Gå til innhold

Jeg kommer meg ikke videre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Atter en natt ligger jeg her og bare tenker og tenker. Jeg kommer meg virkelig ikke videre etter bruddet mellom meg og han jeg trodde var den rette. Jeg mener; han jeg vet er den rette. Jeg føler meg så vanvittig hjelpesløs, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil bare ha han tilbake!

Jeg har aldri møtt en mann som har forandret livet mitt så mye som det han har. På en positiv måte, altså. Vi støttet hverandre igjennom tykt og tynt, kranglet aldri (selvfølgelig et par smådiskusjoner nå og da, men det gikk aldri over til krangling!) og jeg har aldri vært så lykkelig. Dessverre sliter han veldig med dårlig selvtillit. Jeg har gjort alt jeg kan for å få han til å forstå hvor vanvittig fantastisk han er, noe som er fakta også! Han er verdens snilleste, noe en hver som kjenner han kan bekrefte. Problemet er bare det at han ikke ser det selv.

Grunnen til at det ble slutt var fordi han mente jeg fortjente en som var bedre enn han. Han følte ikke at han tok godt nok vare på meg og at han ikke fortjente meg. Tull!!

Vi har fortsatt kontakt. Men når vi snakker får jeg bare til svar at han er redd for å såre meg enda mer, og etter et stygt brudd med hans forrige kjæreste er han også redd for å bli såret. Han sier han savner meg, han sier jeg gjorde han lykkelig! Og han gir meg håp hver eneste gang vi snakker sammen. Jeg prøver å komme meg videre, og det blir bedre for hver dag. Så faller det rett tilbake igjen når vi snakker sammen. Så nå veit jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre! :(

Beklager et langt og sikkert rotete innlegg. Jeg må bare få det ut. Kanskje få noen gode råd om hva jeg bør gjøre. Jeg klarer bare ikke gi slipp på denne fantastiske mannen som jeg er så vanvittig glad i! :frown:

Anonym poster: 19b224ebece44afc2e4e7e231532cd3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil gjerne gi deg noen kloke ord, men det klarer jeg ikke for i en lignende situasjon, ble slutt med min eks for snart et år siden og jeg vet og innerst inne at han er den rette for meg, og jeg gråter meg fremdeles i søvn og har det veldig vanskelig psykisk , er vanskelig og skulle leve uten sin store kjærlighet, men en ting jeg kan si deg er at det vil bli -noe- lettere.

Eller så kan du kjempe for han, vist det er det du vil.

Stooooor klem til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne gi deg noen kloke ord, men det klarer jeg ikke for i en lignende situasjon, ble slutt med min eks for snart et år siden og jeg vet og innerst inne at han er den rette for meg, og jeg gråter meg fremdeles i søvn og har det veldig vanskelig psykisk , er vanskelig og skulle leve uten sin store kjærlighet, men en ting jeg kan si deg er at det vil bli -noe- lettere.

Eller så kan du kjempe for han, vist det er det du vil.

Stooooor klem til deg :klemmer:

Så utrolig trist å høre! :frown:

Jeg har utrolig lyst å kjempe for han. Har ikke lyst å gi slipp på en så fantastisk mann. Men når han er så usikker blir automatisk jeg også det.. Og jeg er livredd for å bli skikkelig såra igjen! Det er så sinnsykt vanskelig.. :frown:

ts

Anonym poster: 19b224ebece44afc2e4e7e231532cd3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...