Gå til innhold

MENN: runde rumper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hvordan ser en "rund rumpe" ut egentlig? Er den rund som i går ut over sidene eller rund som i stikker ut når man ser fra siden? :gjeiper:

Anonym poster: 708b0bd211199469086f7d25de91b886

Tror det først og fremst har med hvor mye den stikker ut. Og også form, om den er jevn eller ujevn.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan ser en "rund rumpe" ut egentlig? Er den rund som i går ut over sidene eller rund som i stikker ut når man ser fra siden? :gjeiper:

Anonym poster: 708b0bd211199469086f7d25de91b886

1317282-7-1339435860653.jpg

Anonym poster: 595fb9db031419f5d9957ee155424397

Skrevet (endret)

Hører stadig vekk at menn ønsker runde rumper på damene sine. Selv har jeg en forholdsvis flat rumpe, omtrent som den på bilde under (bare at min er litt bredere) Dette plager meg enormt. Blir så sjalu når jeg ser en jente med rund rumpe/sprettrumpe.

Er det slik at dere menn foretrekker jenter med runde rumper? Er det viktig? Nå må dere ikke være redd for å si "JA", for jeg bil bare høre sannheten - jeg har heldigvis såpass til selvtilitt at jeg ikke begynner å grine om noen her på forumet forteller at "JA, vi foretrekker runde rumper".

Takk for svar!

Anonym poster: 2d73bf867b8159d08e01d10d6f3f12e1

SLettet, ble for overfladisk.

Endret av Sommee
Gjest "gjest"
Skrevet

De fleste menn her inne foretrekker hårete mannerompe :)

Anonym poster: 571aecc4b0491735ba84fcea5b178f66

Lurt på det samme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig litt rart at vi tenner på rumper, med tanke på hvor mange tonn bæsj som kommer ut av den opp gjennom årene. Samt at endel har danglebær og lukt hengenes igjen i rumpa etter at de har nøyd seg med 2 tørk. :fnise:

Anonym poster: 06bcef34648ec50bed074ee109bcb30c

Gjest KateW
Skrevet

Den dagen jeg innså at rumpa mi var som den var, og jeg begynte og oppføre meg som om jeg var fornøyd med den, så begynte jeg jammen meg å få masse komplimenter for den fra menn også.

Vær glad i deg selv, TS.... Digg den kroppen du har, det er nemlig den du har.

• Liker 3
Skrevet

Jeg merker folk lurer mye på andres preferanser. Forståelig nok når man er usikker. Jeg tror tingen er at når man når en viss modenhet mentalt forstår man gaven vi mennesker har fra naturen, tilpasningsdyktighet. Flat/rund rumpe, flat/stram/lubben/tjukk mage, små/store pupper, ene puppen litt større enn andre, liten/stor pikk, tjukk, lang, tynn, lange/korte bein, hår på brystkassa.. blir vi fascinert og betatt nok av den andres hjerne så betyr ikke de kroppslige preferansene en damn shit! Det er det som er inne i hodet som betyr noe i det lange løp. "Bare stygge folk mener det". Yeahhhhhhh right..

"Mmmm, jeg elsker måten hun snakker på. Jeg elsker måten hun ser verden på. Jeg elsker lallalalaaa. Men.. men.. ene puppen hennes er litt mindre enn den andre. No go." Haha.. my oh my..

Klikken man kjenner når man møter noen som er på nogenlunde samme mentale plan/frekvens er så uendelig mye mere verdt enn de kroppslige overfladiske preferanser mange av oss setter opp.

Vet dette er et kompleks tema, og til syvende og sist er det vel en balanse av det mentale og kroppslige utifra dine oppsatte preferanser. Ei dame som får meg til å flire og gapskratte veier opp for hva det nå måtte være som er utenfor skjønnhetsidealet.

Poenget: brain matters!

Kanskje er det slik at folk som er inndoktrinert i vestlig kultur er veldig oppsatt på det overfladiske. Kropp, penger og materielle goder. Det er jo det vi blir lært opp til. Jaja, finnes det noen som tenker sjøl ta kontakt!

Ble nesten en annonse dette. Ninja'ed the thread! Osv..

Brrraaaains, braaaaaaaains. Haha..

Hm, forresten, flat eller rund rumpe, betyr INGENTING. 0. Niks. Nada. Bom! <3

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke akkurat det første jeg tenker på. For å si det sånn.

Gjest norah
Skrevet

Jeg merker folk lurer mye på andres preferanser. Forståelig nok når man er usikker. Jeg tror tingen er at når man når en viss modenhet mentalt forstår man gaven vi mennesker har fra naturen, tilpasningsdyktighet. Flat/rund rumpe, flat/stram/lubben/tjukk mage, små/store pupper, ene puppen litt større enn andre, liten/stor pikk, tjukk, lang, tynn, lange/korte bein, hår på brystkassa.. blir vi fascinert og betatt nok av den andres hjerne så betyr ikke de kroppslige preferansene en damn shit! Det er det som er inne i hodet som betyr noe i det lange løp. "Bare stygge folk mener det". Yeahhhhhhh right..

"Mmmm, jeg elsker måten hun snakker på. Jeg elsker måten hun ser verden på. Jeg elsker lallalalaaa. Men.. men.. ene puppen hennes er litt mindre enn den andre. No go." Haha.. my oh my..

Klikken man kjenner når man møter noen som er på nogenlunde samme mentale plan/frekvens er så uendelig mye mere verdt enn de kroppslige overfladiske preferanser mange av oss setter opp.

Vet dette er et kompleks tema, og til syvende og sist er det vel en balanse av det mentale og kroppslige utifra dine oppsatte preferanser. Ei dame som får meg til å flire og gapskratte veier opp for hva det nå måtte være som er utenfor skjønnhetsidealet.

Poenget: brain matters!

Kanskje er det slik at folk som er inndoktrinert i vestlig kultur er veldig oppsatt på det overfladiske. Kropp, penger og materielle goder. Det er jo det vi blir lært opp til. Jaja, finnes det noen som tenker sjøl ta kontakt!

Ble nesten en annonse dette. Ninja'ed the thread! Osv..

Brrraaaains, braaaaaaaains. Haha..

Hm, forresten, flat eller rund rumpe, betyr INGENTING. 0. Niks. Nada. Bom! <3

Sshhhhh.....Ingen vil vite dette her inne :nei:

Her vil de heller lage tråder hvor de spør om rumpestørrelsen hindrer dem i å få kjæreste, om de vil bli gift dersom de sender 1 ekstra sms i uka, om bruk av rettetang vil gi dem økt sjanse på Sukker.no, om de kanskje kan få oppmerksomhet av den dama hvis de leser pulebøker og bruker sjekketriks nr 5546, om endring av øyenfarge vil få eksen tilbake.

Det har tilogmed vært ei her som lurte på om hun kunne få en liggevenn som ikke var interessert i forhold til å bli sammen med henne om hun bare utviklet blowjob-skillsene nok.

Slutt med det derre "kompatibilitet/humor/kjemi/spennende samtalepartner/sommerfugler i magen bare jeg tenker på h*n" greiene. Det er gått av moten for lenge siden. Nå er det ræv som gjelder.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker rumper som er litt små, så jeg er motsatt. Synes altfor mange damer i dag har for store rumper, og det synes jeg er avtennende.

Egentlig vil jeg si: Trent rumpe = nam nam. Utrent rumpe = ikke fullt så namme nam.

Godt vi er forskjellige. :)

Anonym poster: 73ece1ce890b3fe7e5c4101de44d1a25

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig litt rart at vi tenner på rumper, med tanke på hvor mange tonn bæsj som kommer ut av den opp gjennom årene. Samt at endel har danglebær og lukt hengenes igjen i rumpa etter at de har nøyd seg med 2 tørk. :fnise:

ja mennesker er egentlig ganske disgusting når man tenker seg om.

Anonym poster: c9bd5a350e08dac623e0e51cbf81a5d8

Skrevet

Lurer på hva du får ut av å spørre et slikt spm TS.

Om flertallet sier de liker en stor/rund sprettrumpe. Hva har du tenkt å gjøre med det?

Det spm gjelder vel alle tråder hvor folk spør om det motsatte kjønn liker ditt og datt.

Jeg ville nå heller bare fokusert på å være fornøyd med slik man er...

Er klarover at jeg ikke svarte på det du spurte om TS, det er pga det betyr ingenting hva jeg synes/tiltrekkes av.

• Liker 2
Gjest nysgjerrigperen
Skrevet

hehehe, så typisk at folk svarer slik i tråder som dette. Svar heller på det trådstarter spør om, selv om jeg vet dere mener det godt!

AnonymBruker
Skrevet

foretrekker flate rumper - basta!

Anonym poster: 2d73bf867b8159d08e01d10d6f3f12e1

Skrevet

Jeg elsker jenter med rund og litt tykk rumpe.

Jeg tenner ikke på jenter med flat rumpe og ingen former whatsoever.

De kan ha et vakkert ansikt, men mangler de rumpe så mister

jeg fort interessen. Sånn føler jeg det og kan ikke noe for det.

Jeg er en rumpen mann :)

Rumpen til Jessica Biel er helt sinnsykt digg, sjekk ut :

86801biel9122421lo.jpg

O M Gosh, sjekk ut denne her :

http://images.starpulse.com/news/bloggers/8/blog_images/jessica-biel-8.jpg

Jeg kunne druknet ansiktet mitt i den rumpen.

Jenter hva synes dere om menn som vil kysse rumpen deres og

bare drukne ansiktet sitt i deres rumpe, er dette noe dere synes er deilig ?

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Herregud :fnise:

Gjest nysgjerrigperen
Skrevet

Men det skal mye til før at ei rumpe er flat da... Ser sjelden flate rumper.

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg har ei stor og ganske flat ræv, og i tillegg en kjæreste som elsker den. Gidder ikke kaste bort tid på å ha komplekser for den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...