Pip Skrevet 11. februar 2004 #101 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har ingen mulighet til å vurdere det utifra disse bildene som jeg går ut i fra er amatørbilder, dessverre. Skjønar eg... Her er nokre (litt dårleg skanna) fotografbilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2004 #102 Del Skrevet 12. februar 2004 Just as in the good old days, dette her jo! Should I also say welcome back? Noen foretrekker å gjøre bryllupet sitt enkelt, og legge sin make up selv, og å ordne håret selv, dersom det ikke er en for inviklet frisyre man har tenkt seg. Andre vil slå på stortromma denne dagen, og ha alt "perfekt". Enkelte går til og med til det skritt og bestille/kjøpe kjolen sin i f.eks. NY. (Mon tro hva som kan slå den?) Ingen har noen rett til å pådytte andre mennesker meninger om hva som er den "riktige" prioriteringen for ens eget bryllup. Coffee Jolene - TO timer på en brudemakeup? Jeg har jobbet mye med makeup og stil jeg, er faktisk utdannet farge- og stilkonsulent, og vet godt hva du snakker om når du snakker om foundation som smelter.... osv osv..... Men det tar ikke nødvendigvis to timer. Jeg har lagt brude make på andre også, svært vellykket men atskillig raskere enn to timer ja. Jeg gjør denne operasjonen på meg selv hver morgen før jeg går på jobb, bortsett i fra det med de løse vippene og det hvite på våtkanten (sistnevnte er noe av det styggeste jeg ser), og det tar tretti minutter!! Hovedsaken er at bruden selv føler seg vel og vakker. Jeg ville ikke latt noen andre drive i ansiktet mitt på en så viktig dag. Hvorfor ikke? Fordi hver gang noen andre enn jeg selv legger makeup på meg så ser jeg ugjenkjennelig ut. JEG kjenner MITT ansikt best etter å ha brukt det i snart et halvt århundre, og sånn er det bare. Nå har ikke jeg tenkt å gifte meg flere ganger, men altså - hvis og dersom liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bill Skrevet 12. februar 2004 #103 Del Skrevet 12. februar 2004 Å bestille frisør var noe av det første jeg gjorde. Å gå til frisøren er noe av det deiligste jeg gjør, og jeg har gledet meg noe enormt til dette. Å bli helt fikset av noen andre denne dagen vil være en velvære for meg som jeg både gleder meg til, og vil nok sette pris på. Ikke alle er så fingernemme at de klarer å ordne sitt eget hår på en slik måte at det ser like bra ut hele dagen. Jeg gleder meg en hel haug!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 12. februar 2004 #104 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg gjør denne operasjonen på meg selv hver morgen før jeg går på jobb, bortsett i fra det med de løse vippene og det hvite på våtkanten (sistnevnte er noe av det styggeste jeg ser), og det tar tretti minutter!! Hvit våtkant er kjempestygt..helt enig. Og er det virkelig mange bruder som har løse vipper på bryllupsdagen sin? Det hadde aldri jeg giddet å ha. Det er ekkelt å ha på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. februar 2004 #105 Del Skrevet 12. februar 2004 Bra skrevet Mysan. Skal selv til frisør, sel om jeg har kort hår. Smnking gjør jeg nok selv, stoler ihvertfall ikke på frisøren! Har blitt sminket av en proff engnag, og det ble kjempeflott, så hadde det vært gratis ville jeg gjerne gjordt det. Men å betale masse penger , nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 12. februar 2004 #106 Del Skrevet 12. februar 2004 Mysan du skrev så bra det jeg har prøvd å få frem. Som du sier, man kjenner selv sitt ansikt best! Og det er ikke å få alt "perfekt" som er mitt mål, det er å få min kjære til mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 12. februar 2004 #107 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har også blitt sminket til det ugjenkjennelige av andre (profesjonelle), og tok ikke sjansen på det på bryllupsdagen. Men hadde jeg visst at jeg ikke var spesielt flink med sminke/hår, hadde jeg nok gått til profesjonelle. Vi hadde ikke et lavbudsjett-bryllup, men det hadde vært litt tullete å bruke flere tusen hos stylist da jeg kunne gjøre det like bra selv og få det akkurat slik jeg ønsket. Det er den spesielle gløden man får i ansiktet som gjør at man blir vakker på bryllupsdagen, ikke all stylingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 12. februar 2004 #108 Del Skrevet 12. februar 2004 jeg får prøvetime på både hår og sminke, sånn så jeg er sikker på forhånd at jeg får det som jeg vil og at det blir fint. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 13. februar 2004 #109 Del Skrevet 13. februar 2004 Selv er jeg også i tvil på hva jeg skal gjøre. Er svært sjelden innom frisøren etter at min "faste" flyttet til hjembyen sin, så derfor synes jeg det er vanskelig å vurdere om jeg skal velge en helt fremmed frisør; eller prøve meg frem selv i goood tid før dagen. Ikke vil jeg ha noen spennende oppsetting heller, kun en svinevalke, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 13. februar 2004 #110 Del Skrevet 13. februar 2004 Ringblomst:Skal du sette opp en "svinevalke"selv...Hvis du klarer det selv JA da er du flink!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. februar 2004 #111 Del Skrevet 14. februar 2004 Ringblomst:Skal du sette opp en "svinevalke"selv...Hvis du klarer det selv JA da er du flink!!!!! De fleste av våre mødre klarer da dette uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 14. februar 2004 #112 Del Skrevet 14. februar 2004 Må si at jeg fikk litt bakoversveis da jeg hørte prisen hos frisøren, men etter å ha tenkt meg litt om så bestemte jeg meg for at dette vil jeg, uansett om det er dyrt. Jeg bruker lite penger på frisør og sminke til vanlig, men dette er min store dag hvor jeg ønsker å ta meg best mulig ut og føle meg som en "prinsesse". Er ikke så flink med hår og sminke selv, heller, så skal resultatet mitt bli bra så trenger jeg proff hjelp... Tror dessuten at de timene som jeg og min søster som er forloveren min skal tilbringe sammen på salongen kommer til å bli en fin start på dagen, og vil garantert gi meg masse selvtillit til resten av dagen. Jeg gleder meg veldig til dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. februar 2004 #113 Del Skrevet 14. februar 2004 Det første jeg gjorde etter at vi hadde bestilt kirken var å bestille time til brudepynting. Det var verdt hver eneste krone Det var så deilig å bare overlate de siste timene før vielsen til andre. Bare bli dillet og digget med. Fikk sjampis og roser av frisøren og forloveren min kjøpte deilig lunsj til oss. To av venninnene mine hadde ordnet blomsterbud som kom innom med en rose og et kort som det sto at de gledet seg til å deire dagen sammen med oss. DA lå tårene på lur altså :-) Tror helt sikkert at du kan klare deg selv, Popelka, men jeg ville faktisk anbefale frisør. Jeg følte meg som en prinsesse der alle stresset rundt og hjalp med og akket og ojet seg mens jeg bare slappet av og drakk champagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #114 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg skal jo til frisøren likevel, jo! Kan bli sminket også for 150 kroner ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 15. februar 2004 #115 Del Skrevet 15. februar 2004 150 kr?? Så billig du får det da, da hadde jeg ihvertfall sminket meg også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #116 Del Skrevet 15. februar 2004 Ja, ikke sant det var billig?! Jeg kan jo se hvordan hun gjør det på prøvetimen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 15. februar 2004 #117 Del Skrevet 15. februar 2004 Ja, gjør det! Om man har prøvetime så er det jo ikke noe farlig å bli sminket den store dagen for da har man jo avklart det på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2004 #118 Del Skrevet 21. februar 2004 Veldig bra det der med prøvetime ja! Popelka - jeg tror nesten vi kuppet tråden din med alle våre kommentarer og motkommentarer overfor hverandre og helt over hodet på deg, men sånn blir det lett her hos oss jentene. Jeg vil gratulere deg med ditt nært forestående bryllup og håper du får en nydelig og minnerik dag! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå