til selvtilitt at jeg ikke begynner å grine om noen her på forumet forteller at "JA, vi foretrekker runde rumper". Takk for svar! Ja, jeg foretrekker runde rumper. Men da jeg så bildet, så likte jeg den rumpa der også. Så konklusjonen blir vel at jeg liker rumper og ferdig med det, ihvertfall når det er så lite klær involvert. Med klær på, så finner jeg at det har mye å si hvordan en person kler seg. Nå har jeg desverre ikke peiling på klær, men har ihvertfall merket meg at det finnes noen jeans som gjør at absolutt alle jenter får fine rumper i dem. Hvilke det er kommer jeg ikke på i skrivende stund. Ansiktet er uansett det aller viktigste, by far.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 28. juni 2012 #45 Skrevet 28. juni 2012 Hvorfor får rumpe og pupper så mye opp oppmerksomhet og ikke bakhodet, ryggen, knærne eller leggene? Hva gjør visse kroppsdeler så interessante?
Gjest Maruwan Skrevet 28. juni 2012 #46 Skrevet 28. juni 2012 Hvorfor får rumpe og pupper så mye opp oppmerksomhet og ikke bakhodet, ryggen, knærne eller leggene? Hva gjør visse kroppsdeler så interessante? Duh! Tenk over den i ca. 5 sekunder og fortell meg hva du tror. 1
Yme Skrevet 28. juni 2012 #47 Skrevet 28. juni 2012 Hvorfor får rumpe og pupper så mye opp oppmerksomhet og ikke bakhodet, ryggen, knærne eller leggene? Hva gjør visse kroppsdeler så interessante? Litt trend og mye evolusjon.
Påsagløggen Skrevet 28. juni 2012 #48 Skrevet 28. juni 2012 Hvorfor får rumpe og pupper så mye opp oppmerksomhet og ikke bakhodet, ryggen, knærne eller leggene? Hva gjør visse kroppsdeler så interessante? Legger er viktig!
Gjest _Blomsten_ Skrevet 28. juni 2012 #49 Skrevet 28. juni 2012 Duh! Tenk over den i ca. 5 sekunder og fortell meg hva du tror. Rumpa er vel i hovedsak to store muskler med en sprekk i midten. Hva gjør den så spennende?
Yme Skrevet 28. juni 2012 #50 Skrevet 28. juni 2012 Rumpa er vel i hovedsak to store muskler med en sprekk i midten. Hva gjør den så spennende? Jeg lover å forklare deg det, om du forklarer meg hvordan man beveger armen sin.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 28. juni 2012 #51 Skrevet 28. juni 2012 Jeg lover å forklare deg det, om du forklarer meg hvordan man beveger armen sin. Jeg er ingen biolog, men har vel med at hjernen sender signaler til armen om at musklene skal trekke seg sammen.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #52 Skrevet 28. juni 2012 Rumpa er vel i hovedsak to store muskler med en sprekk i midten. Hva gjør den så spennende? Det har nok sine "instinktive" grunner Anonym poster: 23238329d692d0d96a6a4c6c5692d2e6
Yme Skrevet 28. juni 2012 #53 Skrevet 28. juni 2012 Jeg er ingen biolog, men har vel med at hjernen sender signaler til armen om at musklene skal trekke seg sammen. Noe sånt, men det er ikke en forklaring man kan bruke, om man skal fortelle noen hvordan de kan bruke armen. Det samme gjelder pupper og rumpe. Det skaper signaler i hjernen, som sendes forskjellige steder.
Gjest Maruwan Skrevet 28. juni 2012 #54 Skrevet 28. juni 2012 Rumpa er vel i hovedsak to store muskler med en sprekk i midten. Hva gjør den så spennende? Rumpa er for det første den største muskelen i kroppen (gluteus maximus), så den forteller mye om en persons "ytre helse". Finnes også noen teorier om at rumper minner oss om pupper, og at de også derfor er interessante. En kan putte ting opp i rumpa også, så da blir den jo bare enda mer interessant. Hvorfor vi liker pupper er vel åpenbart, sånn reint biologisk. Samme gjelder hofter (som jo også henger mye sammen med rumpa, det er liksom hele den regionen en gjerne kikker på). 1
Yme Skrevet 28. juni 2012 #55 Skrevet 28. juni 2012 Rumpa er for det første den største muskelen i kroppen (gluteus maximus), så den forteller mye om en persons "ytre helse". Finnes også noen teorier om at rumper minner oss om pupper, og at de også derfor er interessante. En kan putte ting opp i rumpa også, så da blir den jo bare enda mer interessant. Hvorfor vi liker pupper er vel åpenbart, sånn reint biologisk. Samme gjelder hofter (som jo også henger mye sammen med rumpa, det er liksom hele den regionen en gjerne kikker på). Det er en grei forklaring, og det er den man pleier å få høre... Men... Hvorfor var ankler så sexy før i tiden da? De brydde seg mer om dem, enn de gjorde om både pupper og rumpe.
Gjest Maruwan Skrevet 28. juni 2012 #56 Skrevet 28. juni 2012 Det er en grei forklaring, og det er den man pleier å få høre... Men... Hvorfor var ankler så sexy før i tiden da? De brydde seg mer om dem, enn de gjorde om både pupper og rumpe. Åh? Det var nytt for meg at ankler noen gang har vært viktigere enn rumpe og pupper.
Påsagløggen Skrevet 28. juni 2012 #57 Skrevet 28. juni 2012 En frodig rumpe kaller vel til menns urinstinkter om at hun som bærer rumpa kan bære frem gode barn. eller?
Gjest _Blomsten_ Skrevet 28. juni 2012 #58 Skrevet 28. juni 2012 Jeg liker generelt hele kroppen til en mann, men synes det er ekstra koselig å kose intil brystet hans. Ikke av seksuelle årsaker, men fordi hjertelyden virker beroligende tror jeg.
Gjest Maruwan Skrevet 28. juni 2012 #59 Skrevet 28. juni 2012 Jeg liker generelt hele kroppen til en mann, men synes det er ekstra koselig å kose intil brystet hans. Ikke av seksuelle årsaker, men fordi hjertelyden virker beroligende tror jeg. Så du har ikke noe spesielt for rumper, altså? Trodde de fleste kvinner også tok en ekstra kikk på rumpa. Var forresten ikke meininga å fremstille det som at du spurte et dumt spørsmål litt tidligere. Eller jo, det var det. Men nå som jeg har tenkt litt mer på det, var ikke spørsmålet så dumt allikevel.
Påsagløggen Skrevet 28. juni 2012 #60 Skrevet 28. juni 2012 Jeg liker generelt hele kroppen til en mann, men synes det er ekstra koselig å kose intil brystet hans. Ikke av seksuelle årsaker, men fordi hjertelyden virker beroligende tror jeg. Uavhengig av hvordan kroppstype det er?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå