Gå til innhold

Hadde dere fortalt dette til en X?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mener du at man skal lyve til andre hvis det kommer opp?

Holde en pen fasade tenkte du på.

Anonym poster: 7cf13d05697e799a35537e2f9066eeba

Jeg mener at man ikke skal utlevere partneren sin dersom andre spør. Ikke for å holde en pen fasade, men rett og slett fordi det ikke angår noen andre enn de to det faktisk gjelder.

Jeg hadde ikke satt pris på om mannen min hadde løpt til kameratene sine eller familien sin for å klage over hvor ille han har det med meg, dersom vi hadde hatt en dårlig periode.

I dårlige perioder velger man om man skal satse videre, eller gå. Går man så går man, velger man å bli, er man lojal mot partneren sin, og løser problemene sammen, uten å involvere utenforstående. Med mindre det er behov for en samlivsterapeut.

Leste i et annet innlegg at det er farlig å ikke fortelle andre dersom man blir utsatt for vold i et forhold. Jeg ser ikke på vold i et forhold som et problem man kan løse ved å snakke med andre. Jeg mener vold i et forhold er en grunn til å gå og aldri se seg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig for å få med deg fakta, har du, denne tråden handler ikke om utroskap med mindre du regner det som å være utro å ha kontakt med en X.

Kutt ut bortforklaringene, vi skjønner alle at du bruker eksen din som reserve, i tilfelle forholdet ryker. Grunnen til at du vurderer å fortelle dette er for å sjekke hvor interessert han faktisk er, før du bryter, og dette er mental utroskap. Veien er også kort til å ligge med han noen ganger før du går ut av forholdet, bare for å være helt sikker. Kjør på, men husk at slik han behandler sin nåværende kjæreste vil han også være mot deg, den dagen det dukker opp en større fristelse.

Anonym poster: b170aaf5014c96d838c00c7a7ec7d9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...