prinsipessa Skrevet 10. februar 2004 #81 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg skal bli sminket av min forlover og hun og jeg skal ordne håret mitt.... Det er ikke det at jeg skal spare inn pengen, men hun vet jo akkurat hvordan jeg pleier å gå til vanlig og hun kjenner meg. Har ikke noe godt forhold til frisører og vil garantert ikke bli fornøyd.. To venninner av meg har valgt frisør til å gjøre det, hun ene tok av all sminken og satte opp håret selv i en fart like før hun skulle i kirken. Hun andre måtte bli sminket på nytt for det ble altfor hardt sminket og det så ikke ut som henne... Hun kom nesten for sent til vielsen.. Så jeg lar ingen andre enn min forlover sminke meg. Og så kan jeg bruke penger som skulle ha gått til frisør/sminkør til ny sminke til meg selv!! Det får man jo bruk for senere også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 10. februar 2004 #82 Del Skrevet 10. februar 2004 ........andre velger å ikke gå til frisør og hvorfor' date=' og vice versa når det gjelder de som skal pyntes i salong.[/quote'] Hopper inn her med hva JEG skal gjøre; min venninne som er frisør (og som har egen salong) skal fikse meg og min forlover på hodet. Jeg har sånn "englehår" = spikres fast med bengalakk og clynol for at det skal se ålreit ut etter x-antall timers festing Nå har jeg skulderlangt hår og skal ha en liten tiara men velger å få gjort det profft av venninna mi (og ja, jeg får rabatt/venninneprosent hehe) til å spikre alt sammen En annen venninne av meg er make-up stylist og har sagt hun _gjerne_ vil fikse meg og min forlover. Så, jeg gleeeder meg til å bli litt "pampered with" Oh oh...ikke lenge igjen :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #83 Del Skrevet 10. februar 2004 Søt tiara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 10. februar 2004 #84 Del Skrevet 10. februar 2004 Jo, takk popelka:) Jeg er veldig godt fornøyd sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #85 Del Skrevet 11. februar 2004 Nå har jeg bestemt meg: det blir oppsetting av hår hos frisør! Jeg fant en veldig hyggelig en i en salong jeg ahr gått mye, og hun tar 900 for å stte opp pluss prøvetime. Veldig grei pris synes jeg! Selv om mamma helt sikkert kunne klart det, fant jeg ut at det er best å få det gjort profesjonelt. Og til den prisen synes jeg det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #86 Del Skrevet 11. februar 2004 Da snakker du litt mot deg selv, jenta mi, du sier først at det ikke har noe med økonomi å gjøre, men når du har funnet en som er billig er det greit.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 11. februar 2004 #87 Del Skrevet 11. februar 2004 Nå har jeg bestemt meg: det blir oppsetting av hår hos frisør! Jeg fant en veldig hyggelig en i en salong jeg ahr gått mye' date=' og hun tar 900 for å stte opp pluss prøvetime. Veldig grei pris synes jeg! Selv om mamma helt sikkert kunne klart det, fant jeg ut at det er best å få det gjort profesjonelt. Og til den prisen synes jeg det er verdt det.[/quote'] Om det koster 900 for å sette opp pluss at du må betale for prøvetimen så er vel ikke det spesielt billig egentlig..Men, nå har du ihvertfall bestemt deg da :D (om det er pr. time så er det ihvertfall ikke spesielt billig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #88 Del Skrevet 11. februar 2004 Nei, det er totalt: inkludert prøvetime. Det blir 900 uansett om det tar en eller to timer. Synes ikke det er så verst, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 11. februar 2004 #89 Del Skrevet 11. februar 2004 Da var det ikke så ille nei, du skrev + prøvetime så jeg trodde du måtte betale for den også. Der jeg skal ordnes betaler jeg 850 pr. time så din pris er absolutt ikke verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 11. februar 2004 #90 Del Skrevet 11. februar 2004 Som tex skriver så går du da etter pris..Snakker litt imot deg selv ja 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #91 Del Skrevet 11. februar 2004 Da snakker du litt mot deg selv' date=' jenta mi, du sier først at det ikke har noe med økonomi å gjøre, men når du har funnet en som er billig er det greit.... :blunke:[/quote'] Det er bare sånn jeg er; schozofren Neida...Jo, det går selvsagt på pris? Har jeg sagt noe annet så mente jeg vel at jeg har råd - men hvem liker å betale mer enn de må for samme varen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 11. februar 2004 #92 Del Skrevet 11. februar 2004 Som tex skriver så går du da etter pris..Snakker litt imot deg selv ja 8) Når du finner en som er billig nok da er det plutselig heeeeeeelt ok å benytte seg av profesjonelle.... snakk om å motsi seg selv Og ingen frisører er like, det er ikke som å kjøpe samme type melk i to forskjellige butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #93 Del Skrevet 11. februar 2004 Næmen så gøy da! Her når humoren nye høyder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 11. februar 2004 #94 Del Skrevet 11. februar 2004 ...lurte berre på om Coffee kan sjå om eg pynta meg sjølv eller hadde profesjonell hjelp? (Kan godt hende du er så flink til å vurdere slikt altså - eg synst berre det høyrest heilt utruleg ut...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. februar 2004 Forfatter #95 Del Skrevet 11. februar 2004 Det bildet av dere hadde jeg ikke sett før! Kjempefint! Håret også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 11. februar 2004 #96 Del Skrevet 11. februar 2004 ...lurte berre på om Coffee kan sjå om eg pynta meg sjølv eller hadde profesjonell hjelp? (Kan godt hende du er så flink til å vurdere slikt altså - eg synst berre det høyrest heilt utruleg ut...) Det er jo ikke så vanskelig å lage en slik frisyre selv, det må jeg jo kunne si.... Selv om du var var veldig fin altså!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 11. februar 2004 #97 Del Skrevet 11. februar 2004 Det er jo ikke så vanskelig å lage en slik frisyre selv, det må jeg jo kunne si.... Selv om du var var veldig fin altså!! :D Vel - eg kunne aldri fått det til... Du ser dessutan ikkje detaljane i frisyren på dette bildet, både på grunn av vinkelen og avstanden, og det er teke av ein amatørfotograf i sterkt sollys. Poenget var at eg syntest det virka litt 'over the top' at Coffee skulle kunne sjå ut frå bilda som var lagde ut her kven som hadde ordna frisyrane sjølv... For the record - eg var hos frisør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 11. februar 2004 #98 Del Skrevet 11. februar 2004 Ja, jeg tok poenget Og du var utrolig fin altså!!! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 11. februar 2004 #99 Del Skrevet 11. februar 2004 Ja, jeg tok poenget Og du var utrolig fin altså!!! :D :D Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 11. februar 2004 #100 Del Skrevet 11. februar 2004 ...lurte berre på om Coffee kan sjå om eg pynta meg sjølv eller hadde profesjonell hjelp? (Kan godt hende du er så flink til å vurdere slikt altså - eg synst berre det høyrest heilt utruleg ut...) Jeg har ingen mulighet til å vurdere det utifra disse bildene som jeg går ut i fra er amatørbilder, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå