sol87 Skrevet 17. juli 2012 #41 Skrevet 17. juli 2012 Jeg har ingenting mot å verken få eller gi oralsex, og jeg har heller ikke problemer med å kline etterpå. Men jeg har problemer med å få sæd i munnen. Jeg brekker meg og blir kvalm, men kjæresten min respekterer dette og forventer ikke å få sprute i munnen min.
Gjest Hannee Skrevet 24. juli 2012 #42 Skrevet 24. juli 2012 Det er nettopp det AB over meg sier. Jeg tror grunnen til at de fleste menn har et anstrengt forhold til sæden sin, er at med en gang de har hatt orgasme, så forsvinner sexlysten ganske brått. (Den kan naturligvis komme tilbake, dersom det er stemning for det). Men altså, i det tidsrommet sæd-"lek" er aktuelt (altså med en gang mannen har kommet), er de fleste menn ganske av-tente. Jeg synes det er utrolig mange idioter som skriver her (de som sier "de forventer at vi skal svelge, men vil ikke smake selv") - skulle trodd sex var krig mellom to personer. Jesus... Jeg forventer ikke at mannen min skal smake på sin egen sæd. Alle har grenser, og de synes jeg at skal respekteres. Blir dumt hvis jeg for eksempel skal holde telling på hvor mange ganger jeg suger mannen, slik at jeg får det eksakt samme antallet tilbake i slikking. Nei, for meg er sex søl og griseri som ikke legges merke til fordi man koser seg så godt at det!
Gjest Memorable Skrevet 24. juli 2012 #43 Skrevet 24. juli 2012 Usj... Siste jeg ville sett i verden er en gutt, eller kjæresten min slikke opp sin egen sæd, kvalmt... Og jeg pleier å gjøre det meste med typen men sånne ting... Det finnes grenser.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #44 Skrevet 25. juli 2012 Jeg tror grunnen til at de fleste menn har et anstrengt forhold til sæden sin, er at med en gang de har hatt orgasme, så forsvinner sexlysten ganske brått. (Den kan naturligvis komme tilbake, dersom det er stemning for det). Men altså, i det tidsrommet sæd-"lek" er aktuelt (altså med en gang mannen har kommet), er de fleste menn ganske av-tente. At menn synes at egen og andre menns sæd generelt er ekkelt, synes jeg er snodig. Å få sæd på seg eller i seg er selvfølgelig ikke mer ekkelt for en mann enn for en kvinne. Jeg har naturligvis slikket i meg sæd en rekke ganger, det har ingen usmak. Mange menn avstår likevel fra å leke med sæd, og jeg tror at det i stor grad forklares av en kombinasjon av overdreven homofobi og ovennevnte fenomen med noen minutters opphør av sexlyst like etter å ha sprutet. Kvinner som ønsker å bli slikket ren av en mann som nettopp har tømt seg i henne, bør derfor ta et tydelig initiativ for å få ham til å gjøre det. Mest effektivt er å sette seg på ham (facesitting). Å slikke ut sæd fra en nypult fitte er noe alle burde unne seg. Det er virkelig smaken av sex, en blanding av sæd og fittesaft som virkelig smaker nydelig. Hvis du klarer å legge sjalusi og homofobi til side, er det å slikke en annen manns sæd ut av en partners nypulte fitte en måte å få nyte dette mens tenningen er på topp før du selv har sprutet. Anonym poster: 78b07817215c213f7416b4dc2e782612
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #45 Skrevet 25. juli 2012 Jeg har ingenting imot å gi oralsex eller kysse min kjære etter at han har gitt meg oralsex. Har heller ikke noe imot at han kommer i munnen min, men jeg svelger ikke. Har gjort det en gang og det er noe av det værste jeg har vært borti. Så derfor syns jeg det er bedre og minst søl om han ikke kommer i munnen min. Min kjære forventer ikke eller krever ikke at jeg skal ha hans sperm i munn eller svelge og jeg ønsker ikke og syns ikke noe om at han skal smake på spermen sin heller. Syns ikke det er sexy liksom. Men syns det er litt komisk at han helst ikke vil ha spermen på seg, han vil helst komme på meg. Tror han syns det er ekkelt å få det på seg. Rart egentlig for det er jo hans kroppsvæske <br /><br /> Anonym poster: 2281d48180ac726be96875fa83d87508
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #46 Skrevet 25. juli 2012 Når jeg har vært veldig veldig kåt så har jeg lagt bena bak hode og fyret av, men så fort jeg har kommet så spytter jeg det fort ut og tenker at jeg er en syk syk pervers jævel. (sjeldent utført). De deilige grisete tankene går over på ett sekund etter det har flydd av. Anonym poster: b0fe7ed0db13c5e420bcd33c562a5845
andy capp Skrevet 26. juli 2012 #47 Skrevet 26. juli 2012 Jeg har ingenting imot å gi oralsex eller kysse min kjære etter at han har gitt meg oralsex. Har heller ikke noe imot at han kommer i munnen min, men jeg svelger ikke. Har gjort det en gang og det er noe av det værste jeg har vært borti. Så derfor syns jeg det er bedre og minst søl om han ikke kommer i munnen min. Min kjære forventer ikke eller krever ikke at jeg skal ha hans sperm i munn eller svelge og jeg ønsker ikke og syns ikke noe om at han skal smake på spermen sin heller. Syns ikke det er sexy liksom. Men syns det er litt komisk at han helst ikke vil ha spermen på seg, han vil helst komme på meg. Tror han syns det er ekkelt å få det på seg. Rart egentlig for det er jo hans kroppsvæske <br /><br /> Anonym poster: 2281d48180ac726be96875fa83d87508 Det har nok minst like mye med at det for en mann så klart er mer tilfredsstillende å se egen sperm på damas kropp enn på sin egen. Det handler kanskje om et synlig resultat av sexen man har hatt. Det kan og være en slags bekreftelse, når hun tar imot sæden på en slik måte viser det at hun liker mannen. Eller det kan være et uttrykk for et generelt tenningsmønster hos mannen, vi tenner alle på forskjellige ting og i forskjellig grad. Sperm på egen kropp kan jeg ordne når jeg onanerer, har jeg sex med en dame, foretrekker jeg selvsagt å sprute på eller i henne.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #48 Skrevet 9. august 2012 Gutter, og smake på egen sperm? Blir vel rimelig avtent, når den har kommet. Har ekstragutt vi. Og lar gutten min få seg spermen hans, før han kommer selv. Da går det greitt. Trekant er 200% bedre for alle. Jeg får 2 pikker, som varer lengre. Typen får ikke dårlig samvittighet, om han kommer for tidlig. Ekstratypen får sex, og trenger ikke dame. Anonym poster: 1cffc19a2732c7437c0bc830bba14ca5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #49 Skrevet 9. august 2012 Gutter, og smake på egen sperm? Blir vel rimelig avtent, når den har kommet. Har ekstragutt vi. Og lar gutten min få seg spermen hans, før han kommer selv. Da går det greitt. Trekant er 200% bedre for alle. Jeg får 2 pikker, som varer lengre. Typen får ikke dårlig samvittighet, om han kommer for tidlig. Ekstratypen får sex, og trenger ikke dame. Hei du, SOL-dikteren. Gidder du gi deg? Er lei av disse kjedsommelige skribleriene dine. Helt uten detalj, helt virkelighetsløse, ren fantasi. Sikkert sexy for deg, men kjedelig for oss andre. Hvis du tenner sånn på det du skriver så skriv på en nettside som er til for slike eventyr, ikke på debattsider hvor folk deler faktiske erfaringer. Takk. Anonym poster: a94a23ceeb0779372953a2d829004db8 1
Aprilcch Skrevet 9. august 2012 #50 Skrevet 9. august 2012 For ikke å snakke om hvor uhorvelig mange kvinner som KREVER å bli slikket men som blånekter å kline etterpå... En fyr jeg var sammen med for noe år siden ville ikke kline etter at jeg har sugd han som en del av forspill... Det er jo bare teit! Klining hører med under sex, og når han ikke vil etter litt suging da ødelegger det! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå