Holly Hobbie Skrevet 8. februar 2004 #1 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg hadde egentlig tenkt å bli sminket og ordnet i en frisørsalong. Har tilmed bestilt time, men nå lurer jeg på om det er verdt å bruke ca. 2000 kroner på dettte, når jeg helt sikkert klarer å sminke meg selv og mamma kan sette opp håret mitt. Jeg skal både ha slør og tiara, det er den enese bekymringen - tenk om begge deler detter ut utpå kvelden! Jeg skal ha en enkel frisyre (oppsatt i en knute). Er det noen her som har tenkt å ordne alt selv, evt. med hjelp av forlover/mor/annen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. februar 2004 #2 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg skal ha en veldig enkel frisyre, skal kun krølle håret mitt og feste litt bak med noen spenner/klyper. Skal ha slør i kirken, men ikke resten av kvelden, så det ordner jeg og mamma selv. Har en venninne som skal sminke meg. Hun er utdannet hudpleier og har også hatt ett kurs i brudesminking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 8. februar 2004 #3 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er helt klart verdt pengene. Husk at hår & sminke skal sitte pent hele dagen, under fotografering, fest + + + det handler ikke bare om farger men også om kvalitet og holdbarhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. februar 2004 #4 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg synes ikke det er verdt pengene, og skal derfor ordne alt selv. Enkel frisyre og enkel sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 8. februar 2004 #5 Del Skrevet 8. februar 2004 Ta en titt på bildene av ulike bruderpar her på KG, du ser ganske klart hvem som har fått gjort hår & sminke profesjonelt og hvem som har benyttet seg av hjemmefiksing med selvutnevnte eksperter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 8. februar 2004 #6 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg synes det virkelig er verdt pengene, men nå skal ikke jeg ha verken tiara eller slør og synes det derfor er litt viktig og få en veldig fin frisyre. Også må jeg bli sminka og siden jeg ikke har peiling på det. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. februar 2004 #7 Del Skrevet 8. februar 2004 Ta en titt på bildene av ulike bruderpar her på KG' date=' du ser ganske klart hvem som har fått gjort hår & sminke profesjonelt og hvem som har benyttet seg av hjemmefiksing med selvutnevnte eksperter.[/quote'] Litt uenig med deg her. Synes miss-tricky er en av de som har vært finest på håret av alle bildene jeg har sett her. Hun mener jeg å huske at gjorde det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 8. februar 2004 #8 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er klart at noen får det til, men jeg ville ikke tatt sjanser på den dagen som er ett av livets store opplevelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. februar 2004 #9 Del Skrevet 8. februar 2004 Det spørs jo helt på hva man er ute etter også det da, jeg synes mange som har vært hos frisører og fått en skikkelig forseggjort frisyre ser FOR stylet ut, i forhold til slik de er til vanlig. Men det er min mening. Jeg er ute etter en enkel frisyre, med håret i en litt forseggjort hestehale, på en måte, litt vanskelig å forklare, med løse krøller ved pannen bl a. Og sminken har jeg fått til å sitte i både jobbsammenheng og på byturer hvor jeg danser masse og blir svaet. Så jeg har ingen betenkeligheter med å gjøre det selv. Og 2000 kr for å få det jeg vet at jeg kan klare like fint selv... Etter min mening er det rett og slett ikke en prioritering for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 8. februar 2004 #10 Del Skrevet 8. februar 2004 :o Jeg får sjokk av bruder som mener det er bortkastet penger å ordne seg hos frisører på den store dagen..er det ikke da alt skal være perfekt?? Dere tenker så mye på kjolen,men sminke og hår nei det er ikke så nøye.. Husk att man kan ha den flotteste kjole,men er hår og sminke ikke bra, blir man ikke noe fin heller.... Jeg skal hvertfall ordne meg hos frisør+sminkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 8. februar 2004 #11 Del Skrevet 8. februar 2004 Popelka::Da kan vel mammaen din klippe mannen din og da..Er vel for dyrt og få han fin til dagen og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. februar 2004 #12 Del Skrevet 8. februar 2004 :o Jeg får sjokk av bruder som mener det er bortkastet penger å ordne seg hos frisører på den store dagen..er det ikke da alt skal være perfekt?? Dere tenker så mye på kjolen,men sminke og hår nei det er ikke så nøye.. Husk att man kan ha den flotteste kjole,men er hår og sminke ikke bra, blir man ikke noe fin heller.... Jeg skal hvertfall ordne meg hos frisør+sminkes Vet du, jeg tenker faktisk ikke så mye på kjolen heller jeg, jeg er ikke så opptatt av at alt skal bli perfekt i andres øyne, bare det er slik jeg og min kjære vil ha så blir det perfekt i mine øyne. Høydepunktet for meg er å bli gift, stå og love hverandre å faktisk gi hverandre til den andre og støtte og elske hverandre i gode og onde dager. Og det å kunne si at dette er mannen min i ettertid. Jeg har ingen rosenrøde drømmer for dagen egentlig, jeg er ikke opptatt av at andre skal si at wow det er det beste de har sett. Jeg vil at alle skal kose seg den dagen og mene at vi er et perfekt par sammen, pga de vi er, ikke pga hvordan vi ser ut den ene dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 8. februar 2004 #13 Del Skrevet 8. februar 2004 Så si meg enig med Jea, synes endel bruder her inne har helt skrullete prioriteringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 8. februar 2004 #14 Del Skrevet 8. februar 2004 CA::enig i det du sier att det skal være perfekt for oss..Men så må jo jeg si att JEG er perfeksonist..Jeg er veldig kresen på hår og vet akkurat hvordan jeg vil ha det ..Og jeg pynter meg for meg selv og min kjære...Ikke for alle andre..Men selvfølgelig er det jo koslig hvis folk sier WOW for en brud :D Og jeg sminker meg mye til vanlig også nøye på håret mitt..Så folk vil nok kjenne meg igjen ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 8. februar 2004 #15 Del Skrevet 8. februar 2004 Håret ville jeg nok få ordnet hos frisør, men ikke nødvendigvis sminken. Har sett nok av bruder som ikke er til å kjenne igjen etter at de har blitt sminket hos frisør. barbie-dukker rett og slett. Bruk heller pengene på å kjøpe inn god sminke og få noen tips av de som jobber på parfymeriet. De kan også ofte vise deg hva du bør gjøre, og selv om det kanskje ikke blir så mye billigere så sitter du igjen med sminken etterpå og du har styringen selv. Tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 8. februar 2004 #16 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg har veldig tjukt hår, og hvis jeg skulle ordne dette selv + i tillegg feste sløret , tror jeg det hadde endt opp som katastrofe. Jeg har jo aldri før gått med slør, så jeg vet jo ikke hvordan det skal festes for å sitte godt en hel dag. Og jeg har ikke lyst til å gå hele dagen og bekymre meg for at alt sitter som det skal. Nei , formiddagen før jeg gifter meg skal jeg nyte, og la en som vet hva hun driver med få ta seg av håret. Og for meg er det absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 8. februar 2004 #17 Del Skrevet 8. februar 2004 Popelka, etter bildet jeg så av deg, så det ut som om du har ganske glatt hår. Du klarer nok ikke å få slør og tiara til å sitte uten å få ordentlig hjelp!Min frisør sier det er den vanligste feilen ved de som skal ordne håret selv, er att sløret glir ut og ned.........Bruk de ekstra kronene ved å overlate dette til en proff! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 8. februar 2004 Popelka::Da kan vel mammaen din klippe mannen din og da..Er vel for dyrt og få han fin til dagen og Hva for noe?! Merkelig utsagn. Mannen min har en fast frisør som han går til og ser alltid stilig ut på håret! Men mamma klipper begge brødrene mine, og de er også alltid veldig stilige på håret, så det hadde faktsik vært en mulighet. Har en flink mamma, jeg! Jea: mannen min har en meget god inntekt og ingen av oss er noen fatttigluser hvis det er du tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 8. februar 2004 Popelka, etter bildet jeg så av deg, så det ut som om du har ganske glatt hår. Du klarer nok ikke å få slør og tiara til å sitte uten å få ordentlig hjelp!Min frisør sier det er den vanligste feilen ved de som skal ordne håret selv, er att sløret glir ut og ned.........Bruk de ekstra kronene ved å overlate dette til en proff! :D Ja, jeg har veldig glatt hår...jeg har ikke bestemt meg enå, det er nok mulig jeg benytter meg av frisør likevel. Begynte bare å tenke på hvor mye man faktisk betaler....Kanskje jeg skal ta sminken selv og bare la dem ordne håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 8. februar 2004 #20 Del Skrevet 8. februar 2004 Jea: mannen min har en meget god inntekt og ingen av oss er noen fatttigluser hvis det er du tror. Så hvorfor lurer du da på om du skal ta deg råd til profesjonell hjelp på den store dagen, det henger hvertfall ikke på greip :o Og hvis det er riktig som Jens skriver at du har glatt hår så bør du hvertfall ikke satse på å sette det opp selv. Det ender med at både slør og tiara begynner å skli og i verste fall detter av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå