Gå til innhold

Gutter og sperm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pleier jenter å smake på sin egen kjønnsutflod da? Jeg har aldri vært borti jenter som smaker på sin egen saft, men de vil gjerne at jeg skal slikke dem. Ser ikke at det er noe forskjell der.

jeg har inntrykk av at mange gjør det. men ganske mange tør ikke innrømme det.tror de fleste prøver å suge seg selv og.

Anonym poster: dc04053847a85493b781945d51d48abd

Hva er dette for noe sært? Du tror de fleste prøver å suge seg selv... Jeg tror det er en fysisk umulighet for de aller fleste menn, så det hadde ikke gått om de prøvde en gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Pleier jenter å smake på sin egen kjønnsutflod da? Jeg har aldri vært borti jenter som smaker på sin egen saft, men de vil gjerne at jeg skal slikke dem. Ser ikke at det er noe forskjell der.

Mesteparten av mine har gledelig gjort det/sugd meg etter penetrering.

Tror bare du har vært uheldig.

• Liker 4
Skrevet

Mesteparten av mine har gledelig gjort det/sugd meg etter penetrering.

Tror bare du har vært uheldig.

Ja, det gjør de jo. Det tenkte jeg ikke over! Jeg hadde aldri slikka en dame, etter jeg hadde kommi inni hu. Jeg er en jævla hykler :nigo:

Gjest Hannee
Skrevet

Når jeg og mannen virkelig tar litt av, så blir det sæd her og der og vaginal juice (har ikke noe bedre ord) her og der. Bare moro det ;) Jeg tenker ikke så mye på smak og hvor kroppsvæske havner hen under sex, jeg bare nyter. Det er så fint å bare slippe seg løs, og ikke bry seg om det kommer sæd i håret eller i munnen.

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg og mannen virkelig tar litt av, så blir det sæd her og der og vaginal juice (har ikke noe bedre ord) her og der. Bare moro det ;) Jeg tenker ikke så mye på smak og hvor kroppsvæske havner hen under sex, jeg bare nyter. Det er så fint å bare slippe seg løs, og ikke bry seg om det kommer sæd i håret eller i munnen.

Enig der. 2 mennesker som bor sammen, og har samme bakterieflora?

Kliner med mannen min etter at han har sprutet meg i munnen,

og DA blir han stiv igjen med det samme.

Anonym poster: 1cffc19a2732c7437c0bc830bba14ca5

Skrevet

Jeg kan i hvert fall bekrefte at mange menn synes sin egen sperm er ekkelt....og det som jo er morsomt er at "alle" disse så veldig veldig veldig gjerne vil sprute i munnen din, men å kline med deg etterpå er jo "jævlig nasty"

Haha

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min sperm er ikke ekkel og jeg smaker gjerne på den, ikke slurpe i alt, men smake :)

Skjønner ikke at det skal være så ekkelt...

Anonym poster: d956b8b10fc44fca50f5311edae7980e

AnonymBruker
Skrevet

Gutta blir vel litt avtent, når de har kommet.

Men spør du, som jente, så slikker vel de fleste gutta opp etter seg.

Bare spør. De vil da ligge med deg en gang til.

Anonym poster: 1cffc19a2732c7437c0bc830bba14ca5

Skrevet

Det er nettopp det AB over meg sier. Jeg tror grunnen til at de fleste menn har et anstrengt forhold til sæden sin, er at med en gang de har hatt orgasme, så forsvinner sexlysten ganske brått. (Den kan naturligvis komme tilbake, dersom det er stemning for det). Men altså, i det tidsrommet sæd-"lek" er aktuelt (altså med en gang mannen har kommet), er de fleste menn ganske av-tente.

Jeg synes det er utrolig mange idioter som skriver her (de som sier "de forventer at vi skal svelge, men vil ikke smake selv") - skulle trodd sex var krig mellom to personer. Jesus...

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

sæd-"lek" er aktuelt (altså med en gang mannen har kommet), er de fleste menn ganske av-tente.

Jeg synes det er utrolig mange idioter som skriver her (de som sier "de forventer at vi skal svelge, men vil ikke smake selv") - skulle trodd sex var krig mellom to personer. Jesus...

Mange menn er egoister.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot sæden til kjæresten min, og svelger mer enn gjerne, men irriterer meg litt at jeg ikke får i nærheten av et lite kyss, selv mange timer senere, om jeg ikke har drukket vann, helst spist eller tatt tyggis.

Kan virkelig ikke tro at det er noen sædrester igjen i munnen min mange timer etter at jeg har svelget, selv om jeg ikke har drukket vann, man produserer jo hele tiden spytt som skal rense opp der inne. Kan heller ikke se hva som er såå farlig med det. :filer:

At han ikke vil kysse meg sekundet (les; overdrivelse) etter han har kommet kan jeg respektere og skjønne.

Anonym poster: 4d30db3e04c468f694bc4450d9dbba30

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke møtt mange damer som ikke svelger. Håper jeg klarer å styre unna feministene i fremtiden også.

Skrevet

Jeg har ikke møtt mange damer som ikke svelger. Håper jeg klarer å styre unna feministene i fremtiden også.

OT, men bare så du veit det, så bruker man ikke betegnelsen "nymfoman" på menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er livredd for sin egen sperm. Han synes det er ekkelt bare han får en liten dråpe på seg selv.

Selv om jeg ikke har noe spesielt imot det selv, så kan jeg jo skjønne at noen synes det er ekkelt.

Anonym poster: fa6fff9f0d19d286259c60240a51ed77

Gjest "gjest"
Skrevet

Man skulle tvunget alle de der fyrene som nekter å kline etter en avsugning til å spise sin egen sperm og synge "ja vi elsker", mens de svelger.

• Liker 2
Skrevet

Elsker å suge og elsker å svelge.. Kliner gjerne til med tyngekyss med en gang etter han har vært ned på meg. Under sexy time er alt greit og ingenting ekkelt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å suge og elsker å svelge.. Kliner gjerne til med tyngekyss med en gang etter han har vært ned på meg. Under sexy time er alt greit og ingenting ekkelt ;)

Spørsmålet her var ikke om du elsker å suge og svelge, eller om du suger etter penetrering.

Det handlet om menns forhold til egen sperm.

Anonym poster: 32f16068cd5bc78ae9c2b9e0510f8ccf

Skrevet (endret)

Spørsmålet her var ikke om du elsker å suge og svelge, eller om du suger etter penetrering.

Det handlet om menns forhold til egen sperm.

Anonym poster: 32f16068cd5bc78ae9c2b9e0510f8ccf

Ja.. for det er bare meg som har gått litt off topic her! Uansett, synes ikke det er så veldig rart at ikke gutta vil smake på sin egen sperm egentlig.. Men nekting av kyss etterpå blir litt for voldsomt!

Endret av Nemi:)
Skrevet

Er man redd for sæd så bør man kanskje være avholden/leve i sølibat.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om min har direkte smakt, men han kliner med meg rett etter at jeg har sugd han, men han kommer ikke i munnen min da..

Og han er hvertfall ikke redd for å få det på seg. Høres VELDIG rart ut!

Og jeg kliner med han etter at han har slikka meg. Of course.

Anonym poster: 3d1b3ec1f6bc5bc7b189017a84444b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...