Gå til innhold

En dag som manssjåvenist


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tenkt mye på det for tiden. Rett og slett å være et irl troll en dag og leke sjåvenist bare for å teste det. Hadde for eksempel vært litt artig å svare "kjøkkenet er den veien" eller noe om en dame kom bort og spurte om klokka for eksempel. Men vet ikke om jeg tørr.

Hvordan hadde du reagert på en mann som åpenbart var nedlatende og sjåvenistisk mot deg fordi du var kvinne? :fnise:

Anonym poster: 63eadc6ef6506da5b6a1b361767d8383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet du hva jeg er vel den verste mannssjåvinisten jeg kjenner. og jeg er dame! ......såååå kjør på.

Anonym poster: b9270d5489fd5a51ce1333f51cd8f20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss, det er mye god underholdning i å få andre til å føle seg mindreverdige! :jepp:

Ikke stopp der. Hvorfor ikke være rasist 'bare for å teste det' dagen etter? Rope nedlatende kommentarer til arbeidsuføre den tredje dagen? Stjele is fra unger? Le høyt av overvektige? Så mye moro, så lite tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, å trolle med "kjøkkenet er den veien" er jo bare gøy. Det er så over the top at man skjønner det er litt humoristisk ment, mener nå jeg.

Jeg er lett å fyre, så det kan hende jeg hadde smelt tilbake med et eller annet om du traff på meg. :)

HF trollin'!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan hadde du reagert på en mann som åpenbart var nedlatende og sjåvenistisk mot deg fordi du var kvinne? :fnise:

Anonym poster: 63eadc6ef6506da5b6a1b361767d8383

En av sjefene mine(jobbet i et mannsdominert felt ei stund) var sjåvenistisk. Tror faktisk ikke han mente å være det, det bare kom ut litt feil:P Men mitt temperament + en skikkelig dårlig dag på jobben førte til at jeg trua med å gi han juling med den kjempesvære skiftnøkkelen jeg hadde i hånden, og som jeg akkurat hadde brukt til å ramponere en kaputt laser :fnise:

Så pass deg for å leke sjåvnist, du kan fort komme utfor litt av hvert. Ikke at jeg skjønner hvorfor du vil prøve heller. Det du sier er jo ikke noe du kan ta tilbake, og folk vil ikke respektere deg i ettertid samme hvor mye du sier at det bare var et eksperiment. Kan i verste fall påvirke karrieren din om du gjør det på arbeidsplassen.

Anonym poster: 203b9aa242298a5886c5379f86c22f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...